18 Haziran 2013 Salı

yemeniden bluz

dikiş bilmiyorum,dikiş makinası hiç kullanmadım.ama çok istediğimi duymayan kalmamıştır heralde.. kursa gitmeye şu an vaktim yok yakınlarımda kurs da yok ...ama kendimce dikiş sitelerinden en azından ufak çaplı bişeyler kapmaya,anlamaya çalışıyorum.

geçenlerde gene gezinirken bir rus sitesinde çok kolay dikilebilecek bluz gördüm.eeee..ben dikiş bilmediğime göre bunu nasıl yapabilirim diye düşünürken bu yemeni benim için biçilmiş hazır kaftan oldu...olan yemeniye olsun dedim ikiye katlayıp boyna gelecek kısma vurdum makası,açtım bir delik..kol yerlerini açık bırakıp yanlara da elde dikiş artık nabacan..gerisi de oyalamalarla,boncuklamalarla geldi.gözümü kararttım denedim mi denedim..

sonuç mu? işte:


























bunlar da yoğun bakım anılarımız...bikaç ay önce bypass olan bir hastamızın iyileşmesi şerefine baklava getirmişti yakınları sağolsunlar.resimler arkadaslardaydı.bu sabah bana kahvaltıya geldiklerinde resimleri de getirmişler.çok sevindim hemen paylaşıyorum..




















aslında bu sevinç baklavadan çok o teyzenin iyileşmesine inanın....






















sevgiyle kalın...

35 yorum:

  1. AA ne kadar güzel görünüyorsunuz.Daha doğrusu ne kadar güzelsiniz.. Sarı saç bir insana bu kadar mı yakışır.. Zaten sarı saça dönmemde ilham kaynağım siz olmuştunuz..
    Güzel yüzünüz hep böyle neşeyle gülsün. Bluz harika bundan daha iyisi nasıl olsun..:))
    Çok çok yakışmış inanın..:))

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuş bence, azmedip başarmak önemli :) bende dikiş makinemi yeni aldım sayılır.sene başında şimdi fırsat buldum ve ilk işim böyle basit denemeler oldu.sonuç gerçekten güzel :) ya da benim ilk yaptığım bluz olduğu için gözüme öyle geldi bilemiyorm :) ama kursa çokta ihtiyaç yok bence hayal gücüne ve cesarete bağlı bişey :)
    Sevgilerle..http://biryumakhobi.blogspot.com/2013/06/ilk-bluzum-sizlerleee-sevgili.html
    Buyrun ilk denemem

    YanıtlaSil
  3. miyav kedicik canımmmm..gene şımartıyosun beni..sen de çok hoş bir bayansın..saçların da güzel oldu...güle güle kullan.çok çok teşekkür ediyorum arkadasım

    mervecim bloguna geldim cnm eline sağlık ..burdan da teşekkür ederim ayrıca sevgiler

    YanıtlaSil
  4. ellerine sağlık canım bunun epeyce versiyonlarını da yapabilirsin.büyük yazmalardan üçgen katlayıp yine aynı şekilde yaka açabilirsin.
    ben yeğenime ve kardeşime üst kısımları örgü altları yazmadan yapmıştım:)

    YanıtlaSil
  5. Sülalesi sağlık kurumlarında olan biri olarak yaşadığınız sevinci hissediyorum. Bir hastanın tedaviden önce gülen bir yüze ne kadar ihtiyacı olduğunu bilirim. İçten teşekkürü hak ediyorsunuz...Bluze gelince çok yakışmış.Ne kadar hafif ve rahat.İyi günlerde giyin...

    YanıtlaSil
  6. canım ellerine sağlık çok güzel olmuş ayrıca renk tonlarına da bayıldım

    YanıtlaSil
  7. örgü çantam cnm haklısın annem de senin dediğini dedi görünce.bakalım öyle yemeni denk gelirse üçgen olarak düşünüyorum yapmayı.çok sağol cnm

    dishekuş sağol cnm evet bu yemeninin deseni ve renklerini ben de çok beğeniyordum.bak üstüme giymek nasipmiş

    cafe mola çok sağol doğru diyosun arkadasım.

    YanıtlaSil
  8. resimler süper, yemeni fikri çok orjinal...

    YanıtlaSil
  9. Çok güzel olmuş ellerine sağlık, hastanın iyileşmesine de çok sevindim, geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
  10. Cok guzel olmus hemen deniyorum ins. bende ayrica arkadaşlariniz da sizde harika gorunuyorsunuz:-) sevgiler...

    YanıtlaSil
  11. senin yemenin ile yaptığına benzer bende şal ile bir tunik yapmıştım. Gerçektende çok şık vede güzel birşey oluyor... Ben HALEN KULLANIYORUM. :) Canım sanada çok yakışmış iyi günlerde kullanırsın inşallah...
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  12. sinemcim çok sağol arkadasım

    elifcim sağol cnm dene hafif rahat bişey

    tokideki ses selamlar cnm,çok çok teşekkürler..

    fadişcim sağol cnm

    YanıtlaSil
  13. insan yeterki istesin yapamıyacağı iş yoktur canım gayet güzel olmuş güle güle kullan canım..

    YanıtlaSil
  14. terzi esma..çok çok teşekkürler..sevgiler

    YanıtlaSil
  15. Aynen bende dikiş bilmiyorum ve öğrenmeyi çok istiyorum bakalım ne zama kısmet olacak.... bluzun çok güzel olmuş bende bir zamanlar eşarptan denemişrim ama benimki çöpe gitti malesef.... Mesleğin oldukça zor olmalı bugün kızımla ünv. hastanesindeydik aman Allahım ne kalabalık Allah yardımcınız olsun....

