23 Haziran 2013 Pazar

neler yapıyorum..alışveriş..,açma...

krem rengi benzer modelini kullandım bu kez kırmızı aldım.


etaminli yastıklarda( tıktık  )kullandığım puantiyeli kumaştan mutfaktaki küçük masama örtü yaptım.puantiyeli tokalar aldım mavi..iş formalarım mavi ya uygun olsun diye...ojeye de dayanamadım mavi diye...puantiyeli mantar kürdanlığım önceden vardı...bikaç ay önce almıştım
elbise aldım mavili...http://www.vipdukkan.com/ dan ..www.markafoni.com/‎ ve http://www.trendyol.com/ bunlar alışveriş yaptığım diğer siteler.gayet memnunum.


 terlik ve ayakkabı aldım..terlikler anneciğimden hediye..


max factor gözaltı kapatıcısı aldım,diğerleri vardı.memnun olduğum için hepsini birlikte resimledim.emilly kalemleri seviyorum yumuşak olmasından rahat sürülmesinden dolayı...max factor fondoten ve kapatıcısından bir de rimelinden çok memnunum,yıllardır vazgeçmedim.
alışverişi bitirdik...
menüde mi ne var....


benim kabarmasıyla ünlü açmaları yiyen dostlar çalışmalarının devamını bekliyoruz deyince bu tarifin çeşitlilerini pek yapar oldum artık.bu kez patateslisini yapıp her birine ayrı şekil verdim.genelde çiçek şekli verir pişirirdim.
zeytinli çiçek açma için tıktık
sade çiçek açma için tıktık 
tarifte diğer açmalarımdan biraz farklılık olduğu için tekrar anlatıyorum
malzeme:
1 bardak ılık süt
1 bardak ılık su
2 kaşık yumuşak margarin
1 paket instant kuru maya
2 çay kaşığı tuz
1 tatlı kaşığı şeker
1 yumurta akı(sarısını üstü için ayırın)
harcı için: 2 haşlanmış patates,2 kaşık zeytinyağ,tuz,karabiber,pulbiber,kekik,susam

yumurtanın sarısından biraz ayırıp tüm malzemeyi un hariç doğrudan karıştırdım.unu azar azar ekleyerek hamur yapıp 30 dk. dinlendirdim.harç için haşlanan patatesleri ezip baharatlarla harmanladım.hamurdan ceviz gibi parçalar koparıp yuvarladım, içlerine harç koyup her birine ayrı şekil verdim.yağladığım tepsiye dizip üzerlerine yumurta sarısı sürdüm susam serptim.180 derece fırında pişirdim.
bugünlük benden bu kadar.

17 yorum:

  1. cicileri güle güle kullanın, hayılrı kandiller..

    YanıtlaSil
  2. Yeni cicilerin hayırlı olsun. Hepsini güzel günlerde kullan. Açmada nefis duruyor. Yapsam da yesek iyi ama tembellikten ve sıcaktan elim kalkmıyor. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. hepsi çok güzel ama çantan beni benden aldı :) iyi günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  4. Ooo.. Küçük şeyler, büyük mutluluklar. Hep çok mutlu ol arkadaşım

    YanıtlaSil
  5. Yine boş durmamışsınız maşallah hem dikiş dikmişsiniz hem çörekler yapmışsınız. Maşallah diyorum ben emekli olmadan önce bir iş yapıyorsam eğer valla 24 saat uyurdum sonra..:))
    Şaka bir yana ellerinize sağlık deneyeceğim tarifinizi.. Aldıklarınız hepsi çok çok ciciler. Markafoni ve trendyoldan bende alışveriş yapıyorum çok memnunum.
    Masa örtünüze de bayıldım siz de benim gibi puanlı şeyleri seviyorsunuz..:))
    Hayırlı kandiller diliyorum..:))

    YanıtlaSil
  6. Hepsi çok güzel iyi günlerde kullanın,Bellanın terlikleri çok rahat geçen yıl ablam hediye etmişti bana başka terlik kullanamıyorum artık,
    bulursam bende İzmire gitmeden anneme ve gelinimize alıcam .

    YanıtlaSil
  7. ellerine sağlık açmalar çok lezzetli görünüyor

    YanıtlaSil
  8. BERAT➷┊➷KANDİLİNİZ➷┊➷MÜBAREK ➷┃➷OLSUN➷┃HAYIRLI PAZARLAR ➷┃ ➷┃ ➷┃
    ░░░░░░░(¯`´¯)Hakkı Sevenlerden
    ░░░░░░(¯`´¯)Hidayete erenlerden
    ░░░░░(¯`´¯)Resulu görenlerden
    ░░░░(¯`´¯)Cennete girenlerden
    ░░░(¯`´¯)Günahları affedilenlerden
    ░░(¯`´¯)Olmanız dileğiyle.inşaALLAH
    ░(¯`´¯)RABB'İM SİZLERDEN RAZI OLSUN
    ░(¯`´¯)HERŞEY GÖNLÜNÜZCE OLSUN
    ░(¯`*•..ڪےevgilerimle..•*´¯)
    °⊱• ▐▀▌▐ ░▌░▐▀▌▐░▌ °⊱• °⊱•
    °⊱• ▐▀▌▐▄▐▄ ▐▀▌▐▀▌C.C Kalbinizden Gelen
    ┊Bütün┊ Dualarınızı┊ Kabul┊Ve┊Makbul┊Etsin┊inşaALLAH
    ┊ ➷┊  ┃【 AMİN 】 ┃ __________

    YanıtlaSil
  9. canım ne güzel şeyler almışsın.iyi günlerde kullan.açma da nefis görünüyor.ellerine sağlık.hayrlı kandiller

    YanıtlaSil
  10. Swotpisces hayırlı kandiller çok sağol

    yeldacım çok sıcak gerçekten.sevgiler cnm sağol

    gülaycansever teşkkürler bu çantalardan her rengini kullanırım artık çok memnunum.

    gülsüm güven tuncer çok çok teşekkür Amin

    miyav kedicik bayılıyorum puantiye olayına.çok teşekkür ederim cnm

    sevil akçay çok sağol arkadasım haklısın bellalar çok rahat sevgiler

    feyzacım sağol cnm öptüm

    dishekuş hoşgeldin selamlar cnm teşekkürler

    marifetane hayırlı kandiller sağol arkadasım

    YanıtlaSil
  11. güle güle kullan arkadaşım, alışveriş pek bereketli geçmiş.

    YanıtlaSil
  12. güle güle kullanın canım cicilerini acmada afiyet olsun cok lezzetli görünüyor

    YanıtlaSil
  13. ilmek ilmek sağol cnm.sevgiler

    iğne oyalarım çok teşkkürler arkadasım

    YanıtlaSil
  14. Hepsi çok şık çok güzel iyi günlerde kullanın.Açmada çok lezzetli gözüküyor ellerinize sağlık.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  15. mehtap kaya hoşgeldin teşekkürler..sevgiler

    YanıtlaSil
  16. Ayranla o açmayı yemek istiyorum ama Dukan amca izin vermiyor hühühühüüü

    YanıtlaSil
  17. sinemcim gel canım beraber yiyelim içelim

    YanıtlaSil