20 Mayıs 2013 Pazartesi

fincan mumluk

 takımı bozulmuş hafif çatlakları olan fincanımdan mumluk yaptım,beyaza boyadım,peçete dekupaj yapıp vernikledim...şu dekupaj ne hoş bir olay...
mumun üstüne peçete dekupaj olayı ocak açılıp kaşık ısıtılarak tek kat peçeteyi ısıtılan kaşıkla muma bastırarak yapılıyor....merak edenlere...

bunlar da beğendiğim dekupajlar....




SAMSUNG Dijital Fotoğraf Makinesi
daha fazlası tıktık .



tıktık .


tıktık .


http://www.liveinternet.ru
29 (319x600, 39KB)
tıktık



sevgiyle kalın....

18 yorum:

  1. Evet dekupaj mükemmel bir olay ve siz şahaneler yaratıyorsunuz..:)) Ben yapamadım bir türlü hele sizin yaptıklarınızı gördükten sonra tekrar tekrar deneyesim geliyor vallahi..:))
    İnanın annem ile yaptıklarınıza bakıyoruz içimiz gidiyor..:))
    Çoook çok selam ve sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. aaaaa teşekkürler muma nasıl dekupaj yapılır diye hep merak ederdim.bu arada mumluğunuzda çok güzel olmuş.ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  3. Mumluk fikri harika birşey, örnekler ise süper gerçekten. Eline sağlık canım.

    YanıtlaSil
  4. miyav kedicik cnm en iyisini yapacağını biliyorum.evet başta beni de zorladı öğrenene kadar kursa falan gitmedim internetten bloglardan yani...ama gerçekten çok zevkli...anneciğinin ellerinden öperim sağolsun

    yeldacım selamlar çok teşekkür ederim .merakını giderdiğim için çok memnun oldum

    gooogoook çok sağol arkadasım.işin gücün arasına sıkıştırabildiğim kadar yapıyorum işte..sevgiler cnm

    YanıtlaSil
  5. fincana-mumluğa bayıldım...

    YanıtlaSil
  6. Dekupaja bi başlayan bırakamıyor zaten.harika olmuş.muma nasıl dekupaj yapıldığını da senden öğrenmiş oldum.teşekkürler canım.

    YanıtlaSil
  7. mormenekşem iyiki yazmışsın bende yakınlarda mum ve sabun üzerine dekopaj yapacaktım muma yaparken kesin yapıştırıdım:))) çok sağol canım çok güzel olmuş ellerine sağlık:)))

    YanıtlaSil
  8. cepaynası teşekkürler...

    ada deniz sağol sevgiler

    öznur memnun oldum cnm yararlı olabildiğime....sevgiler

    feyzacım çok haklısın aynen bırakamadım ben de ..sağol cnm

    YanıtlaSil
  9. çok güzel bir değerlendirme olmuş. mum da çok zarif görünüyor.tabii dekupajda bu kadar yetenekli olunca her eşya çiçek açıyor senin ellerinde.
    ellerine sağlık :)
    sevgiler güzel ,yetenekli hemşire. ...

    YanıtlaSil
  10. Bardağı ile bir örnek mum
    Çok şık olmuşlar
    Ellerinize sağlık
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  11. Çok güzel olmuş.Harika bir desen seçmişsin.Ellerine sağlık.Bu çalışmayı hiç denemedim.Çok zevkli olmalı.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  12. gönülçelen çok teşekkürler...gerçekten çok zevkli,sevgiler

    nilay sağol arkadasım...beğenmene sevindim

    sinem sağol cnm

    filizcim sağol cnm,ay ay bi böyle yayılmış gülücükle yazıyorum yani bunları...şımardım

    YanıtlaSil
  13. aaaaaa ciddimisin,muma bu şekildemi yapılıyor??? ilk fırsatda denemeliyim...

    YanıtlaSil
  14. fikir de görsellerde süper!teşekkürler ve kucak dolusu sevgiler..

    YanıtlaSil
  15. evet canım çok basit muma dekupaj...

    alanay çok sağol cnm sevgiiler

    YanıtlaSil
  16. Ellerinize emeğinize sağlık çalışmalarınızın hepsi birbirinden güzel. Bloğunuzu çok beğendim ve takibe aldım. Bana beklerim. Sevgilerimle

    YanıtlaSil