17 Nisan 2013 Çarşamba

puantiyeli kırlent

yok anacım,ben boş duramıyorum.şöyle bacaklarımı uzatıp televizyon karşısında elimde iş olmadan boş boş durduğumu,bişeyler izlediğimi bilmem...ille elimde iş olacak,kitap okurken bile patik örülür mü ya..



 bir gecede bitti..zevkle işledim...bol bol fotoladım...hanidir duruyordu puantiyeli kumaşım, nasip bu yastıkta kullanmakmış..biraz daha var bu kumaştan.bakalım o nereye nasip olacak...belki bir yastık daha yaparım...

bunlar da kırmızı patişlerim,simli kırmızı iple tığla örüp beyaz kurdela geçirdim kenarlarına...


yastıktaki etamini yapmak isteyenler için şeması bu....http://mhelenabin.blogspot.com/
sevgiler....

39 yorum:

  1. Harika olmuşlar canım, bayıldım ellerine sağlık, çok da güldüm:) Elişi sevdalısı olunca işte böyle kitap okurken de örülür, kahvaltı masasında goblen işlenir, çocuklara ders çalıştırırken bir yandan keçeler üzerine düğmeler dikilir vs vs uzayıp gider bu liste:)) Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  2. bayıldımm yaa çok cici ellerine sağlıkk canım :)

    YanıtlaSil
  3. Kirmizi ne guzel bir renk degil mi?..
    Hem kokos hem de cok tatli!

    YanıtlaSil
  4. bayıldım canım.rengi puantiyesi harika olmuş.emeklerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. ellerine sağlık canım harikalar yine

    YanıtlaSil
  6. Harikasın canım, maşallah.
    Simli patikler de puantiyeli süslü yastığın da çok hoş.
    Kocaman sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  7. ellerine saglık çok güzel olmuş.bende yapılacaklar listesine eklemiştim olmdı şimdi ama yaaa önce ben yapacaktım:))saka biyana çok şeker olmuş.sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. Ellerine sağlık canım çok güzel olmuş etamin ama ben en çok patiklerine bayıldım:)

    YanıtlaSil
  9. ikisi de çok güzel olmuş, eline sağlık. yastık ayrı bir güzel ama :))

    YanıtlaSil
  10. valla patik de yastık da siz de mükemmelsiniz.becerikli hanımlar başka oluyor.kitap okurken bile değerlendiriliyor.maşallah.feyzanincicileri

    YanıtlaSil
  11. ellerinize sağlık çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  12. elişi defteri çok haklısın cnm her yerde işlerimizi yaparız biz..çok sağol sevgiler

    YanıtlaSil
  13. boşnak kızı çok teşekkürler..

    degmesin yağlıboya çok sağol cnm,kırmızı evet bazı yerlerde harika oluyor kullanımı...

    nefoo çok sağol sevgiler

    semracım hoşgeldin .sana da çok teşekkür cnm....

    feyzacım teşekkür cnm beğenmene sevindim

    fadişcim sağol cnm kokoş kokoş dolanıyorum anlayacağın evde...

    zerrincim sen de yap arkadasım şimdiden kolay gelsin cnm

    igne oyalarım sağol sevgiler

    okuyan çok teşekkürler sevgiler cnm

    mutfagabuyrun hoşgeldin çok sağolpuantiye çok seviyorum

    YanıtlaSil
  14. tatlık bayıldım ben puantiyeli ve etaminli yastığınaaaaaaaa... Çok şeker olmuş renk bütünlüğüne kırmızı beyaz lacivert uyumuna bayıldım hakikaten. Elelrine sağlık... Evet iş yapmadan durma da kitap okurken de patikleri örmek biraz zor olsa gerek değil mi haha :) Sırayla yap da gözlerini de yorma ama olmaz dimi herşeyi aklımızdayken yaplaıyız haha :) Ay çok güldüm tatlım. Patiklerini de beğendim, bugün kırmızı takılmışsın yayınında çok sevdim çoook :)

    YanıtlaSil
  15. Bayıldım minderine, kıpkırmızı:))))

    YanıtlaSil
  16. çok çok güzel olmuş yastık bayıldım:)) patiklerde pek cici :) Güle güle kullan sevgiler.)

    YanıtlaSil
  17. Hem kırlent hem patik muhteşem ve çok güzeller :)

    YanıtlaSil
  18. Ellerine sağlık çok güzel olmuş.Puantiyeli kumaşla işleme uyumlu olmuş,patiklerde.İyi günlerdde kullanman dileğiyle..

