29 Nisan 2013 Pazartesi

ahşaba tuğla duvar görünümü...

eski,dümdüz, kahverengi, çikin mi çikin bir raftı kendisi...resmini unutmuşum çekmeyi...

aslında oyalayıcı ama; çok da zevkli bir çalışma oldu benim için.5-6 gün sürdü bitmesi...nasıl yaptığıma gelince ...
karton kolileri dikdörtgen gibi çeşitli boyutlarda kesip hazırladım.tuvalet kağıtlarının tek katlarını ayırdım.kahverengi rafa kartonları tuğla duvar görünümü verecek şekilde tutkalla yapıştırdım.


kartonların üstünü peçete transfer tutkalıyla (tuvalet kağıdı kullandım)peçeteledim ki duvar gibi görünsün.beyaz akrilik boya ile bir kaç kat boya geçtim.



bunları yaparken vintage tarzı resimler serpiştireceğim boşluklar bıraktım rafın bazı yerlerinde.pc den çıktısını aldığım resimleri dekupaj tutkalıyla boş kalan yerlere yapıştırdım.




 resimlerin etrafına rafın boyasıyla özdeşleşsin diye beyazla hafif dokunuşlar yaptım.kenar kısımlara pc den nota çıktıları alıp yapıştırdım.üzerindeki vazoyu da beyaza boyayıp dekupaj uyguladım..vernikleme olayı da bitince işlem tamam...bildiğiniz taş gibi sert oluyor...

sevgiler

28 yorum:

  1. Ugrastiginiza değmiş ama cok guzel olmus ellerinize sağlık güle güle kullanın...

    YanıtlaSil
  2. aaaa şaka gibi bayıldım resmen duvar olmuş.ellerine sağlıkkkk

    YanıtlaSil
  3. eski halini bilemem ama bu hali muhteşem olmuş :)


    smrdmr.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Ay ay çok hoş olmuş. Gerçeğinden ayırt etmek zor valla. Üzerindeki dekupajlarda çok yakışmış. Ellerine sağlık canım:)

    YanıtlaSil
  5. mor menekşem ne harika bişey olmuş!uğraştığına değmiş ve kesinlikle çok özgün ve şık olmuş.ellerine sağlık becerikli arkadaşım.bravo.güle güle kullan diyorum.sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Ay ne güzel bir çalışma olmuş bu.elleriniz dert görmesin.

    YanıtlaSil
  7. çok çok teşekkürler arkadaslar ...hepiniz sağolun beğenmenize sevindim.sevgiyle kalın

    YanıtlaSil
  8. Vallahi helal olsun maşallah diyorum. Ben de den sizden özenip birkaç ahşap aldım boyama ve dekupaj yapmak istiyorum ama mümkün depil sizin gibi harikalar yaratacağımı hiç sanmıyorum..:))
    Çok selam ve sevgiler..

    YanıtlaSil
  9. aaa..miyav kedicik değerli arkadasım hiç olur mu öyle şey bi başla bak ne harikalar yaratacaksın.başta yapamam gibi geliyor ama eline alınca çok zevkli bir uğraş.kolay gelsin şmdiden.çok sağol...

    YanıtlaSil
  10. Çok güzel olmuş ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  11. çok şık olmuş bayıldımm :)

    YanıtlaSil
  12. Ne uğraşmışsın gerçekten. Sabırlı kadınmışsın:)))) Çok güzel olmuş ama ellerine sağlık.....

    YanıtlaSil
  13. Harika bir fikir ve sonuç mükemmel olmuş ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  14. ya inanamadım çok güzel çok farklı olmuş ellerine sağlık eski halini bilmem ama yeni hali harika:)))

    YanıtlaSil
  15. Hayranlikla bakmaktayin,cok güzel olmus,bense mutfak duvarina tugla görüntüsü vercem diye 2 role duvar kagidina bir sürü para verdim.ellerine saglik

    YanıtlaSil
  16. canımmm maşallah cokkk güzel olmuş benim gibi değişikliği cok seviyorsun

    YanıtlaSil
  17. Son derece değişik ve hoş bir çalışma olmuş ellerine sağlık canım:)

    YanıtlaSil
  18. hepinize ayrı ayrı beğenilerinizden dolayı çok teşekkür ederim.öptümmmmmmmmmmmmmm....

    YanıtlaSil
  19. ne kadar yaratıcısınız çok güzel görünüyor

    YanıtlaSil
  20. Vallahi bravoooo,attigim eski raflarim aklima geldi ama,nafile...
    Nasil olsa benim böyle bir yetenegim yok...Emeginize saglik,iyi pazarlar diliyorum simdiden

    YanıtlaSil
  21. Tebrik ederim
    Çok özgün bir çalışma olmuş
    Çok beğendim

    YanıtlaSil
  22. Nasıl bir emek gerçekten tebrik ediyorum çok güzel olmuş.
    Ellerinize emeklerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  23. Merhaba Sevgili Menekşem, babamın hastalığı ile ilgili değerli ziyaretlerin ve yorumların için çok ama çok teşekkür ederim.
    Dokunduğu her şeyi güzelleştiren birisin, biliyorsun değil mi, mesleğin de buna dahil.
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  24. Bu tür vintage çalışmaları çok severim biraz gül kuş zarf pulu ve notlarda serpiştir bence...
    Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  25. vauuuuvvv!! muhteşem olmuş muhteşem !!benim gözler bunu nasıl kaçırmış !!
    hayran kaldım !!
    hem yetenekli, hem güzel hemşire ellerine emeğine sağlık !
    kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
  26. vay!!
    harika bir tasarım fikri bu..

    YanıtlaSil