11 Mayıs 2013 Cumartesi

bu haftadan seçmeler ve çekiliş

http://hatirlikahve.blogspot.com arkadasın çekilişi var...duyurulur...
bu hafta nasıl yoğundum anlatamam.36 saat çalışma 4 saat uyku,ve yine 36 saat çalışma 4 saat uyku ....bu böyle 3 hazirana kadar devam edecek...Allah yardımcım olsun ne diyim..

 bu dekupaj kitap ayracını arkadasım Hafize için yaptım.kendisi tayin oldu gidiyor.ona hatıra olsun istedim,güzel kalpli şekerime yeni görev yerinde başarılar diliyorum..
ayracı pcden hafizenin resimlerinden aldığım çıktıyı karton parçasına arkalı önlü dekupaj tutkalıyla yapıştırıp vernikleyerek yaptım....kitaplarını okurken iyi günlerinde kullansın...
anlayacağınız o kadar yoğunlukta bile kısa süren küçük küçük işler seçip bişeyler üretmeye çalışıyorum..eee terapi şart....

bunlar da mandal magnetlerim...üzerleri hamur kabartma...

hamurdan elle şekillendirdiğim kuş ve kuş evi.biraz yamuk yılık oldu artık yorgunluğuma verin...dalı telin etrafını hamurla sıvayarak yaptığım için zemine oturtunca dik duruyor.ucundan da içinden tel geçirdiğim kuş evini sallandırdım.zemine bir de kuş kondurdum..

vanilyalı pudingle kendimi ödüllendirdim..pudingi kaseye dökerken bisküvi de içine oh..mis...enerji olsun ,bu kadar çok çalışmaya lazım ama dimi..
pofuyla oynamak terapilerin en güzeli....

sevgiyle kalın...

19 yorum:

  1. ellerine emeklerine sağlık mormenekşem hepsi ayrı ayrı harika çalışmalar, bayıldımm:))arkadaşına yaptığın kitap ayaracıda süperr ne güzel bir hatıra olucak eminim, hayırlı olsun tayini ve görevi ALLAH kolaylıklar versin inş,sevgiler

    YanıtlaSil
  2. suzancım hoşgeldin canm,bugün evdeyken pc başında kısa molalarla ev işlerine devam ediyorum işte.Amin cnm güzel dileklerine beğenilerine çok teşekkür...

    YanıtlaSil
  3. O çalışma azminden bir adet alabilir miyim ben de? :)) Kitap ayıracı fikri çok hoşuma gitti bu arada yapabilirsem bi deneyeyim ama kendi resmimi değil kitaplardan soğurum sonra :))

    YanıtlaSil
  4. aaa..min ji kim eminim resminden de güzel olur...soğumak ne demek...çok teşekkürler sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Böyle çalışmaya bi bünye nasıl dayanır..Ne kadar verimli olunur..Kurum nasıl bi kurum..Anlayamadım valla çok üzüldüm Allah yardımcınız olsun..El emekleriniz de çok güzel maşallah yine de uğraşacak zaman bulmuşunuz..İnsan sevince her şeye zaman buluyor demekki..

    YanıtlaSil
  6. esracım yok cnm kurumla alakası yok stajımız var başka yerde kendi iş yeri nöbetleri de eklenince hem staj hem nöbetler 1 aylık böyle oldu sonra rahatım.hastanemiz çok nezih çalışan haklarına saygılı bir yer,iş yerimden çok memnunum.sağol sevgier cnm

    YanıtlaSil
  7. cekılıste bolsanslaer tatlımm... ayrac a bayıldım ne guzel düşünmüşsün oyle resımlı..mandallarda ınanılmaz şirin olmuşlar..kesınlıkle ödulu hakedecekj işler cıkarmışsın kuzum m afıyet bal şeker olsunn:))

    YanıtlaSil
  8. Yine mükemmel yine mükemmel.. Ellerine sağlık. Gerçekten takdire şayan.. Allah gücünü kuvvetini artırsın arkadaşım.. Allah yardımcın olsun..

    YanıtlaSil
  9. Ayy yoksa dayanılmaz çok çok kolay gelsin size..Allah yardımcınız olsun..benden de sevgiler..

    YanıtlaSil
  10. serpilcim çk sağol cnm fincanları görünce dayanamadım katıldım inşallah şansım bu kez güler.sevgiler cnmcım

    miyavkedicik çok teşekkür cnm arkadasım.

    esra adaşım çok sağol...Amin...

    YanıtlaSil
  11. ellerine saglik cok güzel canim,pecete tutkali dedigin ,civili kasnak islerinde kullanilandan mi acaba ,bende denemek istiyorum ama malzemelerin ne oldunu bilmedigim icin,cesaret edemiyorum.

    YanıtlaSil
  12. arkadaşına yeni görev yerinde mutluluklar ve başarılar diliyorum.hediyelerin çok özel ve güzel olmuş ellerine sağlık canım.kuş evin hem özgün hem çok şeker.
    bu arada sağlığına dikkat et çok yoğunsun.uykusuzluk zorlayacak seni.kucak dolusu sevgiler..

    YanıtlaSil
  13. sehercim onlarda başka tutkal kullanılıyor diye biliyorum,peçete transfer tutkalı yazıyor üstünde benim kullandığımın...hobi marketlerden alıyorum.akrilik su bazlı beyaz boya,çeşitli kalınlıkta fırçalar,su bazlı vernik,peçete transfer tutkalı,peçeteler ihtiyacın olan bunlar canm.dekupaj tutkalı denilen de kağıdı ahşaba veya başka yere yapıştırmada kullanılan tutkal.sevgiler cnm çok sağol

    YanıtlaSil
  14. Alanay çok sağol arkadasım.haklısın sağlık ihmale gelmez ama 1 ay bu tempoda gitmem gerek Allahın izniyle..uykusuzluk çok zor.eve geliyorum yatmaya iş yerinde gözümden akan uyku evde gelmiyor.sevgiler cnm

    YanıtlaSil
  15. çekilişte bol şanslar fincanlar gerçekten çok şık.

    YanıtlaSil
  16. Mandal magnetler çok şekerler çok!

    YanıtlaSil
  17. sinemcim çok sağol arkadasım.sevgiler

    balböcükleri teşekkürler..zaten fincanları görünce dayanamadım katıldım...

    YanıtlaSil
  18. maşallah o kadar yoğunluğa ve yorgunluğa rağmen bu kadar zarif işler yapabilmek ayrı bir yetenek canım.
    hem ayraca, hem mandal magnetlere bayıldım.
    kuş yuvası, kuş da güzel olmuş, benzemiş yani.
    bundan iyisi malatyada kayısı.
    ellerine sağlık
    puding de güzel bir ödül olmuş
    afiyet olsun :)

    YanıtlaSil
  19. filizcim çok sağol...boş duramıyorum uyumadığım ve çalışmadığım zamanlarda mutlaka bişeyler üretmeliyim sanki mecbur gibi:)

    YanıtlaSil