10 Temmuz 2013 Çarşamba

horozlu panolar...

 tavuk mu demeliydim bilemedim ama çok güzel örgü örüyorlar ...mutfağa horoz figürleri çok yakışıyor...pc den aldığım bu hamarat şeyleri beyaza boyadığım karton üstüne yapıştırıp,çay karıştırma çubukları ile çit, ve asmak için de çatı yaptım.vernikledim..mutfak kapıma beyaz raptiye ile çatı olan çubuklarından tutturdum.aslında izinliyken bitmişti ama ancak yayınlayabiliyorum bu çalışmamı...header ımdan sıkılınca bu örgücü şeylerden header yapıp kullanabilirim....
bir ara horozlu etamin pano yapmıştım hatırlarsanız..tıktık .

diğer horozlu panoma da bir bakın...yine kartona çıktıyı yapıştırıp etrafını kırmızı boyadığım çay karıştırma çubuklarıyla çerçeveledim.vernikledim.


bunlar da horozlu dekupajlar isteyenler buyursun...








sevgiyle kalın....

36 yorum:

  1. Ellerine sağlık çok güzel olmuş. Fotolarda çok güzel....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağol canım beğenmene sevindim...

      Sil
  2. Ççok güzel olmuşlar, ellerine sağlık. Dekupajlar da çok şirin. Paylaşım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. inanamıyorum harika şeyler yapıyorsunuz gerçekten. ellerinize sağlık.. bence satışa sunmalısınız herkes faydalanmalı bunlardan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağol cnm satış olayını düşünmüyorum şimdilik,,benim ki terapi kafa dağıtmak diyelim.hediye etmeyi seviyorum bir de...bi de sizler beğeniyosunuz daha ne olsun ama dimi..sevgiler

      Sil
  4. Yine mükemmel olmuş vallahi yaratıcılık desen maşallah çok güzel. Dekupaj resimlerini de kopyaladım canım arkadaşım. Horozları ben de çok seviyorum çok dekoratif duruyorlar..:))
    Sana çok çok selam ve sevgilerimi gönderiyorum çoook öpüyorum...:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canıııııııımmmsınnn..çok sağol kucak dolusu sevgiler ben de çok öptüm çok

      Sil
  5. canımm ne kadar sevimli ve şirin olmuş panon ellerine sağlık,güle güle kullan, her gelişimde tebessüm ediyorum sayfanda:)) çok mutlu oluyorum bu güzel çalışmalarını gördükçe,ellerin dert görmesin inş,sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay ne güzel sevindim buraya gelince böyle hissetmene çok sağol cnm

      Sil
  6. Tavuk komik bir hayvan ya :) çok şeker olmuş!!

    YanıtlaSil
  7. haklsın komik gerçekten..çok sağol

    YanıtlaSil
  8. Sevgili arkadaşım mim gönderdim sanaaa..:))
    http://kediminhobidefteri.blogspot.com/2013/07/ben-kimim-mim.html
    Cevaplamak istersen..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. en kısa zamanda cevaplıcam aldım.çok da hoşuma gitti mim sağol

      Sil
  9. Emeğine sağlık canım. Çoook güzeller:)

    YanıtlaSil
  10. Çok hoş olmuş canım herbiri.ne güzel değerlendiriyorsun her şeyi .ellerine fikrine sağlık.ANNECİĞİN İYİDİR İNŞALLAH.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. feyzacım sağol canım.annem iyi değil maalesef arkadasım sevgiler cnm

      Sil
  11. ellerinize sağlık bayıldım işlerinize. bloğa arada bir birşeyler eklersem giriyorum, meğer çok şey kaçırıyormuşum. sitenizi takib alamıyorum bir türlü hata veriyor nedense ama er geç takip edeceğim kısmetse. sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bloglovinden takip ederseniz bilmem hata vermez heralde..çok çok sağol arkadasım.sevgiler

      Sil
  12. Çok güzel bir pano olmuş,ellerine sağlık.Dekupaj için seçtiklerinde çok şekerler,paylaşımın için teşekkürler,Hayırlı Ramazanlar..

    YanıtlaSil
  13. ay çok şekerler, duvarında çok şık durucaklar eminim arkadaşım.. mutlu günler..

    YanıtlaSil
  14. canım yine döktürmüşsün. paylaşımda bulunduğun zaman mutlu oluyorum moralinin iyi olduğunu düşünüp seviniyorum. sevgiyle kal dualarım seninle

    YanıtlaSil
  15. Ellerinize sağlık çok sevimli bir pano olmuş.Resim paylaşımı içinde teşekkürler.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  16. ayyy çok sevimli bu horozcuklar bayıldımki ben bunlara :)

    YanıtlaSil
  17. harika olmuş :) mutfağa çok yakışır bence de bu tatlı horozlar. yemek vakti öterler belki :)
    ellerine sağlık güzel mormenekşeler :)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  18. yaa bunlar nasıl güzel tatlı şeyler böyleee
    öldüm bittim
    yani bu verdiğiniz örneklerin direk renkli çıktısını alıp dekupaj uygulayabiliyormuyuz
    özel bir kağıdı filan yok mu?
    birde kullandığınız malzemeleri yazarsanız çoook sevinirim
    çünkü internetten almaya kalkıyorum o kadar çok çeşit varki
    kullanan ve bu işte uzmanlaşmış birinin önerisiyle bişiyler almayı daha çok seviyorum :)
    isterseniz zahmet olmassa bu adrese darkolivee@gmail.com mail atarsanız çok çok sevirim

    sevgiler

    YanıtlaSil
  19. teşekkürler.bu resimlerin direkt istediğin boyutta yazıcında ayarlayıp çıktısını alıp yapabilirsin.istersen özel dekupaj kağıtları da var desenli hobi marketlerde satılan.ama gerek de yok satın almaya böyle desenler varken.dekupaj transfer tutkalını resmin arkasına sürüp istediğin objeye yapıştırıp resmin üstünden tekrar tutkalı geç.kuruyunca bikaç kat vernikle.vernik ve tutkal istediğin marka seçebilirsin.peçete dekupaj yapacaksan peçete dekupaj tutkalı alacaksın.kağıt dekupaj içinse dekupaj transfer tutkalı.vernik su bazlı diye alacaksın.zeminde boya kullanacaksan ki kullan,beyaz akrilik boya su bazlı alacaksın.sevgiler

    YanıtlaSil
  20. Ah kuzummmmm sonunda horozun güzelliğine inanan birine rastladım ya ölsem de gam yemem yuppiiii :) vallahi kartonunda boyanip pano olduğunu ilk senden duyuyorum ne akıllısın yahu kıskandım fesatlandim bak :) ellerine saglık harika olmus sekerligim :)

    YanıtlaSil
  21. çok tatlısın canım ya...sen çok yaşa emi..teşekkürler sevgiler

    YanıtlaSil
  22. yaaa bu kadar olur bende mutfagıma pano yapmayı düşünüyorum resim arıyodum bunlara bayıldım kullanabilirmiyim sevgiler...

    YanıtlaSil