21 Mart 2013 Perşembe

erkek bebeğe yelek

bu ara bebek yeleklerine taktım...çevrede doğum yapacak arkadaşlar olunca....ben de seve seve örüyorum...elimdeki ipler de değerleniyor böylece..çok model ördüm ama,boyundan başlamalı yelek hiç yapmamıştım,hoşuma gitti örmesi...
benim gibi ilk yapacaklar için nasıl  ördüğüme gelince dilim döndüğünce yardımcı olayım...
66 ilmek atıp 3 sıra haroşa ördüm.4 ilmek haroşadan sonra 8 ilmek düz 1 üstüne dolayıp artırma 2 ilmek düz 1 ilmek üstüne dolama (kol için artırma yeri)9 ilmek düz 1 üstüne dolayıp artırma 2 düz ilmek 1 ilmek üstüne artırma 16 ilmek düz (arka)ördüm.yine diğer kol için aynı artırımı yapıp 9 ilmek düz ördüm aynı kol artırımın gene yapıp 8 ilmek düz ve 4 ilmek horoşa örüp bu şekilde 22 delik olana dek artırmaları yaparak ve delik açmayı unutmayarak roba kısmını tamamladım.
bu kısım tamamlanınca kollar için olan ilmekleri kesip sırt ilmekleriyle birleştirerek gövdeye geçtim.istediğim şekilde örnek koyup ilik açarak etek kısmına geldim.3 sıra horaşa örüp lastik kısmını bitirip kestim.bu kadar yapacaklara kolay gelsin.bana kolay geldi,bir kerede her tarafın bitmesi çok hoş.

menüde mi ne var....kaşarlı fırında tavuk
malzeme:

tavuk but,kanat
zeytinyağ
patates
kaşar rende
kekik,nane
karabiber,tuz

tarife gelince:butları hafif haşladım.yağladığım tepsiye patatesleri halka doğrayıp dizdim.haşlanan butları da dizip,zeytinyağına kekik,nane,karabiber ,tuz ekleyip harmanladım patates ve butların üstüne gezdirdim.sıcak suyu ilave edip fırında pişirdim...
fırından çıkıp çok az ılınınca kaşar rende serptim.

bunlar da nöbetimizden anılar....






bu hafta sonu antep ve urfaya gidiyorum.hastanemiz motivasyon olsun diye bedava gezi düzenledi.umarım güzel geçer..dönüşte görüşmek üzere..sevgiyle kalın....
                                    

19 yorum:

  1. Yelek ne güzel cıvıl cıvıl bir renk olmuş.Elinize sağlık.Son resmi görünce çocukluğum aklıma geldi.Çok sık hasta olurdum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler iğneci çağırım derlerdi bize de kendimiz olduk iğneci iyi mi

      Sil
  2. ellerine sağlık canım yelek harika ama son resimde korkuttun beni ne bu iğne öyle offff ay ben hala cok sık hastalanırım nedenmi orak hücre anemim var o yüzden iğneden ve serumdan bıktım diye bilirim ama canım sanada cok yakışıyor hastane kıyafetleri ve resimlerde cok güzel cıkıyorsun o yüzden seni tanıdıma cok memnunum mor menekşem benim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. geçmiş olsun cnm.çok teşekkürler...ben de çok memnunum sevgiler

      Sil
  3. Yeşilin tonlarında yelek ne de güzel olmuş öyle ellerine sağlık:))

    YanıtlaSil
  4. bizim hastane yöneticilerine söyleyelim bari bizide götüseler iyiolur yani .. ne güzel antep ve yrfa güzeldir. mardinde 6 yıl çalıştım. oralaın havasını bilirim bye

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben ilk gidiyorum doğuya.bakalım umarım güzel bir gezi olur

      Sil
  5. maşallah canım.ALLAH muhabbetinizi artırsın.çok güzel fotolor.hayırlı cumalar dilerim.

    YanıtlaSil
  6. nöbet anıları da pek sevimli :)bebek yeleği çok başarılı, çok güzel olmuş. örgü en çok bebeklere yakışıyor zaten.ellerine sağlık.
    hayırlı yolculuklar inşallah tatlı anılarla dönersin urfa antem turundan:)
    sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol cnm.bu sabah uçağımız 6buçukta.inşallah cnm.sevgiler.çok sağol

      Sil
  7. merhabalar mormenekşem uzun bir aradan sonra yeni yeni dostalarımı ziyaret ediyorum:))ellerine sağlık canım yelek çok cici olmuş bende birtane paylaşıcam inş yakında,bu arada afiyet şekerler olsun nefis bir görüntü var,ama en son sana ve arkadaşlarına gelecek olursam hepiniz çok tatlısınız kolaylıklar diliyorum güle güle gitte gel canım iyi eğlenceler,selamlar sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bekliyorum paylaşımını cnm,eminim şimdiden güzel olacağına.kolay gelsin.çok sağol

      Sil
  8. ellerine sağlık canım renkleri çok hoş.
    gezin keyifle geçsin inş.

    YanıtlaSil
  9. Ellerine sağlık arkadaşım çok hamaratsın 10 elinde 10 marifet

    YanıtlaSil
  10. çok teşekkürler cnm elimden geldiğince yapmaya çalışıyorum..

    YanıtlaSil
  11. Ellerine sağlık
    Hem çalışma hem elişi...
    Sevgiler

    YanıtlaSil