13 Haziran 2013 Perşembe

buzdolaba notluk magnet

yoğunluğum şimdilik bitti...izindeyim şu an ve evde olmanın işe gitmiyor olmanın tadını çıkartıyorum...yoğun bakım nöbeti yok...zoraki erken kalkmalar yok...sınavlar bitti..e daha ne olsun ...

 

kireç sökücü kutusundan yaptığım bu notluk buzdolabın üstünde yerini aldı.çok da işime yaradı doğrusu....bu da buzdolap mı derseniz aşağıdaki resme bir göz atın artık ne diyim...delilik parayla değil mi desem:)ben bir kokoşum daha ne diyim..
hiç bir yerinde çiziği de yoktu ama yapışkanlı kağıtlarla kaplayıvermiştim hala da çok memnunum hem bu görüntüsünden hem kendinden...

aynı kağıtla mutfaktaki eski fayansları da kaplamıştım hatırlarsanız,işte böyle...



tıktık
iki de soğan patates sepeti yapmıştım pet şişe kaplayıp bu kağıtla..

tıktık
kahve zamanı...

















fal zamanı













sevgiyle kalın...
notluk magneti için kutunun arka kısmı kesim şekli ve kutunun ön kısmı kesim şekli...noktalı yerle gösterdiğim kesilen yerler...umarım bu şekil yardımcı olmuştur yapmak isteyenlere..

18 yorum:

  1. Bayıldım hepsine , maşaAllah :) Elinize sağlık, soğan ve patates sepetleriniz buzdolabınız fayanslarınız hepsi hepsi çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  2. Hepsi de çok güzel canım.peki o şekli nasıl verdin notluğa.çok beğendim.Ne hamaratsın maşallah.

    YanıtlaSil
  3. tuba cım çok teşekkürler sevgiler

    feyza cım kireç sökücü kutusunu gözünün önüne getir .kağıtları koyduğum yer kutunun ön kısmı,puantiyeli yer arka kısmı.kesim şeklimi paintte çizmeye çalıştım biraz senin için.inşallah yardımcı olabilmisimdir cnm.kalemliği sonradan bir kağıdı rulo yapıp dekupaj geçip oraya tutkalladım

    YanıtlaSil
  4. öncelikle tatil ve keyif haberlerine senin adına bende çok sevindim.tadını çıkar.
    yaptığın işlere gelince magnet notluk şahane olmuş ve öncesine bakınca hepsi birbirinden güzel.keyifle kullan mormenekşem.ellerin dert görmesin.sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. alanaycım çok tatlısın cnm sağol.eşimin işlerinden dolayı evde geçiriyorum tatilimi ama gene de mutluyum sevgiler can arkadasım

    YanıtlaSil
  6. notluk gerçekten çok güzel olmuş canım.çok beğendim.emeklerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. canım sağol.bu karton kutu mu yoksa plastik şişenin kendisi mi.onu anlayamadım.sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. feyzacım karton kutu canım kireç sökücü kutusu çamaşır makinesiiçin olan.

    YanıtlaSil
  9. yaratıcılığına emeğine ellerine sağlık valla süpersin canım. iyi tatiller

    YanıtlaSil
  10. yaratıcılığına hayran kaldım hepsi çok güzel olmuş ellerine sağlık.... notluk çok güzel olmuş ...

    YanıtlaSil
  11. dishekuş hoşgeldin arkadasım beğenmene sevindim çok sağol

    öznurcum sağol cnm sevgiler

    YanıtlaSil
  12. Çok tatlı bir notluk olmuş...

    YanıtlaSil
  13. O kadar yoğunluğun arasında bir sürü şeyler ortaya çıkartıyordunuz şimdi kimbilir neler neler yapacaksınız.. Vallahi yakın takipteyim..
    Ama kokoşluk konusunda yarışıyoruz diyebilirim sizinle..:))

    YanıtlaSil
  14. sinemcim çok sağol cnm

    miyav kedicik aslında bu aralar da bir uyuşukluk var üstümde.bir de evde boya işleri var daha..bakalım artık..inşallah dediğin gibi olur.sevgiler cnm

    YanıtlaSil
  15. ay herşeyine bayıldım notluğuna mutfağına dolabına helede fincanına maaşallah ellerine yüreğine sağlık

    YanıtlaSil
  16. ablam sen çok zevklisin...bulunduğum ortamı güzelleştiriyorsun..

    YanıtlaSil
  17. Paylaşılacak pekçok ortak hobilerimiz olduğunu görmek beni mutlu etti.Ziyaretin için yürekden teşekkürler.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  18. acemi gelin çok teşekkür ederim..

    figen ablacım sen çok şekersin ya...çok sağol

    hacer özkan hoşgeldin.nice paylaşımlarda görüşmk üzere sevgiler.çok sağol

    YanıtlaSil