27 Mayıs 2013 Pazartesi

kedi,mantar ve puantiye

bu aralar canım epeyce sıkkın...sıkılsa ne çare gerçi..olay şu:13 şubatta işleri var diye arkadaşlara emanet verdiğimiz arabamıza kamyon gelip çarpıvermişti...araba hurdada 5 büklüm yatıyor 3,5 aydır.kamyonun sigortası halk sigorta da arabayla beraber yatıyor dicem ,çünkü ne ilgilenen var ne de muhatap bulabiliyoruz.HALK sigorta evlere şenlik bir firma...ne arabanın parasını ödüyor ne telefonlara cevap veriyor...şikayet.var.com da haklarında o kadar çok şikayet var ki,ama umurlarında bile değil...öylece kalakaldık.siz siz olun bu sigortayı tercih etmeyin...emanet araba da vermeyin,insanları zor duruma sokmamak için emanet araba da istemeyin diyorum bu başımıza gelenden sonra..işte efem ben bu sinirle hobilere devam ediyorum.terapi şart :)
 puantiyeli kumaşım daha var diyordum ya ...onu da kırlent yaptım diğer kırmızı kırlente arkadas olsun dedim.kumaşın kalan kısmından artık yastık çıkmaz.ama araya dantel koyarak mutfaktaki küçük masamda değerlendirmeyi düşünüyorum.tıktık


mantar altında yatan kedinin etamin şeması bu
şimdi de tatlı terapisi....irmik tatlısı..şekerliyim falan ama az biraz ucundan..ne dersiniz..

malzeme
9 kaşık irmik
9 kaşık şeker
2 yemek kaşığı hindistan cevizi
1 lt süt
1 paket vanilya
1 yemek kaşığı margarin

yapılış
İrmik, şeker ve 5 bardak sütü tencerede karıştırıp kaynaması yaklaşınca vanilya ve margarini ekledim.Koyulaşmaya başladığında ocağın altını kısıp 2 dk kadar daha kaynattım. ocaktan tencereyi alıp hindistan cevizini ekledim,karıştırdım.ters çevirebilmek için ıslak kaselere döküp soğuttum.bir tabağa ters çevirip hindistan cevizi ve tarçın serptim..
tarifi aldığım yer:http://oktayusta-tarifi.blogspot.com
sevgiyle kalın...

29 yorum:

  1. Geçmiş olsun üzüldüm, umarım en kısa sürede beklediğiniz ödemeyi alırsınız, etaminler ise harika ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Cidden çok üzüldüm şimdi..
    Ama nasıl olur sigorta ödemez. İlk aklıma gelen avukat tutun oldu ama avukat olayı da astarı yüzünden pahalı. Nafaka davası açtım geçtiğimiz ay deliler gibi para döküyorum avukata ordan biliyorum..
    Ne yapılabilir bir soruşturmak lazım. Benim için de el işleri inanın hep terapi oluyor. Bu işleri sırayla yaptıkça ancak sıkıntımı derdimi bir miktar unatabiliyorum ne yapalım böyle böyle hayat geçiyor..:))

    YanıtlaSil
  3. Ellerine sağlık canım.. bize özenmeye ne hacet biz de sana özendik :) çok güzel olmuş çok maharetliyiz maaşallah...

    YanıtlaSil
  4. başınıza gelenlere gerçekten çok üzüldüm.insan yine kendini kazadır isteyerek olmamıştır diye teselli eder ama sigorta şirketini anlamak pek mümkün değil parayı almaya gelince dibinizde bitiveriyorlarda iş ödemeye gelince izlerinden eser yok.ben hep emanet arabanın direksiyonuna oturmam derim eşimde bana kızar(bu arada emanet arabada onun arabası oluyor)meğerse ne doğru yapıyormuşum.canım kendimim.ne kimsenin arabasının direksiyonuna otururum nede kendiminkine birisinin oturmasını istemem.

    YanıtlaSil
  5. kırlente bayıldım harbiden diğeriyle birbirlerini tamamlamış ve enfes olmuşlar.
    araba olayı cidden çok can sıkıcı.ne desem bilmiyorum ki tez zamanda muhatabları bulur ve tüm sorunları halledersiniz inşallah.
    irmik tatlısını çok severim ama sakın dozu kaçırmaa:) bendekide iş sen daha iyi bilirsin ama çene bu durmaz yazar işte:)afiyet olsun canım.kucak dolusu sevgiler ve ellerin dert görmesin.

