28 Haziran 2013 Cuma

tarçınlı reçelli muffin ve...bu aralar beğendiklerim


malzeme:1 yumurta,3/4 bardak şeker,1/2 bardak sıvıyağ,2 kaşık yoğurt,2,5 bardak un,1 tatlı kaşığı tarçın,1çay kaşığı karbonat veya,1'/2 paket kabartma tozu,vişne reçeli
yapılış:
yumurta ve şekeri çıpın,sıvıyağ,yoğurt ekleyip karıştırın-malzemeler çok karıştırılmayacak-un,tarçın,karbonat  ekleyin-ben bunu altılı silikon kalıplarda yaptım-kalıbı hafif unlayıp karışımdan kaşıkla kalıp fazla dolmayacak şekilde boşaltın.170 derece fırında 20 dakika kadar pişirin,fırından çıkıp soğuyunca üzerlerine vişne reçeli gezdirin.afiyet olsun

hadi siteleri dolaşırken beğendiklerimi gezelim...
masaüstü arkaplanları kedili

bu adresteler,çok şirinler...http://www.lady-of-rain.ru/post279907603/










 deniz kenarlarına yakışır yani bunlar,ne dersiniz.?


kaynak


tıktık . bunları da pet şişelerden yapmış hamarat hanımlar...hadi bir göz atalım..
 (699x503, 91KB)




yapılışı için tıktık
 (480x640, 67KB)

 (323x400, 55KB)




tıktık


tıktık .


9 yorum:

  1. Çok ilginç pet şişeden çanta :) Çok hoşuma gitti güzel bir geri dönüşüm.

    YanıtlaSil
  2. Esracım ellerine sağlık.beğendiklerin de çok güzel.

    YanıtlaSil
  3. sandeletlere bayıldım
    ne güzel şeyler yapmışlar öyle ya
    becerikli insanın halide başka oluyo tabi

    YanıtlaSil
  4. insanlar neler yapıyorlar özellikle geri dönüşüm çantalara sepetlere hayran kaldım.ayak aksesuarlarıda çok güzel ve estetik.
    muffin çok lezzetli görünüyor.tarif için teşekkürler arkadaşım.afiyetler olsun.sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. canım muffin çok lezzetli gözüküyor ellerine sağlık:9 Bu arada diğer beğendiklerinde çok güzel özellikle örgü ayak aksesuarlarına bayılıyorum aslında bir tane yapmak istiyorum ama şuaralar havaların sıcaklığından dolayı bir tembellik üzerimde sürekli erteliyorum...

    YanıtlaSil
  6. Bol fotolu bir post olmuş.Şu örgü tunik modelini ben kumaştan denemeliyim
    Birde şu an şeffaf çantalar çok moda taşlı falan bizde bunlardan yapmalı
    paylş için tşk

    YanıtlaSil
  7. ebrucum plaj çantası falan güzel olur aslında benim de hoşuma gitti

    güllerle dikiş sağol cnm haklısın taşlı çok daha güzel olur

    sinemcim sandaletleri ben de çok beğendim.sevgiler

    alanaycım sağol cnm.sevgiler arkadasım

    tokideki ses sıcaklar gerçekten etkiliyor mayıştırıyor insanı aklımda o kadar fikir var yapamıyorum ben de uyuşukluktan.sevgiler

    YanıtlaSil
  8. feyzacım teşekkür ederim cnm

    acemi gelin hoşgeldin cnm sevgiler

    YanıtlaSil