2 Mart 2013 Cumartesi

çekiliş ve tığ işi kurbağalı bebek yeleği

sevgili senay

çooookk güzel bir çekiliş düzenlemiş.şimdiye dek sadece serpil ciğimin  çekilişine katıldım..ama senaycığımın hediyeleri görünce bu güzelliklere kayıtsız kalamadım

birkaç renk artmış ipim vardı ,bebek yeleğinde değerlendireyim dedim.malum bu aralar uzun işlerle uğraşamıyorum...ee  arkadaşların doğacak bebekleri de olunca hediye olur ama dimi...
tığla yaptığım bu yeleği ben çok sevdim..hepinize sevgiler

                                                     

20 yorum:

  1. Ben de çok sevdim:) Harika olmuş.
    Sevgiler ^-^

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağlık canım cok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  3. Çok sevimli renkleride çok güzel olmuş,ellerinize sağlık.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  4. çok şirin gerçekten, eline sağlık canım...pofuduk'u öptüm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pofuduk da sizi....çok sağol arkadasım

      Sil
  5. Eline sağlık canım yelek çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  6. yelek çok cici olmuş canım çok beğendim ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  7. olmaz olur u hemde harika bir hediye olur.çok cici.ellerine sağlık canım.keyifli pazarlar..

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel olmuş hani olsa üstüme ben giyeceğim diyebilirim, çünkü çook sevimli, çocuk olmak varmış:)).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çocuk şeyleri gerçekten çok sevimli dediğin gibi cnm çok sağol

      Sil
  9. Selam arkadaşım seni mimledim sorulara yanıt verirsen çok sevinirim :)
    Sevgiler
    Dileğin Tasarımları: BİR İLK MİMLENDİM :)

    http://dilegintasarimlari.blogspot.com/2...

    YanıtlaSil
  10. canım çok sağol ama o sorular ne öyle ne zormuş onları cevaplamak valla vazgeçtim ben bu işten...sevgiler cnm

    YanıtlaSil
  11. yeğenlerimden birini küçük kurbağam benim diye sevdiğim için kurbağa figürleri hep sevimli görünür gözüme. çizgi karekterler tabii , gerçek kurbağayı pek sevimli bulacağımı sanmıyorum.küçükken elime alır oynardım kurbağayla, büyüyünce kurbağadan ürktüm. çocukken daha cesurmuşum.
    bence çok sevimli olmuş, bebek yeleğine pek yakışmış sevimli kurbağa.
    ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  12. ben de kertenkeleleri kuyruklarından tutar kavanozlara doldururdum bazıları kaçar kuyrukları elimde kalırdı.ay iananmıyorum ya çocuklar ne kadar korkusuz oluyor şimdi aynısını yap desen kaçarım yani..sağol cnm

    YanıtlaSil