    YanıtlaSil
  6. çok geçmiş olsun.ve sana katılıyorum lütfen emanet araba isteyip dostlarınızı zor durumda bırakmayın.veeeee bu arada tabiki bennnnn kedili yastığa bittimmmmmmm.ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  7. çok geçmiş olsun.inşallah sorununuz bir an önce halolur.aynı şey bizimde başımıza geldi çok cansıkıcı ne yazık ki

    YanıtlaSil
  8. Bunlar çok güzel olmuş :) ellerinize sağlık....

    YanıtlaSil
  9. çok tatlı olmuş.ne güzel takım da olmuşlar.puantiyeli kumaşlar çok şirin oluyo hem.tatlı da hafif ve lezzetli görünüyor.ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  10. Bu arada gerçekten can sıkıcı bir durum.hobilerle terapi şart : )

    YanıtlaSil
  11. miyavkedicik sigorta tahkim kurulu var bir nevi mahkemeymiş bu konularla ilgili oraya başvur dediler.bakalım öyle yapcam.senin sorundan bizim arkadaşta da var o da bi dünya avukata para döktü...çok geçmiş olsun sana da cnm

    fadişcim çok sağol arkadasım inşallah alırız ne diyim artık...

    feyzacım sağol cnm..artık hobilerle uğraşıp stres atıyorum ne yapacan mecbur..

    hikmetcim çok teşekkürler

    göznurum48 size de geçmiş olsun cnm..sağol

    gültasarım evi çok haklısın cnm ne karşındaki üzülsün ne sen üzül böyle yani...çok teşekkür


    yeldacım doğru yapıyosun cnm baksana halimize...sağol arkadasım...

    alanaycım çok sağol cnm..dozu kaçırmadan tadına bakıp tatlı olayını kapatıyoruz yiyenleri seyrediyoruz ne yapalım...

    ceyda çok teşekkürler sevgiler

    amantisima hoşgeldin...teşekkürler

    YanıtlaSil
  12. Cidden sıkıcı bir durum, bu tip konularda aslında hızlı işleyen bir yargılama sistemi olsa hemen dava açmak lazım ama o kadar uzun ki süreler hobisel terapi en güzel yöntem. :-) Harika şeyler çıkarmışsınız ortaya...

    YanıtlaSil
  13. Çok geçmiş olsun, inşallah en kısa zamanda zararınız tazmin edilir. Ama siz en iyisi bir avukat meslektaşımdan profesyonel yardım alın:) Avukata para dökmek tabirini de hiç anlamam, avukatın alacağı para senin alacağınla doğru orantılıdır. Sanki avukat yıllarca okumamış, dünya kadar kanunla, yasayla cebelleşmemiş gibi avukata verilen para hep boşa verilmiş gibi görünür. Ama canları yanana kadar, sonra yandım Allah deyip kapımızda biterler, gece gündüz demeyip telefona sarılırlar:) Bir günün, bir ve/veya kelimesinin bile herşeyi değiştirdiği hukukta, hak kaybına uğramamak için en doğrusu bu işi bilene danışmak. 3,5 ay çok uzun bir süre çünkü. Tekrar geçmiş olsun.

    O yastıklara da bayıldım, acaip şeker olmuşlar, ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  14. baharcım çok teşekkür ederim...bi de şöyle bak cnm nafakaya ihtiyacı olan bir kadın örneğin tek bir maşlaya da hiç maaşı yokken bazılarına normal gelen avukat ücretlerini çok pahalı bulabilir ve bu tabiri rahatlıkla kullanır.veya zaten 95 model bir tip değeri bugün bilemedin 10.000 olan bir arabanın zaten sigorta 8-9000 verirse ve hala hemşire maaşı 1.600 ise anca dönerle nöbetle 2.000 oluyor ise ülkemizde kiralar 750-1000 iken geçim şartları malum iken tabiki avukatlık ücreti için böyle birşey diyen de olur.maalesef diyenlere değil bu durumlara anam verememek gerekir..bir de bu taraftan bakarsak olaya boşa ödemek değil,elinde olmayan parayı sağdan soldan kısıp ya da borç bulup avukata ödedim demek istendiği anlaşılır....
    sevgiler cnm

    YanıtlaSil
  15. Geçmiş olsun, gerçekten can sıkıcı bir durum.Bu arada yastıklara bayıldım, çok zevklisiniz.

