26 Nisan 2013 Cuma

plastiğe dekupaj




plastik yoğurt kutusuydu galiba..anneannemden kalmıştı Allah rahmet eylesin...bunlar iki taneydi birini pofunun mama kabı olarak dekupajlamıştım takip edenler hatırlar...
tıktık
menüde ne mi var....çiğ börek...laf aramızda bayılırım..kim bayılmaz ama dimi...

yapılışa gelince tüm malzemeleri göz kararı ayarladığımdan ölçü veremiyoum...
un,tuz,su kulak memesinden biraz katıca yoğrulup nemli bezle örtülerek 20 dk dinlendirilir.iç harç için kıymaya soğan domates rendelenip,maydanoz,biber doğranır.tuz,karabiber biraz su katılır.bu harçtan bıçak sırtı kalınlığında açılan hamurlara eklenir yarım ay gibi kapatılıp kızgın yağda kızartılır..
afiyetle yenilir.
sevgiyle kalın...


11 yorum:

  1. Eline sağlık canım çok güzel olmuş. Dekupaj çalışmalarını gördükçe çok özeniyorum en kısa zamanda öğrenmem lazım :)
    Börek de güzel görünüyor eline sağlık.

    YanıtlaSil
  2. ne güzel dekupaj yapmışsınız.Çiğ böreği ben de çok severim.ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuş plastiğe denememiştim çok beğendim ellerine sağlık:))))çiğbörekte çok güzel görünüyor benim gibi diyette olan insanlara yapılmazki bu şu an şeytanla cebelleşiyorum eve gidince yap diyo :))))))

    YanıtlaSil
  4. Plastiğe de dekopaj yapılabildiğini bilmiyordum. Bu el işi maharetleri dağıtılırken ben nerdeydim caba kesin çiğ börek yiyordum bayılırım da!

    YanıtlaSil
  5. Gerçekten maşallah.. Sizin yaptığınız dekupajlara baktıkça ben de öğrenmek ve yapmak için can atıyorum.. O kadar güzel şeyler meydana çıkarıyorsunuz ki ben çok beğeniyorum.. Pofuduk a da selam..:))

    YanıtlaSil
  6. Cig Böreklerden haftasonu kahvaltisi icin alabilirim...Ellerinize saglik

    YanıtlaSil
  7. Ben de yarın kahvaltıya gelecek misafirlere ne yapsam diyordum, çiğ börek iyi fikir verdi :)

    Eline sağlık


    smrdmr.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. şanslı kedicik!! hangi kedinin böyle zarif mama kutusu var, çok güzel olmuş :)
    ellerine sağlık.
    börek de nefis, yanında da çay ohhh değmeyin keyfime :)

    YanıtlaSil
  9. süpersin iki gün önce yememe rağmen görünce canım istedi
    ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  10. hepinize ayrı ayrı teşekkür arkadaslar.deneyin öğrenin derim gerçekten çok zevkli iyi stres attıran bir uğraş ve sanat da diyebilirim tabi buna ...sevgiler

    YanıtlaSil
  11. bu postunu atlamışım.plastik sevmediğiğm bir madde(doğaya verdiği zarardan dolayı) ama dekopajla ne kadar şık bir hale gelmiş ellerinde.güle güle kullan canım.anneanneciğinede rahmet diliyorum.sevgiler..

    YanıtlaSil