15 Haziran 2013 Cumartesi

tuzlu ve....vintage koleksiyon

hemen hemen hepimizin bildiği tuzlu yaptım ,tarif için tıktık
bu ara evdeyim ama havalardan mı ne pek bişeyler üretemiyorum,daha doğrusu yavaş gidiyorum diyelim...daha çok siteleri geziyorum...yani anlayacağınız uyuşukluğum tuttu...
şu vintage olayına hasta biri olarak bu güzellikleri paylaşmazsam olmaz..















37864.BFW_.Natalia.Gaidargy.SS_.2013.09 (400x600, 61Kb)















3993901_il_570xN_192089176 (279x570, 38KB)







il_570xN.170428952 (423x423, 39KB)
il_570xN.191981644 (466x507, 53Kb)

il_570xN.350972374 (570x550, 109Kb)

il_570xN.336099917 (570x536, 122Kb)

http://www.liveinternet.ru
http://www.artisancouturier.fr/
http://vk.com/public34656663
sevgiyle kalın...

14 yorum:

  1. tuzlulardan birkaç tane alayım:)))sıcacık çay da isterim ama:))eline sağlık mormenekşem, bu arada bu elbiseleri çok sevdim ve aklıma bir şey geldi bakarken...tesettürlü kızlar için bu elbiseler bence bulunmaz yaratıcılık çünkü hem bol, vücut hatları belli olmuyor hem de o yaz günü 40 derecede giyilen pardesü eziyetini ve tuhaflığını ortadan kaldırıyor..her yer kapalı ama şık...

    YanıtlaSil
  2. Benim blogumda 40 derece yaz sıcağında pardesü giymek diye bir yazım var, tamamen kendi fikirlerimi kaleme döktüğüm bir yazı..bu giysilerden bir,ikisinin fotosunu izninle almak istiyorum o yazıya bir seçenek olarak koymak amacıyla...

    YanıtlaSil
  3. Blogunu takibe aldım canım bana da beklerim.İstanbuldaki farklı mekan ve lezzetlerle ilgili paylaşım yapıyorum.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. bücürük ve ben aynı şeyi ben de düşünmştüm bakarken.gerçekten kapalı bayanlar içinçok ideal bunlar ve gerçekten çok da şık olurlar bence .tabi bu bizce..ne düşünürler bilemem ama ben kapalı olsaydım bunların modellerinden çok kullanırdım.sevgiler

    büşracım haklısın cnm ben de çok beğendim bunları...ben de gelirim memnun oldum



    YanıtlaSil
  5. Tuzlular nefis görünüyor canım ellerine sağlık. Elbiselere de bayıldım. Ne şekerler öyle. Ben de kapalıyım ve bir kaç model özellikle çok hoşuma gitti. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  6. yeldacım ben kapalı değilim ama izmir de şifa üniversitesi hastanesinde çalıştığım için kapalı o kadar çok arkadasım var ki hepsini çok seviyorum,ve bazıları bu tarz giyiniyor çok beğeniyorum.mutlaka sana da çok yakışacaktır.sevgiler cnm

    YanıtlaSil
  7. Hepsi süper hangisine bakayım şaşırdım sevgiler canım...

    YanıtlaSil
  8. Yesil etege bayildimmm,m bayildim cok cok :) zaman yok istek cok netcez :) sevgiler can.

    YanıtlaSil
  9. deryacım selamlar cnm hepsi birbirinden güzel

    Değmesin Yağlı Boya cnm bunları görünce dikiş bilmediğime daha çok üzüldüm olmıcak böyle ya benim dikiş ögrenmem gerek.netcez ...sevgiyle sarıyorum cnm seni

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O halde soyle yapalim sen bucurume bak ben ikimize de dikeyim nasil:) sevgiler kuzum.

      Sil
  10. Vintage elbiselerin salaşlığına bayıldım. Sevgilerle...

    YanıtlaSil
  11. evt neclacım ya hem salaş hem şıklar

    YanıtlaSil