23 Temmuz 2013 Salı

çok güzellll olmuşlarrr


http://www.liveinternet.ru/users/luaza/post149690174/ bu linkte gördüğüm güzellikleri paylaşmadan edemedim....kocaaammaan bir bahçenin içine düşmüş gibi oluyor insan gezinirken...






rengarenk ne güzeller.
şu kedişler her yere yakışıyor yahu,bahçeye ,soba yanına,minder üstüne,merdivene,pencereye,dala,çatıya,süslemeye,örmeye,işlemeye..her bir halleri ayrı bir alem ..
devamı burda http://www.liveinternet.ru/users/luaza/post149690174/


bunları görünce başladım ben de köşe yastığı yapmayı düşündüğüm motiflere... birleştirip gül motifle veya düğmeyle süslemek niyetindeyim dikdörtgen şeklinde..bakalım fikirler değişebilir daha..şimdilik birikmedeler...

37 yorum:

  1. Haklısın canım
    motifler çok güzel renkler harika ben de örmeği çok severim bazen istifayı basıp bir yüncü dikkanın soyup kendimi eve kapatıp sürekli örmek geliyor içimden sonra sabret emekli olunca diyorum :)) Sana yeni başladığın örgünde zevkli örmeler dilerim bakalım ortaya nasıl bi şey çıkacak :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay.. sorma aynısını düşünüyorum ama ne yapalım iş de lazım

      Sil
  2. Hakikaten çok güzeller, çok şirinler, çiçek bahçesi gibi, kediler de çok yakışmış gerçekten...:)şimdi böyle şeyleri mağazalarda bulamıyor insan...sevgiler mormenekşem:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ya kedilerle çekilmesi resimlerin ne yerinde olmuş.sevgiler cnm

      Sil
  3. paylaşım için saol başlamakta haklısın görünce insan hemen iplere koşası geliyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım koştum bakalım ben de hemen ama ne zaman biter bakalım artık

      Sil
  4. Menekşem, cidden harikalar, iyi ki paylaştın.Ay, kış gelse de örgü falan yapsak:) Ne bu böyle ya yapış yapış sıcak ya da klimada kapı pencere kapalı:(
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay evet ya geçen senelere kadar yazı severdim ama artık sevmiyorum..haklısın

      Sil
  5. Gerçekten capcanlı... Bu motifler evde kalan iplerin değerlendirilmesi için de çok iyi oluyor. Yumak sepetine de bayıldım doğrusu:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet iplerim çoğalmıştı şimdi yavaş yavaş azalıyor bakalım

      Sil
  6. facebooktaki tüm örgü sayfalarını takip ediyorum. bayılıyorum böyle renkli örgü yastıklara, örtülere ve de kedilere !!!
    Çok güzel paylaşım :)eminim senin yaptıkların da çok güzel olur .
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. örgüyü ben de severim bakalım artık bitince çok sağol cnm sevgiler

      Sil
  7. Cook begendim dogrusu yapanin ellerine saglik diyorum sevgilerimle♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yapanların gerçekten eline sağlık benden de sevgiler arkadasım

      Sil
  8. senin yapacaklarını merakla bekliyorum canım... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. Hepsi çok güzel gerçekten de, eee sana da kolay gelsin yeni projelerinde. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. çok hoşlar canım.kolay gelsin..

    YanıtlaSil
  11. çok güzeller gerçekten renler acvaip canlı,orda bir kontrol memuru gördümmmm temizlik vaktiymiş anlaşılan ohhh miss:))
    sevgiler canım ellerine sağlık sana da kolay gelsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dimi ya ne tatlı temizleniyor kediş ..ne güzel yakışmışlar minderlere örtülere kedişler.sağol sevgiler

      Sil
  12. gerçektende hepsi birbirinden güzel canım, rengarenk, bende çok severim örgüyü, emek verenlerin eline sağlık diyelim...
    annenede Allah'ım sağlık versin inşallan, moralinizi yüksek tutmaya çalışın, elbette herşey Yarabbimin takdiri, Allah yardımcınız olsun, dualarım sizinle... sevgiler arkadaşım...

    YanıtlaSil
  13. Motiflerin hepsi süper ve rengarenk insanın içi açılıyor ama senin yaptığım motiflerin renkleri de ço tatlı pastel renkler. Maşallah diyorum güzel arkadaşım.. bu arada yan taraftaki susadık logosunu bir harika yapmışsın.. Ben de bloğumun yan tarafına ekleyebilir miyim elbette ki kaynağını göstererek..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet rengarenk benim de içimi açtılar yapan ellere sağlık.logo fikrini senden almıştım tabiki kullanablirsin ablacım ne demek beğenmene sevindim..

      Sil
    2. Çook teşekkür ediyorum hemen bloğumda kullanıyorum.. Ellerine sağlık..:))

      Sil
  14. ne kadar güzel renkler örgü delisiyim.havalar serinlesin şimdiden aklımda fikirler var senin çalışmalarının takibindeyim sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol arkadasım senin fikirleri de bekliyorum canım

      Sil
  15. canım renklerin güzelliğinden içim açıldı :)) bayıldım :)

    smrdmr.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet renkler gerçekten çok canlı çok hoş.sevgier semracm

      Sil
  16. cidden bahçe gibi yada örgü cenneti.motifler güzel gidiyor ve eminimki bambaşka güzel bişe dönüşecek elinde.sevgi ve selamlar mormenekşem..

    YanıtlaSil
  17. alanycım çok sağol bakalım süsleyip bişeyler yaparım dedim,boş duramıyorum ...sevgiler cnm

    YanıtlaSil
  18. Eskiden ablamlar çok yapardı bunlardan

    YanıtlaSil
  19. çok güzeller motifler.. hepsinden istedim:)) senin renkli motiflere de bayıldım.. çok şeker olucak bitince :) ellerine sağlık canım. öpüyom seni :)

    YanıtlaSil