24 Haziran 2013 Pazartesi

kendi çapımda...kolay dikiş

bugün tatilimin son günü..iznim yarın gece nöbetinin başlamasıyla son buluyor...


bu  annemin giymediği kloş uzun penye eteğiydi.bluz yaptım nasıl yaptım inanın ben de bilmiyorum yani nasıl anlatacağımı bilmiyorum e ben terzi değilim ki..
gene de bişeyler anlatayım..eteğin boyundan kestim.bel kısmına askı takınca askılı bluz oldu.çıkan parçadan kollarını yapmak geldi aklıma..taktığım askılara kolları diktim böyle oldu.tüm kenarlara ve yakaya dantel parçası mı  neyse o fistoya benzer şeridin adı.ondan geçtim..
işte dikiş deneme maceralarım böyle devam ediyor ....
gören herkes bayıldı...
menüde ne mi var köşemizde üstüne gofret rendelediğim hazır puding ve ıspanak mücveri var
 mücverin tarifini
sarimutfak.blogspot.com dan aldım.kendisine teşekkür ederim..

 bim den aldığım hazır pudingler çok hoşumuza gitti.bu kez vanilyalısından yapıp kaselere bisküvi kırıp üstüne pudingi döktüm.hindistan cevizi serptim.üstüne de çikolatalı gofret rendeledim....

sevgiler

35 yorum:

  1. bilmeden böyle bişey yaptıysanız bilseniz ne olacak acaba :) çok beğendim :) harika duruyor.Güle güle kullanın..
    Sevgilerlee

    YanıtlaSil
  2. canım bluzun gerçekten de çok güzel olmuş güle güle giy:)
    bu arada mücvere ben bayılırım size afiyet olsun...
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. aaaaaaaaaaaaaa ne kadar güzel olmuş ellerinize sağlıkk çok güzelll kimbilir daha ne dikişler çıkar sizdenn bence biraz üstüne gidin :)

    YanıtlaSil
  4. mervecim gerçekten makina hiç kullanmadım elde yani..çok sağol

    tokideki ses teşekkürler cnm

    yasemincim geçen tülbentten yaptım bluz annen gördü yasemin de böyle başladı demişti.ben senin kadar zaten olamam da denemelere devam.sağol cnm

    YanıtlaSil
  5. Çok beğendim çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  6. Cok güzel olmuş bayıldım gercekten...

    YanıtlaSil
  7. fadiş cim çok sağol cnm sen de harikasın

    sevilcim güzel yorumlarınla bana moral veriyorsun çok sağol tatlım

    hikmet cim sağol arkadasım sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Bluz çok şık olmuş cidden.. İyi akıl etmişsin. Sen söylemesen kimse anlamaz etekten geri dönüşüm olduğunu..:))
    Mücver çok çok severim ıspanak hiç denemedim ama kabak mücverine bayılırım. Bu arada dün verdiğin papatesli çörek tarifini bire bir uyguladım canım arkadaşım.. Gerçekten çok güzel oldu hayatımda ilk kez..:))
    Yalnız ben biraz beyaz un biraz tam buğday unu kullandım evdekiler bayıldılar diğer tüm ölçüler bire bir aynı..:))

    YanıtlaSil
  9. miyav kedicik çok sevindim tarifin beğenildiğine senin elinden eminim daha güzel olmuştur.afiyet olsun.ben çok yapıyorum eşim sevdiği için bunun çeşitlerini.hiç utandırmadı beni şimdiye kadar çok şükür.eline sağlık.bluzu beğenmene de ayrıca sevindim.çok teşekkürler cnm

    YanıtlaSil
  10. evet gördümm annemim yorumunu alem kadın ya :)))

    YanıtlaSil
  11. canım valla harika olmuş gerçekten.ben severim bu tarzı.hem de geri dönüşüm olmuş.çok başarılı:))

    YanıtlaSil
  12. feyzacım çok sağol cnm ben de başarılı buldum yani ne yalan söyliyim.teşekkürler öpüyorum

    yasemincim annen çok tatlı

    YanıtlaSil
  13. çok şaşırdım valla siz bayağı maharetli çıkdınız.. kalıpsız pratik olması da cbası ellerinize sağlık.. teşvik bizden devamı sizden ;)

    YanıtlaSil
  14. marifetli hatunsun işte diye boşuna yazmıyorum her seferinde.bluzuna bayıldım çok tarz olmuş ve sanada çok yakışmış söylemesi.bence bu dikiş işine devam etmelisin belliki elin yatkın.
    yiyeceklere gelince enfes görünüyorlar.ellerine sağlık.puding tadında günler canım.

