17 Şubat 2013 Pazar

sebze kasası raf oldu

kasa mutfağımın duvarında kavanozlarıma raf oldu ....beyaza boyadım vernikledim.astım..işlem tamam...bu ara fazla bişey yapamıyorum diye vakitsizlikten nasıl üzülüyorum anlatamam...uykuda geçen zamanıma nasıl acıyorum...sağlık olsun arada kısa molalar da gerekli ama değil mi...

bunlar da geçen  gece nöbetimizden bir demet anı...su yeşili ya da mavisi mi bilemedim hırkam vardı ya ördüğüm  tıktııık  resimlerde gördüğünüz o hırkam...



hepinizi öpüyorum...iyi geceler...

40 yorum:

  1. ELLERİNİZE SAĞLIK BLOGUNUZU ÇOK BEĞENDİM

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler herzaman beklerim..sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Cok güzel,ellerinize saglik...Güzel bir haftaya baslamaniz dilegiyle,sevgiyle ve dostca kalin

    YanıtlaSil
  4. Kasa fikri ne güzeeeeel...Ellerinize sağlık..Hırkayada bayıldım.Kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  5. kasa dogrusu cok hoş bır fıkır olmus ellerıne saglık ne guzel de yapmışsın ve bu su yesılı ya da mavisi:)) sana cok yakısmış bu renk canımm...ALLAH kolaylık versın hem calısıp hem bloglarada yetısmek buyuk marıfet masallahh..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağol cnm ..Amin zor oluyor aslında ama yetişmeye çalışıyorum işte

      Sil
  6. Hırka çok yakışmış ellerinize sağlık,kasada güzel fikir güle güle kullanın.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağol çok da sıcak tuttu ip kalın ya.sevgiler

      Sil
  7. Eminim o kasaya birde dekopaj eklenecektir.Bekliyorum :)Çok beğendim arkadaşım Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dekupaj düüşünmüyorum belki beyazdan sıkılnca olabilir böyle doğal kalsın biraz...çok sağol sevgiler

      Sil
  8. Çok güzel görünüyor, ellerinize sağlık.Bu kasadan rafları hep görüp yapmak istiyorum ama acaba çok basit mi durur? Diye cesaret edemiyorum.Yani yapıp kullanılır mı?:)) Nasıl duruyor?Önerir misiniz?
    Bu arada, hırkanın rengi bir haaarika.size de çok yakışmış, güle güle iyi günlerde kullanın.
    Yoğun bakım hemşiresisiniz herhalde?Allah kolaylık versin.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben duruşunu doğallığını seviyorum.benim dolaplar da beyaz mutfakla uyumlu oldu ben sevdim yani.hırka için de çok teşekkür..amin..sevgiler

      Sil
  9. kasa fikri hoş güzel günlerde kullan

    YanıtlaSil
  10. Molalar iyi oluyor, insan hem dinleniyor hem de etrafına bakıp yeni güzellikler keşfedebiliyor....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. doğru cnm arada gerekli gerçekten..sevgiler

      Sil
  11. Canım çokkk yoğunum bu aralar oğlum yanımda iş sonrası mutfaktan çıkamıyorum:)))Sağlık olsun ,bugün yorum bırakan dostlarıma ve kardeşlerime uğramak istedim,sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. seni anlıyabiliyorum arkadasım kolay gelsin sağol sevgiler

      Sil
  12. Hırka çok yakışmış :)) bu kasalar bugün aklımdaydı bahar geliyor benim projem balkon icin ...sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. balkon için ben de düşünüyorum cnm çok daha iyi olur...çok sağol sevgiler

      Sil
  13. Ellerinize sağlık
    Kavonozlar da çok güzel olmuş bu arada. Kazak da size yakışmış
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldiniz çok teşekkür ederim sevgiler

      Sil
  14. Hirkan gercekten cok yakismis..guzele ne yakismazmis derler ya oyle:) kavanozlarin ise cok sekerler bayiliyorum onlara..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağol ay şımarcam bak şimdi...sevgiler

      Sil
  15. Blogunuz cok guzel ,kasadan rafiniz cok guzel olmus ellerinize saglik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler beğenmenize sevindim sevgiler

      Sil
  16. bu kadar güzel hemşiresi olan hastanenin hasta sayısında artış olur :) maşallah çok hoş hanımlarsınız.
    çok güzel bir değerlendirme olmuş.benim elime geçse öyle bir kasa muhtemelen sobayla buluşurdu.
    hırkan da çok yakışmış sağlıkla giy.
    ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  17. ay cnm çok şekersin ...teşekkürler

    YanıtlaSil
  18. Ellerine sağlık arkadaşım sebze kasası olmuş mutfak rafı nede yakışmış yerine:))Ayrıca hırka da sana yakışmış güle güle giy.Nöbetlerin de de Allah yardımcın olsun:))sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağol arkadasım güzel yorumun için.Amin cnm

      Sil
  19. KIRK YIL DÜŞÜNSEM KASADAN RAF YAPMAK AKLIMA GELMEZ
    MAAŞALLAH SUBHANALLAH SİZE
    BU ARADA HASAT OLASIM GELDİ
    BÖYLE GÜZEL YÜZLÜ HEMŞİREYİ GÖRÜNCE
    HAYIRLI GECELER

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağol bu ne güzel yorum böyle..nasıl teşekkür etsem az...hayırlı geceler

      Sil
  20. sihirli, marifetli ellerine saglik canim,o kasa bende cöp olurdu,sen harikalar üretiyorsun.sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağol sehercim...sevgiler cnm...

      Sil
  21. oy oy oy dünyalar güzeli kuzucum...
    o güzel ellerine sağlık...herşey de yakışırmış eline..
    iyi ki de doğurmuşum seni bee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay ablacım sen çok yaşa çok sağol

      Sil
  22. kasa fikrini çok sevdim çok da güzel olmuş.hırkaya gelince bu güzelliğe güzellik katıp çok yakışmış.kolaylıklar diliyorum canım.sevgiler.

    YanıtlaSil