    YanıtlaSil
  19. türkancım hoşgeldin beğenin için çok teşekkür cnm.

    YanıtlaSil
  20. Yastığın bitmiş halini de kullandığınız desenız deseni de çok beğendim. Patik de çok keyifli olmuş ancak ben etaminden pek de gözlerimi ayıramadım.

    Ellerinize sağlık :)

    Güzel bir haftasonu dileklerimle

    YanıtlaSil
  21. senaycım ben de güldüm ya..bir sıra patik bi satır kitap...sağol cnm sevgiler

    YanıtlaSil
  22. nurdan hoşgeldin cnm ..çok sağol beğenmene sevindim...

    resim defterim çok teşekkürler...

    ışık sevgiler cnm çok teşekkür

    YanıtlaSil
  23. İnsanın ev hali gibisi var mıdır ya? Pofidik pofidik gezmeyi çok severim! Patişler bu yüzden tam benlik, keyifli ev halleri! Etamin olayı zaten mükemmel söylecek sözüm yok, lakin ben de nedn böyle şeylere sabır yok bilemiyorum.. Başak burcuyum aslında detayları sevmem lazım di mi ama yok puzzle da yapamam. Yapabilen hünerli, sabırlı hanımlar o yüzden hep imrendiğim özel hanımlardır. Ayy destan yazmışım :-o

    YanıtlaSil
  24. aa bu arada 50. takipçiniz oldum bloglovinden böyle tam sayıları da pek severim!

    YanıtlaSil
  25. nazar degmesin insallah ,becerikli marifetli arkadasim,her zamanki gibi hayranim sana ellerine saglik canim senin yaptigin hersey cok güzel.

    YanıtlaSil
  26. adadeniz ve ben iyisimi çok çok sağolun ,güzel yorumlarınızla mutlu oldum..,

    sinem hoşgeldin,haklısın ev hali rahat rahat oh.ben de başak burcuyum arkadasım.puzzle hiç sevmem yapmam ama etamine müptelayım hani.

    sehercim beğenmene sevindim cnm sevgiler,öpüyorum

    YanıtlaSil
  27. Ne güzel hamarat olmak başka şey tabii.kitap okurken de örgü orer .

    YanıtlaSil
  28. Puantiyeyi çok severim.Çok güzel olmuşşşş...

    YanıtlaSil
  29. Eee insan hamarat olunca boyle kitap okurken bile birseyler yapar ortaya harika bir patik cikarir..cok sevdim cok patikler nefis bende istiyorum:)) yastikta cok sirin olmus nasil bu kadar isi bir arada goturebiliyorsun..yoksa benmi cok tenbelim:(( sevgiler..

    YanıtlaSil
  30. dostbahçesinden lezzetler sen iste yeter adresini verirsen hemen yollarım seve seve...

    bunlar bana iş çıkışı terapi oluyor o bakımdan götürebiliyorum heralde..sevgiler

    YanıtlaSil
  31. sevtap ,özgür tatlar çok sağolun sevgiler

    YanıtlaSil
  32. valla helala sana hem patik örüp hem okuyabilmek büyük maharet.helal sana:)patiklerin çok cici.ayaklarınada çok yakışmış.hep ısıtsın ayaklarını güle güle giy canım.
    kırlentine ise hayran kaldım.kullandığın puantiyeli kumaş ve işlemenin deseni ile çok yakışmışlar.ellerine sağlık canım.sevgiler..

    YanıtlaSil
  33. Ellerine sağlık bu puantiyeli yastık ise bir harika olmuş, yok olmaz tatlım elleri boş durmaya alışmayan insanlar bir dakika boş durmak istemezler. Sen de onlardan birisin, Seçtiğin örnek de bir harikaymış ne kadar tatlı ve asil duruyor yastık. Ellerine sağlık. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  34. alanaycım delilik işte mi diyim ne diyim durum bu...çok sağol cnm

    YanıtlaSil
  35. gooogoook cum hoşgeldin cnm,o güzel yorumlarına çok teşekkür sevgiler

    YanıtlaSil
  36. hem kırmızııııı
    hem puantiyeee aman Allahım iki güzellik bir arada
    oyyy bir de göznuruyla süsle can mı dayanır bu güzelliğe:))
    ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  37. harika olmuş!! çok zarif, çok şık bir yastık olmuş.
    patikler de tam uymuş
    ellerine, zevkine sağlık :)
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  38. filizcim çok sağol beğenmene sevindim...

    hatice cnm çok teşekkür

    YanıtlaSil