6 Mayıs 2013 Pazartesi

elbise pano


 bu panoyu bir kaç blog arkadasımda görüp çok beğenmiş,yapılacaklar listeme almıştım..birkaç gündür uğraşıyordum..nihayet bitti.çerçeve ikea dan aldığım düz çerçevelerdendi...dekupaj yaparım diye bekletiyordum..bu modeli yapmaya karar verince aklıma geldi...çerçeveyi dekupajlayıp uygun renklerde etamin panoyu işledim.elimdeki renk renk- elbisenin eteğini gördüğünüz- döşeme kumaş örneklerinden uygun olanı seçtim işlemeye diktim..danteli de üstüne dikince oldu da bitti işte...



                                               

23 yorum:

  1. Çok şirin olmuş, ellerin dert görmesin.Renklerine bayıldım.

    YanıtlaSil
  2. Çok çok tatlı olmuş canım. Renklerde çok uyumlu elbise çok yakışmış. Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. ahestebestecim çok sağol..hoşgeldin
    ilknr teşekkürler güzel yorumun için.sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Vintage havasına, çerçevesine ve bitmiş haline bayıldım. Ellerinize sağlık.

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. cok şirin olmuş ellerinize sağlık bayıldım canım

    YanıtlaSil
  6. Çok beğendim doğrusu.harika olmuş.ellerine sağlık : )

    YanıtlaSil
  7. harika olmuş!!! üç boyutlu olunca daha da bir güzel olmuş !!!ellerine sağlık
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. Yine mükemmeller yaratmışsınız.. Allahım çok çok güzel olmuş.. Sizden imrenip ahşalar alıp peçete dekupajı yapmaya çalışmıştım ya nasıl kötü oldu anlatamam.. İlk denemem fiyasko ile sonuçlandı..:)) Ama yine deneyeceğim çünkü o kadar çok beğeniyorum ki dekupaj çalışmalarınızı..:))
    Ellerinize sağlık diliyorum gerçekten...

    YanıtlaSil
  9. çok şeker olmuş canım.emeklerine salık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. Yapılacak listeme bende aldım çok tatlı olmuş
    Ellerine sağlık güle güle kullan

    YanıtlaSil
  11. nurdan hoşgeldin çok sağol beğenmene çok sevindim.

    güllerle dikiş çok daha iyisini yapacağına eminim şimdiden kolay gelsin arkadasım
    mutfaga buyrun selamlar cnm sana da sevgiler

    miyav kedicik bu ne güzel yorum böyle ..ben tam gaz giderim derdim bu beğeni dolu sözlerinle ama bu aralar yine çok yoğun bir döneme giriyorum.sınavlar falan...çok teşekkür.dekupajda ilk başladığında zorluk çekiliyor ama sonra alışıliyor.en güzellerini yapacağına eminim ben.kolay gelsin

    filizcim çk sağol cnm..sevgiler

    feyzacım senin gibi usta ellerin beğenmesine çok mutlu oldum.sevgiler cnm

    igne oyalarım teşekkürler arkadasım.sevgiler

    YanıtlaSil
  12. severim senin elbiseni.nasılda şirin olmuş!çerçeveyle çok güzel bütünleşmiş.ellerine sağlık mormenekşem.güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  13. Merhabalar:)
    Çok hoş olmuş ellerinize sağlık,çok güzel bir blogunuz var ayrca.sevgiler

    YanıtlaSil
  14. alanaycım çok sağol cnm.sevgiler
    chfashiontrend hoşgeldin çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  15. Çok güzel olmuş bayıldım ellerinize sağlık....

    YanıtlaSil
  16. çok çok güzel olmuş canım, ne kadar da beceriklisin :)

    smrdmr.blogspot.com

    YanıtlaSil
  17. ellerine sağlık mormenekşem ne kadar şirin bir şey olmuş bu böyle bayıldımm,güle güle kullan canım ,sevgiler

    YanıtlaSil
  18. Sehr hübsche Arbeit!
    Crissi

    YanıtlaSil
  19. crissi çok teşekkür

    suzan hobi hoşgeldin çok sağol

    semra çok teşekkür sevgiler arkadasım

    hikmet erdoğan arkadasım hoşgeldin teşekkürler

    YanıtlaSil
  20. Ne sevimli pano bu boyle:)) ellerine emeklerine saglik canim..sevgiler

    YanıtlaSil
  21. vayyyyy ben gelmeyelı buralar pek bi degişmiş tatlımmm:)) ne guzel olmus blogun yenı halı....elbette kı elbıse panoyada bayıldım yanıı:))

    YanıtlaSil
  22. örgü kraliçem nihayet gelmiş ..hoşgeldin canım..özledik..bu kadar uzun ara verme bi daha olur mu.çok sağol beğenmene sevindim..sevgiler

    dost bahçesinden lezzetler selamlar arkadasım.çok teşekkürler sevgiler

    YanıtlaSil
  23. cookkk hoş buldum canım yaaa..nasıl özlemısım hepınızı bılsen...bu kadar uzun aralar vermıcem artık ınsallah...

    YanıtlaSil