    YanıtlaSil
  16. öznurcum inşallah sen de en kısa zamanda bu dileğini gerçekleştirirsin cnm.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  17. Selam ben sizi takip ettiğimi sanıyordum . ki etmiyormuşum nasıl utandım anlatamam :) bluza bayıldım ben dikiş diktiğim halde hep denemek istedim ama bir türlü kısmet olmadı diyelim. şimdi senden cesaret alıp hemen büyük bir yemeni bulup başlıyorum.
    sevgiler....

    YanıtlaSil
  18. aaa..olsun cnm ne utanması ..çok sağol güzel yorumun için.büyük yemeni bulursam daha yapacağım bunlardan gelen yorumlar cesaretimi artırdı zira..çok çok teşekkürler sevgiler

    YanıtlaSil
  19. bluz çok güzel olmuş eline sağlık, artık acemi işi bu olursa kursa falan gitsen neler neler olur bilmem, fotolarda çok şirin, kimbilir neler yaşıyorsunuzdur değilmi hastanede mutluluğuda hüznüde, hep mutlu çıkışlar olsun inşallah oralardan, iyi akşamlar canım..

    YanıtlaSil
  20. ilmek ilmek canım neler yaşamıyorum ki.en zoru da insanların yoğun bakımda yatan yakınlarından tek bir kıpırtı duyabilmek için yalvarışlarını dinlemek ,görmek.işte bu çok zor çok.ama iyileştiklerinde de yakınlarının sevincini görmek bu da çok güzel ..böyle işte cnm .bluzu beğenmene sevindim.sevgiler

    YanıtlaSil
  21. merhaba ben de dikişe yeni başladım kend,kendime öğrenmeye çalışıyorum bu arada blogumun çekilişi var beklerim :)sevgiler

    YanıtlaSil
  22. ayyy şekerim ben kendimi ve bloğumu direnişte unutmuşum:)) geldim geldimmmm

    YanıtlaSil
  23. Bluz çok güzel olmuş, güle güle giyin :)

    YanıtlaSil
  24. günaydın canım ellerine sağlık mormenekşem bu buu harika olmuş:)) çok beğendim o boncuklarla süslemelerde ne kadar hareket katmış bluze,güle güle giyin canım ,bu arada çok geçmiş olsun teyzemize, daha iyi olmasına sevindim bende ama sizlere doktorlarımıza bu kutsal görevi yapan herkese yürekten kocaman teşekkürler,iyiki varsınız,selamlar sevgiler

    YanıtlaSil
  25. ne güzel birine sağlığını geri vermek onun mutluluğunu paylaşmak
    bluzunda çok güzelmiş güle güle giy canım

    YanıtlaSil
  26. merhaba bluzunuz başarılı olmuş. rengi size çok yakışmış. iyi günlerde giyin.

    YanıtlaSil
  27. cok güzel olmuş canım ellerine sağlık dikiş bende bilmiyorum ama inş dikiş kursna cok istiyorum

    YanıtlaSil
  28. iğne oyalarım çok sağol cnm,kursa çok zaman lazım bakalım o da olur canm ya..

    ahşap zamanı hoşgelsin,çok teşekkür ederim

    sarı mutfak hande selamlar canım gerçekten öyle inan.çok sağol

    suzancım selamlar canım çok teşekkürler arkadasım.Allah razı olsun

    yaşam izi teşekkürler arkadasım sevgiler

    gül tasarım evi..hoşgeldin canım..biraz bizleri de düşünün mahrum etmeyin bizi yayınlarınızdan ama ya...iyi ki geldin

    pembe masallar çok teşekkürler.sana da kolay gelsin cnm

    YanıtlaSil
  29. marifetli olunca ne de güzel işler çıkıyor.bluz çok güzel olmuş.giyim konusunda zevklerimiz benziyor seninle.daha önceki vintage elbise paylaşımların bana hissettirmişti.
    sana çok yakışmış.güle güle ve sağlıcakla giy mormenekşem.
    Rabbim tüm hastalara şifa versin.ne hayırlı ve güzel işte çalışıyorsunuz.Rabbim hepinizi korusun.

    YanıtlaSil
  30. beyaz melek :)
    Allah şansını da yüzün gibi güzel etsin inşallah...
    maşallah ne cici birisin sen öyle :)

    YanıtlaSil
  31. aferin size, çok beğendim artık daha neler dikersiniz kızım Yaseminde böyle başlamıştı, size de çok yakışmış ellerinize emeğinize sağlık:))

    YanıtlaSil
  32. inşallah çok bişey istemiyorum hani ustalık falan ufak çaplı kendimce bişeyler dikebilsem yeter ,bakalım.çokçok teşekkürler beğenmenize sevindim ablacım

    YanıtlaSil
  33. Ben bu postu nasıl kaçırmışım anlamadım. Bence senin içinde yetenek var. Dikiş kursu konusunda ben de çok müzdarib durumdayım. Sorduğum her yerde mefruşat var giyim yok. Hastane halleriniz çok şeker. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  34. Ne güzel dikiş bilmeden yapmışsın.çok da güzel olmuş.ogrensek şu dikiş makinası kullanmayı.ben de istiyorum.

    YanıtlaSil
  35. vallahi arkadaşım bende hiç bilgim yokken aldım bir dikiş makinası, bir iki denemeden sonra tüm hevesim kırıldı :D sanki birde yapabilecek gibi bir sürü kumaşta aldım daha geçen sene çanta yapmak için aldığım kumaşlar duruyor :D :D :D sen iyi işin içinden çıkmışsın tebrikler ;D..........

    YanıtlaSil