17 Haziran 2013 Pazartesi

welcome tablo(strafordan)


 ne zaman birilerini bişey atarken görsem panik durumda ATMAAAA! diye bağırıverip yanında alıyorum soluğu..elindekini inceleyip işime yarayacak birşeyse hemen el koyuyorum ...da..nereye kadar..hastalık mıdır nedir:( bişey değil;tanıdıklar da artık bana sorup atmak için bekletince çoğu şeyi,onları da aynı moda sokmuş oldum ya ben...


bu strafor parçasının şekli çok hoşuma gidince saklamıştım bahsettiğim moddayken yine...
 köpüğün bu şekline welcome yazısı yakışır deyip beyaza boyadım.pc den aldığım beğendiğim dekupajları yapıştırdım.aşkımla benim resimlerimizin de pcden çıktısını alıp köpüğün her iki yanına yapıştırdıktan sonra kenarlarını simleyip vernikledim.iki yandan simli iple astım.
kuş evlerini de çok sevdiğimi bilenler bilir..bu kez kesede kullandım kuş evi işlemesini...
diğer kuş evlerim için tıktık
çerçeveyi daha önceden hatırlayanlar çıkacaktır...çay karıştırma çubukları ve dallardan yapmıştım...
tıktık .

bu dekupaj desenlerini kullandım
hepinize güzel haftalar diliyorum...

12 yorum:

  1. Precioso todo,me gusta muchisimo...feliz semana

    YanıtlaSil
  2. hahahaha atılan şeyler konusunda birden kendimi görüyormuş gibi oldum.çok güzel olmuş ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  3. çok güzel olmuş yaratıcılık başka birşey başka bir yetenek bence ve sendeeee bu konuda çok iyisin ellerine sağlık....

    YanıtlaSil
  4. Vallahi pek de güzel olmuş.Ellerine sağlık.Ne olacak bizim halimiz, ellerine ne geçerse getiriyorlar, işe yarasın yaramasın.Sonra otur düşün, bundan ne yapabilirm diye:)
    Güzel bir hafta diliyorum. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  5. mayte hoşgeldin çok teşekkürler

    yeldacım ay güldüm ya gerçekten n'olcak bizim bu halimiz..sağol cnm

    ahestebeste dediğin gibi n'olcak bu haller valla bilemedim..sağol cnm

    öznurcum çok teşekkürler cnm.şımardım bak...



    YanıtlaSil
  6. Yine harika yaratıcı bir fikir..:))
    Vallahi maşallah..:))
    Severek takipteyim ben de sayenizde pek çok şey öğreniyorum sizden..:))
    Çok selam ve sevgilerle..:))

    YanıtlaSil
  7. şahane ve çokda yaratıcı olmuş mormenekşem.bravo!bu arada çok yakışıyorsunuz.mutluluğunuz daim olsun.sevgiler..

    YanıtlaSil
  8. canım çok güzel bir geri dönüşüm.kuş evin de mükemmel.ne becerikli hatuunsun.söylemeden geçemicem.Maşallah : )))

    YanıtlaSil
  9. miyav kedicik canım böyle güzel yorumlarınla şımartıyosun beni can arkadasım.senin yaptıkların da şahane..boşuna takip etmiyorum yani.....sevgiler

    feyzacım sen de öylesin.hiç abartmıyorum harika işler çıkarıyosun cnm.sana da maşallah

    dishekuş canm çok teşekkür çok tatlısın

    alanaycım Amin arkadasım çok sağol.öpüyorum cnm

    YanıtlaSil
  10. ay ben de o dediğin hastalığa yakalanalı çok oldu, bazen annem gelince soruyor bunları ne yapacaksın, neden saklıyorsun diye. o an kafamdakini anlatamıyorum da, geçiştiriyorum, tabi sonra yaptığımı görünce o da istiyor bazen :))

    ben bayıldım bu kapı süsüne, resimleriniz de ayrı bir hava katmış. güle güle kullan canım :)

    smrdmr.blogspot.com

    YanıtlaSil
  11. semracım ay aynen benim de annem öyle cevap veremiyorum sen gibi..he...he..çok teşekkürler cnm beğenmene sevindim

    YanıtlaSil