25 Mayıs 2013 Cumartesi

adını bilemedim....ama yaptım


 bundan yabancı sitelerde görünce dayanamadım yaptım...şampuan kutusunu resimde gördüğünüz şekilde kesip elimdeki dekupaj desenlerini yapıştırdım.şimdi cep telefonumu bunun içinde şarj ediyorum..çok da kullanışlı,rahat oldu.alttaki resimler de yabancı sitede gördüklerim,çeşitli malzemelerden yapılabilir,örneğin keçesever arkadaşlar keçeden de olur ...


http://efachka.ru
bu arada değişik ve beğendiğim şeyleri sizlerle paylaşmayı seviyorum...
sosislerin bu şekilde çubuk takılıp cıvık hazırlanan krep hamuruna bulayarak kızartılması çok hoşuma gitti...en kısa zamanda yapmak istiyorum..
bu sitede gördüm .



alt resimdeki kaşar ve peynir kulelerini de yapmak istiyorum...tabağın en altına yeşil elma koyup elmaya çubuk batırıp,salatalık ve peynirleri çubuğa dizerek yapmışlar.yemek blogları büyük ihtimal bu olayın da ustasıdır tabiii ama ben ilk görünce paylaşmadan edemedim....












sevgiler...

20 yorum:

  1. Güzel fikirler, şarj için yaptığın ise harika ben de denemel istiyorum, sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. heyy harika olmuş1güle güle kullan.bir türlü deneyemediğim ama çok istediğim bir aparat.ellerine sağlık.ve çok sevmesemde ayda yılda bir yediğimiz sosis tarifini ilk görüyorum ve kesinlikle deneyeceğm ayrıca teşekkürler ve sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. fadişcim çok sağol.şarj aletini necedir görüp yapılacaklar listeme almama rağmen amannn kullanışlımıdır ki falan deyip erteliyordum.meğer ne rahat bişeymiş.iyiki yapmışım.

    alanaycım sosis ben de pek sevmem aslında..ama bu pratik hoş geldi.ben de denemedim ama denicem buradaki tarif aklıma yattı..çok teşekkürler öpüyorum cnm

    YanıtlaSil
  4. Gerçektende çok iyi fikir.

    YanıtlaSil
  5. Değerlendirme çalışmanı çok beğendim canım.Ellerine sağlık.Yeterki yapma isteği olsun.Neler var değil mi?Şanslı'nın ölümünden sora bu yapma isteği kalmadı bende.Boşda değilim.Devamlı boncuk örüyorum.Bakalım nereye kadar:))Sosisde çok ilginç geldi bana.Sosis yemiyorum ama başka bir şeydede kullanılır bu fikir.Biraz düşüneyim:))Kulelerde çok hoş.Görsellik önemli biz hatunlar için.Denediğinde paylaş.Mutlaka kendinden bir şeyler katacağını düşünüyorum.Paylaşım için teşekkürler.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  6. Paylaşımlar süper, emek verdiğiniz telefon şarj kutusu süper, daha ne olsun, ancak yorumlara gülücük bırakmak kalıyor bize :)) sevgiler

    YanıtlaSil
  7. ebrucum gerçekten benim de hoşuma giden fikirler oldu bunlar..

    gönülçelen hoşgeldin cnm..çok sağol.deneyince paylaşırım tabii bakalım bu yoğunlukta ne zaman denersem artık..ama hoşuma gitti doğrusu...

    ayamaya çok teşekkkürler cnm,kucak dolusu sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Eline sağlık. Daha önce gördüm ama ne kadar kullanışlı olacağını bilmediğimden denememiştim. Sen memnun kalmışsın en kısa zamanda yapayım :)
    Fikirlerde çok güzel hafta sonu kahvaltılarında yapmalı hoşluk katar :)
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  9. çok begendim uzun zamandır bende yapmayı düşünüyorum yalnız fırsat bulamıyorum bunu görünce yeniden yapma isteği uyandı elinize sağlık renkli ve hoş gözüküyor.Blogunuzu tabibe aldım sizde beklerim :)

    YanıtlaSil
  10. CANIM NE GÜZEL BİR FİKİRMİŞ BU.ÇOK DA GÜZEL OLMUŞ.ELLERİNE SAĞLIK.

    YanıtlaSil
  11. Canisi cok guzel bir is cikartmissin gelecekteki projelerim arasinda vardi benim de bu sarj olayi..masallah guzel olmus insallah ben de yaparim firsatim olunca :)
    Diger fikirler de cok guzel hani..

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  12. ilk defa gördüm ve sevdim bu fikri:)

    YanıtlaSil
  13. ellerine sağlık canım cok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  14. igne oyalarım çok sağol ,öptüm cnm

    güneş hoşgeldin...fikri sevdiğine memnun oldum.bişeyler paylaşmak çok hoş..

    değmsin yağlı boya selamlar ..evet ne zamandır bekletiyordum yaptım ben de nihayet..dediğim gibi çok rahat oldu benim için ,kullanışlı...

    arzucum sağol..bence yap derim..şöyle cicili bicili bişey...

    feyzacım çk teşekkürler sevgiler cnm

    YanıtlaSil
  15. hülyacım haklısın kahvaltılarda çok hoş olur.ben de kullanışlımıdır falan derken erteledim ama şimdi dediğim gibi memnunum kendisinden..sevgiler cnm

    YanıtlaSil
  16. Ne güzel fikirler bunlar ya..

    YanıtlaSil
  17. harika kullanışlı bir şey olmuş !!
    ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  18. adını bılmesen dene güzel yapmışsın :D
    canım cekılısm var bekelırm

    YanıtlaSil
  19. filizcim sağol..iyi oldu benim için çok işime yaradı..

    the bircan selamlar..teşekkürler cnm

    YanıtlaSil
  20. çok güzeller bayıldım bunlara

    YanıtlaSil