    YanıtlaSil
  16. çok geçmiş olsun size bişi olmasın en önemlisi bu desemde ,insanın malı da canını acıtmıyor değil..arabaya mı üzülesin sigortayamı ayrı niye bizim ülkemizde herşey böyle? sen yine de canını sıkma:) yastıkların harika tatlıya da diyecek yok keşke ben de marifetli olsaydım diyorum ama nafile canım..öpüyorum

    YanıtlaSil
  17. yaşamizi selamlar ..çok teşekkür ederim.sevgiler

    morpuanlı pembeçorap hoşgeldin cnm...sağol desteğin için.sevgiler

    YanıtlaSil
  18. Çok geçmiş olsun. hakikaten insanın sinirleri gerecek bir olay, sigorta şirketi üzerine düşen görevi yapsa, zaten kaza önemsiz bir şey olur cana gelmedikten sonra. Allah bu ülkede kazadan beladan korusun.
    yastıklar çoğalmış çok şık, çok alımlı görünüyor bu yastıklar, hem de insana enerji veren bir rengi var.ellerine sağlık.
    inşallah her şey gönlüne göre olur. sütlü irimik tatlısı çok severim ,hem de hafif bir tatlı nefis !!

    YanıtlaSil
  19. filizcim haklısın cnm.amin..beğenmene sevindim.sevgiler

    YanıtlaSil
  20. geçmiş olsun, umarım sorun kısa sürede çözülür, halk sigorta da kulağımıza küpe olsun.
    Yastıklara bir yastık delisi olarak bayıldım, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  21. Canım nafakaya ihtiyacı olan ve herhangi bir geçim kaynağı olmayan kadın önce adli yardıma başvurur, devlet kendisine bedava bir avukat tahsil eder. Harçları karşılayacak imkanım yok derse, adli müzaharetle dava açılır ve cebinden tek kuruş çıkmadan yine tüm masraflar devlet tarafından karşılanır. Hiç bir nafaka davasında -trilyonlar havada uçuşmuyorsa- ilk baştan avukata para ödenmez, ödenen daima harçlardır. Avukat dava sonuçlanınca para alır. Avukata para döken bir insanın zaten parası vardır:) Ama önemli olan ne için döktüğüdür. Davasının harcını avukatın cebinden yapması zaten söz konusu değildir. Yani avukata değil aslında devlete para ödemektedir.

    Ev tutarken parmağını bile oynatmayan emlakçıya bir kira bedelini gözü kapalı verenlerin söz konusu alacakları ya da kimi zaman hayatları olduğunda bu kadar ince eleyip sık dokumaları anlamsız. Ha avukat şart değil, dileyen kendi davasını açabilir ama sonucu öngörmesi mümkün olmaz elbette.
    Kaldı ki para dökülüyorsa bile kendi işi için dökülüyor. Kanser olsa, doktora gitse, ay şekerim kanser olmuşum, doktora dünyanın parasını döktüm diyebilir misin?
    Neyse hassas olduğum bir konu, o nedenle uzattım kusura bakma. Ama gerçekten parası olmayanlar için devletin aldığı tedbirler var canım. Sırf bu bilgiye sahip olmak bile kişiyi çok biliyormuş gibi gereksiz yere yakınan ya da üstüne vazife olmadığı halde bir meslek dalını para canlısı gibi gösteren konuşmalar yapmaktan alıkoyar. Birazcık araştırmak kafi. Sevgiler canım.

    YanıtlaSil
  22. Gecmis olsun arkadasim.Sigortalar gercekten bela.. Ben emanet alan arkadasa da sasirdim...
    Kisa zamanda halledersiniz insallah.
    Bu arada kirlent harika olmus.Tatli nefis görünüyor.

    YanıtlaSil
  23. Bayıldım ben bu yastığa süper olmuş.

    YanıtlaSil
  24. SÜTLÜ TATLILARA BAYILIRIM ELİNE SAĞLIK UMARIM İŞLERİNDE SONUNDA TATLIYA BAĞLANIR,SEVGİLER

    YanıtlaSil
  25. çok geçmiş olsun canım yaa, bir süredir yazamadım birşey, üzüldüm öğrenince, tekrar geçmiş olsun.

    yastık çok güzel olmuş, puantiye olsun da ne olursa olsun :))

    öpüyorum canım, sevgiler

    smrdmr.blogspot.com

    YanıtlaSil
  26. semracım çok sağol.olsun cnm.bazen ben de yoğunluktan yazamıyorum ..sevgiler

    YanıtlaSil
  27. bak bu harika çok teşekkürler arkadasım...

    anneanneninemekleri çok sağol..Amin sevgiler

    nurece teşekkürler inşallah cnm

    YanıtlaSil
  28. noblesse çok sağol sevgiler

    YanıtlaSil