16 Mayıs 2013 Perşembe

abeslangla pano

bilen bilir ...abeslanglarla oynamayı seviyorum,bir de elimin altında herzaman bulunan bir malzeme olunca değerlendirip yeni bişeyler üretmekten zevk alıyorum tabii...yoğun günlerimde
dinlendirici oluyor...
daha önce çerçeve,bileklik( çerçeve tıktık bileklik tıktık   )yaptığım abeslanglardan bu kez dekupaj tekniğiyle pano yaptım..bakalım beğenecek misiniz...
 abeslangları slilikon tabancasıyla kalınca bir kağıt üstüne sıralayıp yapıştırdım.kağıdın fazlalığını kesip arkaya da abeslanglardan yapıştırıp destekledim.kağıtla abeslang arasına yapıştırırken asacak ip koydum.açık mavi akrilik boyayla boyayıp kuş desenli resmi yapıştırdım.
beyazla noktalar yapıp kar görüntüsü verdim.vernikledim.
hemen bir yenisine başladım..o da artık bidahaki yayında..

bunlar da beğenip yapılacaklar listesine aldığım abeslanglarla dekupaj çalışmaları

obr4585 (533x400, 60KB)




daha fazlası için tıktık .


 kuşlu dekupaj deseni isteyenlere ...buyrun...









bu da hastane-staj-ev arası mekik dokurken ki hallerim:)


sevgiyle kalın....

20 yorum:

  1. hepsi harika olmuş çok yaratıcı abeslangları nereden bulabilirim? ben de denemek isterim. ellerinize sağlık görseller içinde ayrıca teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuşlar ellerinize sağlık yıllardır bu nesneler cebimde dolaştım boğaza baktım, çay karıştırdım, hasta muayenesine yardımcı kullandım,sinirimi çıkarmak için kırdım ama hiç tablo yapmak aklıma gelmemişti yanlız hemen denemem lazım.
    bu arada kar tanesi medikallerde satılıyor canım bunlar

    YanıtlaSil
  3. çok güzel çok değişik ellerine sağlık çok beğendim....

    YanıtlaSil
  4. canım çok güzel olmuş.Bulduğun görseller de harika.ben de almştım bu çubuklardan.aklımda benim de pano yapmak var.En kısa zamanda değerlendirmek istiyorum.ellerine sağlıok.

    YanıtlaSil
  5. ama ağzım açık kaldım! Bi de yaratıcıyım diye geçiniyorum!

    YanıtlaSil
  6. çok şekerler. ellerinize sağlık =) bu arada dekupaj resimleri için teşekkürler

    YanıtlaSil
  7. sevgili kar tanesi eczane ve medikallerde satılıyor abeslanglar...çok teşekkürler sevgiler

    sevgili yelda hoşgeldin..evt benim de işim gereği hep gözümün önündedir bu abeslanglar...ben de değerlendiriyorum işte.çok sağol..sevgiler,

    öznurcum çok sağol cnm

    feyzacım bence de başla yapmaya..çok zevkli...çok sağol cnm

    sinem..yaratıcılık da sınır yokmuş...sevgiler cnm

    sanat günlüğü ben teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
  8. Vallahi Maşallah..:)) Diyecek kelime bulamıyorum.. Hem çok yaratıcısınız hem mükemmel yapıyorsunuz.. Hayranlıkla izliyorum..:))
    Ellerinize sağlık diliyorum..:))

    YanıtlaSil
  9. çok güzeller eline sağlık.denenecekler listesine ekledim:)))liste okadar kalabalık ki .ama hepsini denemek istiyorum.sevgiler

    YanıtlaSil
  10. ellerine saglik canim,kandilinde hayirlara vesile olsun insallah

    YanıtlaSil
  11. Harika çok cici olmuş canım. Yapılacaklarda çok güzel. En kısa zamanda görmek isteriz. Kuşları aldım gidiyorum:)

    YanıtlaSil
  12. bayıldımmmmm. helede o çubukların üzerindeki miniş güzelliklere :)

    ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  13. ÇOk çok güzel ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  14. miyav kedicik çok sağol.senin sıkı takipçin olarak ben de senin yaptıklarını ve aldıklarını kısaca zevkini çok beğeniyorum..

    canancım hoşgeldin..çok sağol sevgiler

    sehercim çok sağol iyi kandiller cnm,

    haticecim çok sağol cnm

    ilknurcum al al ne demek cnm,çok sağol sevgiler

    göznurum hangimizin listesi kalabalık değil ki..zaman yok olsa...sevgiler

    YanıtlaSil
  15. Hola,..........muchas gracias por pasarte por mi blog,me ha echo mucha ilusión..

    Veo que eres turca.........yo he estado dos veces en Istambul y volveria mas veces,me gusta muchisimo tu país y siempre me ha tratado con amabilidad y cortesia....y tambien tengo que decir que con generosidad..

    Veo que haces unos trabajos preciosos con los palos de emfermeria ¿no?........pues yo los hare con los de los helados....

    Un beso from Spain

    YanıtlaSil
  16. mayte hoşgeldin.teşekkür ederim...evet dediğin gibi dondurma çubuklarıyla da olur tabi...

    YanıtlaSil
  17. abeslang ha?
    ne güzel bi malzemeymiş o öyle...
    derhal bulmalıyım...
    bu arada ne tatlı çalışmalar yapmışsın ablam çok sevdim..ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  18. Ne kadar zevkli bir bloga geldim çok mutlu oldum şuan :) her şey birbirinnden güzel sırf konu olsun diye paylaşılmamış yapılan model eklenip yapmak isteyenlere hem resim hemde başka kaynaktan model sunulmuş hem çalışmanızı hemde tarzınızı çok sevdim tekrar görüşmek dilegi ile:)

    YanıtlaSil
  19. figen ablacım gerçekten bulmalısın.çok eğlenceli...

    mavii,öncelikle hoşgeldin.çok teşekkürler güzel yorumuna...çok mutlu oldum.

    YanıtlaSil
  20. bulsam deneyeceğim hemen:)) çok güzel olmuşlar yine canım ayrıca verdiğin diğer örneklerde şahane.ellerine sağlık canım sevgiler..

    YanıtlaSil