6 Nisan 2013 Cumartesi

birbirimizi bisürü sevsek ya...

                                                                     

hepinizi şeker şeker öpüyorum...niye mi artık ben bir şekerliyim...yani diyabet....dün öğrendim...bir sağlık personeli olarak kendime hiç yakıştıramadım gibi acayip saçma sapan bir his var bazen içimde...bazen de tabi gezideyken yedik yedik antep urfa kebaplarını şeker oldum diye kahkahalar atıp ortada geziyorum...amaaan ben zaten şeker mi şekerim başka ne olcaktım ki deyip dalgaya vuruyorum iyi mi...bu hislerle dolaşıp duruyoruz şimdilik...


sevgiler...

15 yorum:

  1. canım canımmm mormenekşem öncelikle geçmiş olsun tatlım gözlerim dolu dolu yazıyorum bu yorumu:((14 yıllık tip 1 diyabetle mücadele ediyor bu arkadaşın:((hayat bazen böyle hiç ummadığımız bir anda değişiyor, ALLAH bu hastalıkla mücadele etmeyi nasip etsin unutmaki ALLAH hiç bir kulunun taşıyamayacağı yük vermez sana sımsıkı sarılıp öpüyorum güzel arkadaşım,sevgiler

    YanıtlaSil
  2. hiç üzülmeyin mormenekşeler ne kadar lüzumsuz iş varsa biz sağlık sektöründe çalışanların başına gelir zaten bundan sonra bir çeşit antiagent beslenicem ve yaşıyacağım diye düşünün tabiiki kabullenmek kolay değil ama olan olmuş artık siz de çok iyi bilirsinizki keşke şunu yapmasaydımda diabet olmasaydım diyecek bir durumda yok.olacaksa oluyor işte.bu sizi güzel şeyler üretmek ve mesleğinize devam etmek konusunda duraksatmasın lütfen güzel üretimlerinizi ve fikirlerinizi bekliyoruz.sevgiyle kalın.

    YanıtlaSil
  3. suzan hobicim desteğin için çok teşekkür ve çok geçmiş olsun.Allah yardımcın olsun cnm..ben de seni öpüyorum..

    YanıtlaSil
  4. yeldacım çok sağol hoşgeldin ..öyle dicez artık ne yapalım...sevgiler

    YanıtlaSil
  5. bir sağlıkçı olarak siz bizden iyi bilirsiniz ama gerçekten dikkat edilmesi gereken bir sorun, geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
  6. mehtap cım çok sağol...terzi kendi söküğünü dikebilcek mi bakalım...sevgiler cnm

    YanıtlaSil
  7. geçmiş olsun mor menekşeler hiç üzülme yediklerinle kontrol edebileceğin şeker gibi bir rahatsızlığın var allah başka dert vermesin sevgiler

    YanıtlaSil
  8. canım benim çok geçmiş olsun.o zaman dikkat edeceksin kendine.ve böyle hissetmen çok doğal ama dikkat etmen gerek cidden ki sen bende çook daha iyi biliyorsun.şiir çok güzel çok..

    YanıtlaSil
  9. Geçmiş olsun canım kendine dikkat et.
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  10. Geçmiş olsun canım, kayınpederim 20 yıldır diyabetli ve senden benden sağlıklı maşallah öyle güzel ve sağlıklı besleniyor ki, senin de beslenme düzenin hemen oturur eminim, sevgiler.

    YanıtlaSil
  11. Çok geçmiş olsun, beslenmene dikkat edersen korkulacak birşey yok diye biliyorum ben.

    YanıtlaSil
  12. fadişcim çok sağol haklısın cnm

    YanıtlaSil
  13. alanaycım çok sağol sevgier..bu şiiri ben de çok seviyorum

    YanıtlaSil
  14. bak bu harika çok teşekkür cnm.

    YanıtlaSil
  15. göznuru ve hülyacım size de çok teşküürler sevgiler.sağolun hepiniz

    YanıtlaSil