8 Nisan 2013 Pazartesi

neler mi yapıyorum....

kendimi şımartıyorum bu aralar ufak tefek şeylerle..


ilk kez böyle renkli ojeler aldım...yaz gelirken cıvıl cıvıl renkler cezbetti beni heralde..yaş 36 :(( olsun sürcem ben bunları ya...

gabrini,flormar pretty,verita
çoraplar annemden...çeşit çeşit alır getirir,çorap hastası sağolsun...
yavaş yavaş yaza hazırlık....

ayakkabı ve terliklerim

sebze yemeklerine ağırlık veriyorum,taze fasulye ve kepek ekmeği...glifor şeker hapımı içmeden önce....
nöbette kahve molası...tabi ki şekersiz ikisi bir arada...kendim şekerliyim zaten şekere ne hacet...:))
                         ve pofuyla şımarma vakti.....
                          benden bugünlük bu kadar...herkese sevgiler.....

17 yorum:

  1. Bir kazağa bir hediye olayına bayıldım:))) Yeni cicilerini de güzel günlerde kullan yaz rengarenk gelmiş sana...

    YanıtlaSil
  2. Sefan olsun tatlım,nasıl içinden geliyorsa öyle yap yaşının kaç olduğunu es geç:)

    oyyy nasılda serilip yatmış bizlere poz vermiş:)) göbüşünden öptüğüm:))

    YanıtlaSil
  3. örgüçantam sağol..boşver ama dimi yaş kaç olursa olsun ruh aynı kalıyor nasılsa...

    YanıtlaSil
  4. öyle oldu adadeniz ...haa o olaya mı ona bende bayıdım canııımmm

    YanıtlaSil
  5. 36 yaşda neymiş en fazla 25 sin sen!bişey söyleyeyim mi harbiden kadınlar şarap gibi.yaş aldıkça yüz daha bir oturup güzelleşiyor.sende bunun bir örneğisin bence.
    ojeler süper.bir dostum var çılgın bedişim.her bir parmağı başka bir renk sürer gelir okula ki sınıf öğretmeni.alçak kocası kanser olunca terkedip boşanmıştı.ama şimdi yendi kanseri.ojeler en büyük eğlencelerinden biri.bakınca aklıma geliverdi.ama en çok ayakkabılarına tav oldum.çok şıklar bende istiyorummmm:)kazak güzel olacak eh bu şirin ayıcıkların hatırına hız katabilirsin :)
    sağlıklı keyifli güzel bir hafta diliyorum canım.sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. bence ojeler harika canım.yaşa felanda bakma.çok yakışmışlar.sevgiler canım.

    YanıtlaSil
  7. Maşallah nöbette bile olsanız çok hoş çok güzel görünüyorsunuz. Allah afiyetler versin.. Pofuduk bir harika.. Taze fasülye de enfes görünüyor..:))

    YanıtlaSil
  8. Oje renkleriniz yaz için ne güzel cıvıl cıvıl renkler.Diğer cicileriniz de hayırlı olsun.Selam ve sevgiler:)

    YanıtlaSil
  9. ooo maşallah canım sefan olsunn ne güzell ben bu aralar yorgunluktan hiç bişey yapamıyorum şu ev işim bi halolsaydın ev arıyorum harıl harıll

    YanıtlaSil
  10. Yakışır canım. Sür, giy, gez. Bir daha gelmiycez dünyaya. Şekerine de biraz dikkat edersen o da hallolur. Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  11. alanaycım arkadasının yenmesine çok sevindim o hastalığını...güzel yorumun için çok teşekkür cnm

    YanıtlaSil
  12. mutfaga buyrun hoşgeldin cnm çok sağol

    YanıtlaSil
  13. iğneoyalarım kolay gelsin cnm inşallah halledersin ev işi çok zorbilirim...sevgilercnm

    YanıtlaSil
  14. ilknr bk cım sağol haklısın valla sevgiler cnm

    YanıtlaSil
  15. miyavkedicik teşekkürler cnm sevgiler

    YanıtlaSil
  16. birincisin sağol sevgler arkadasım

    YanıtlaSil
  17. Ne güzel postlar kaçmış çok yoğunum, girip çıkıp kaçıp tekrar giriyorum bir dönem sonra rahatlayacağım ama şu sıralar ne yazık ki böyle oluyor. Yaş 36 ne demek maşallahınız var. Sizden iki yaş büyükmüşüm. Gezeceğiz, tozacağız, giyineceğiz, kuşanacaeğız, sürüp sürüştüreceğiz tabiki şekerim daha yaşımız kaç ki bizim;) bence öyle yaniii. Çok iyi etmişsin canım sür sürüştür, bir de hünerlisin ki, hepsi yakışıyor sana. Ellerine sağlık kazak bence harika gidiyor;) sevgiler canım.

    YanıtlaSil