30 Mayıs 2013 Perşembe

çekiliş..ve bu hafta neler beğendim...

http://birrrcan.blogspot.com  arkadasın çekilişi var.hiç katılmazken geliş gidiş alıştım ben bu çekilişlere yahu...kendim düzenlemesem de ,daha hiç kazanamasam da katılıyorum artık...

bu hafta neleri beğendim...işte...


photopins_23215_user_4_232709505715147637_rEq3DkAl_c (450x304, 30Kb)
bu resimleri çok sevdim..yoksa puantiyeli diye ojeleri mi sevdim ben....puntiye aşkına!!!!!

bu kombinler harika...bayıldım...

8011 (554x554, 65Kb)

http://keytas.ru/post276352634/




5806 (554x554, 57KB)
http://keytas.ru/post266693451/

şablonumda puantiyeli arka planımdan sıkılırsam bunlardan birini kullanmayı düşünüyorum..çok hoşuma gidince paylaşmak istedim...belki arka planından sıkılanlar vardır diye....


















 
tıktık
hafta sonu sınavlarım var...dua edin bana arkadaslar...sevgiyle kalın...

11 yorum:

  1. Merhabalar, Kombinler harika ama ben bunları giyemem kiiii biraz daha zayıfliyim öyle inşallah. Ojeler ve puantiyeler çok çok ciciler..
    Arka planlar ise on numara hemen kopyaladım teşekkürler ediyorum..
    Güzel günler diliyorum..:))

    YanıtlaSil
  2. sana çekilişte bol şanslar canım bu kez şeytanın bacağını kır:)
    kombinleri çok beğendim cidden hepsi benim olsun çok isterimm:)
    arka gonlara gelince cidden çok şeker ve güzeller teşekkürler paylaştığın için.bu arada sınavlarında başarılar diliyorum inşallah muvaffak olacaksın.sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. çok güzel arka planlar bulmuşsunuz alttan ikinciye gözümü diktim.bu arada sınavlarınızda bol şanslar

    YanıtlaSil
  4. Hepsi çok güzeller özellikle çilek tırnaklar favorim!

    YanıtlaSil
  5. sınavlarında başarılar :)) Hepsine bayıldım denden koyuyorum postun altına.))

    YanıtlaSil
  6. miyav kedicik aaa kilo mu ben hiç öyle görmedim senin resimlerde.benim de heryerim zayıf mide ve göbek bölgem evlere şenlik.sağol cnm arka planları beğenmene sevindim

    ışık cım sağol cnm

    sinem hoşgeldin cnm ben de bayıldım dediğim gibi onlara

    yelda çok tşekkürler sevgiler cnm

    alanaycım inşalah cnm sağol.sevgiler

    YanıtlaSil
  7. içim açıldı resimlere bakınca canım.sarı kombin de başka bir güzel sanki.

    YanıtlaSil
  8. cok güzel şeyler eklemişsin canım sınavların varmış ALLAH zihin acıklığı versin inş güzel notlar alırsın

    YanıtlaSil
  9. iğne oyalarım sağol cnm Amin...segiler

    mutfagabuyrun kombinler gerçekten benim de çok hoşuma gitti sağol cnm



    YanıtlaSil
  10. Gözüm gönlüm acildi,hepsine bayildim.
    Sinavlarinda basarilar..

    YanıtlaSil