    YanıtlaSil
  15. Oooo maşallah... Devamını da bekliyoruz artık. ;)

    YanıtlaSil
  16. ellerine sağlık. cidden dikişi tam bilsen artık neler yaparsın:) devamını bekliyorum ....

    YanıtlaSil
  17. canım harikasın bluz çok güzel olmuş iyi günlerde giy

    YanıtlaSil
  18. Marifet başka şey. Eteği bluz olarak görmek-dikmek herkesin harcı değildir....

    YanıtlaSil
  19. alanaycım sağol cnm işte böyle kolay çıkacak şeyler bulunca deniyorum bakalım...çok teşekkürler

    gülay cım deneye deneye bişeyler kapcam bu gidişle inşallah

    dishekuş çok teşekkürler beğenmene sevindim

    yeldacım sağol cnm inşallah

    YanıtlaSil
  20. ceydacım sağol memnun oldum beğenmene çok.sevgiler

    YanıtlaSil
  21. cidden çok güzel olmuş ne bir potluk ne bir eğrilik :) harika eline sağlık...

    YanıtlaSil
  22. harikasın dikiş yetenek işi.buda sende var.severek yapıyorsun.üstünde durursan güzel işler çıkartıcağına eminim.sevgiler...

    YanıtlaSil
  23. Harikasın başka ne denilebilirki zaten etek olduğunu yazmasan hiç anlamazdım çok güzel olmuş ellerine sağlık....

    YanıtlaSil
  24. ebru cum çok sağol sizlerin beğenmesi çok hoşuma gitti

    ahşap zamanı teşekkür ediyorum cnm,inşallah denemeye devam

    öznur cum evet cnm annemindi giymiyordu iyi ki giymiyormuş..çok sağol arkadasım

    YanıtlaSil
  25. çokta şık olmuş canım, eline sağlık iyi günlerde kullan, demekki Allah vergisi bir yeteneğin var dikişe karşı ne güzel... bende sık sık kabak ve patates mücveri yaparım, ıspanağı hiç denemedim eminim güzel oluyordur. mutlu çarşambalar...

    YanıtlaSil
  26. cok güzel olmuş canım ellerine sağlık ben cok beğendim

    YanıtlaSil
  27. güle güle giy canım bluzun çok güzel tabii yaptığın mamalarda öyle
    ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  28. Bluz çok güzel olmuş. Eline sağlık canım. Dikişe ağırlık ver çok daha iyi şeyler çıkacağı şimdiden belli.Ispanaklı mücveri deneyeceğim hiç yemedim. Puding ara ara bende yapıyorum farklı şekillerde :)

    YanıtlaSil
  29. cok güzel buluzun ellerine saglik,gecte olsa bende gecmis kandilini kutluyorum,son zamanlar bloga giremiyorum reflümün azmasi sesimin kisilmasi,birde kolum tenis hastaligi diye bir agri girdi örgü el iside yapamiyorum ,sükür bu günlerimize sevgiyle kal canim

    YanıtlaSil
  30. bence çok güzel olmuş, güle güle giy canım, puding bizim de favorimiz :)


    smrdmr.blogspot.com

    YanıtlaSil
  31. sehercim cnm çok çok geçmişler olsun.üzüldüm inan kol olayı çok zor .inşallah en kısa zamanda sağlığına kavuşursun.kucak dolusu sevgiler cnm

    hülya cım öyle yapabileceğim kolay pratik şeyler oldukça denicem bu dikiş olayını sağol cnm

    semracım çok teşekkürler arkadasım

    YanıtlaSil
  32. Bravo diyorum nefis bir bluz olmus 10 elde 10 marifet..
    yarin iste de kolayliklar olsun izin sonrasi biraz zorgelir belki:)

    YanıtlaSil
  33. dostbahçesindenlezzetler çok sağol haklısın izin sonrası zor geliyor insana.sevgiler

    YanıtlaSil