23 Mayıs 2013 Perşembe

abeslangla panolara devam







26 yorum:

  1. hepsi birbirnden güzel ama pano tutucular çok şık ve orjinal olmuş :)

    YanıtlaSil
  2. pano tutucuna bayıldım ne hoş fikirmiş. Ama benim sıpalar 2 günde haklarlar böyle bir şeyi.

    YanıtlaSil
  3. Stickler çok başarılı olmuş :) Çok sevdimmmm :)

    YanıtlaSil
  4. çok şekerler canım.emeklerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. aaa, harika fikir.eczacı olduğumdan bir sürü abeslang geliyor ve çoğu çöpe gidiyordu, değerlendireyim bari:)

    YanıtlaSil
  6. Elbette ki yine her zaman ki gibi çok güzeller.. Bu günki yazımda size bir atıf yaptım.:)) Orda da teşekkür etmiştim ama burdan da bir kez daha teşekkür etmek istiyorum beni dekupaj konusunda yüreklendirdiğiniz için..:))

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel olmuşlar ellerine sağlık canım :)

    YanıtlaSil
  8. Panoya bayıldım gerçekten güzelim, ellerin dert görmesin bende de dünyanın dondurma çubuğu var geçen yıl araba veriyordu sakladım 150 den falzla mevcut elimde onlarla birşeyler yapayım diyordum bak bu güzel fikir sevdim :) Ama vaktim yok bu ara ama listeme ekledim fikir çok güzelmiş :)

    YanıtlaSil
  9. En bastaki karedekilere bayildim :) ellerine saglik..

    YanıtlaSil
  10. Çok çok güzel olmuş ellerinize sağlık. En kısa zamanda denemem lazım .

    YanıtlaSil
  11. pano tutucu çok iyi fikir canım.pano da çok tatlı olmuş.melerkler de.ben de yapıştırdım çubukları boyanmayı bekliyor.o kadar çok şey var ki sırada : )

    YanıtlaSil
  12. Canımm ellerine emeklerine sağlık her biri o kadar çok şirin ve tatlı olmuşki güle güle kullan inş,sevgiler

    YanıtlaSil
  13. Hepside çok güzel canım,eline emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
  14. yine harika şeyler yapmışsın canım, bayıldım :) balkon için duvar süsü arıyordum fikir oldu :)

    smrdmr.blogspot.com

    YanıtlaSil
  15. çok yaratıcı ve şık objeler
    ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  16. semra cım bu köşe de benim balkon kapatması gibi birşey zaten tam da dediğin gibi iyi olur canım balkon süsüne daha güzel olur.

    yasemincim çok sağol cnm

    ada deniz teekkürler..öyle çocukların canı sağolsun ne yapcan maşallah

    ben iyisimi çok teşekkür ederim biraz zorladı oyuntulu modeller olunca ..
    mutfagabuyrun sağol cnm hoşgeldin

    fundamoda tabi tabi atma..elimin altında benim de işim gereği daima bulunan malzeme olunca heryerde kullanır oldum desem yeri

    yeşim beğenmene sevindim...sağol cnm

    feyzacım sağol cnm.küçük odanın o kapatma bölümüne ne yapsak çare bulamadık.ben de her seferinde başka bi süs modeli buluyorum desem yeri...fikir vermesine sevindim...

    senayım onlarla neler yapılır neler...sevgiler cnm

    mavianne teşekkürler arkadasım...sevgiler

    değmesin yağlıboya çok sağol...

    nuraycım selamlar cnm..bence de dene gerçekten zevkli

    suzancım sağol cnm...sevgiler

    marifetane cnm çok teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
  17. miyav kedicik..canım çok teşekkür ederim .yazına biraz önce baktım.nasıl mutlu oldum inan...dünyanın en talı cadısı olmuşun...

    YanıtlaSil
  18. çok güzel fikir !! evin çok tatlı, alımlı bir köşesi olacağı kesin.
    ellerine sağlık :)
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  19. filizcim çok sağol cnm.öpüyorum

    YanıtlaSil
  20. vavvvvvvv süpersin akıl küpüm,beceri kraliçem sen yahu:) süper fikir ellerine sağlık:)
    sen de bu beceri ve azim oldukda sonra o evde hiçbir karanlık oda kalmaz merak etme:)

    YanıtlaSil
  21. Insan zevkli oldumu yaptigi her iste boyle zevkli guzel ve hos oluyor:)) sevgiler

    YanıtlaSil
  22. pembe bakterilidekoraryon teşekkürler cnm..bu güzel yorumunla şöyle bir yayıldım yani..

    dostbahçesinden lezzetler hoşgeldin..çok sağol sevgiler

    YanıtlaSil
  23. yine harika işler yapmışsın mormenekşem.çok beğendim.ellerine sağlık.sevgiler..

    YanıtlaSil
  24. alanaycım hoşgeldin cnm.çok sağol sevgiler

    YanıtlaSil
  25. http://craftsbyamanda.com/2012/07/craft-stick-beach-plaque.html
    Bunu görünce hemen aa bunu paylaşmalıyım dedim, sizin için güzel bir fikir olabilir diye düşündüm sevgiler,

    YanıtlaSil
  26. sinemcim ne güzelmiş baktım şimdi.ayrıca bunu görünce beni dü
    şünmen de çok hoşuma gitti çok sağol cnm

    YanıtlaSil