10 Şubat 2013 Pazar

puantiyeli kahve kavanozu



daha önce dekupajladığım kavanozlarımı yayınlamıştım burada
ve burada

bu hafta sonu hep sınavla geçse de araya bir de fırında tavuklu bulgur pilavı sıkıştırabildim neyse ki..

buyrun tarife...

malzeme:
tavuk kanadı
zeytin yağ ve sıvıyağ
2 patates
1,5 bardak bulgur
3 bardak sıcak su
2 küçük kuru soğan
salça,karabiber,kimyon,tuz

nasıl yaptım:
patatesleri dilimledim yağladığım yuvarlak tepsiye dizdim.bir tavada zeytin yağ ve sıvıyağ beraber  kızdırıp soğanları ince doğrayıp soteledim ve salça,bulgur ,karabiber,kimyon,tuz ekledim.biraz daha kavurup bunu tepsideki patateslerin üzerine döktüm.hafif haşladığım tavuk kanatlarını da bulgurun üstüne dizip 2,5-3 bardak sıcak su ilavesiyle 190 derece fırında pişirdim.

bulgur pilavını zaten çok severim ,fırında daha bir lezzetli oluyor..denemeyenler mutlaka bu tarifi denesin derim...
sevgiler.....

29 yorum:

  1. kavanoza bayıldım canım.emeklerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Kavanoz rafiniz cok cici olmus,hepsi farkli rengarenk :)

    YanıtlaSil
  3. Çok cici ve çok şirin olmuş kavanozlar ellerine sağlık arkadaşım güle güle kullan bulgur plavında tavuk denemedim hiç ama en kısa zamanda deneyeceğim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dene arkadasım gerçekten güzel oluyor.çok sağol

      Sil
  4. kavanoz çok cici olmuş arkadaşım.yan yana hepside çok şık duruyorlar.güle güle kullan.ayrıca afiyetler olsun.bende çok sever ve yaparım..sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Ne güzel bir kavanoz olmuş, puantiye çok yakışıyor mutfağa:))))

    YanıtlaSil
  6. eline sağlık canım kutu da, yemek de harika :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol cnm beğenmene sevindim sevgiler

      Sil
  7. ayyyy kavanoza bayıldımm..ya nasıl bıseydır su dekupaj ögretın banada:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de kursa falan gitmedim zaten nerde o vakit internetten baka baka yaptım cnm dekupaj olayını..en kısa zamanda dene derim

      Sil
  8. çok güzellerr. puantiyeler de ne kadar yuvarlak düzgünce:) eline sağlıkk

    YanıtlaSil
  9. Çok güzel olmuş ellerine sağlık bayıldım :)
    Bulgur pilavını bende çok severim tarifi deneyeceğim mutlaka.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldin cnm çok sağol dene mutlaka gerçekten nefis

      Sil
  10. canııım kavanozlar şahane görünüyor vallahi ellerine sağlık.. ardından da tam bende öğlen yemeğimde kavurmqlı pilav yerklen pşialv tarifine gözüm iliştiya bu kadar olur çünkü çok severim. güzellikleri paylaşmak üzere sevgiyle kal..

    YanıtlaSil
  11. çoook sağol..denk gelmiş....sevgşler cnm

    YanıtlaSil
  12. kahve kavanozunu çok sevdim , dostlarla keyifli sohbetlerde içilecek bol köpüklü kahvelerin olsun hep ... Bu arada pilav nefis gözükmekte , tamda rejim üzeri :)) bahar geliyor - ardından da yazz... bu güzel görüntüye aldanıp , yapmayacağım seni pilav :)) Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah cnm haklısın kilolar...çok teşekkürler sevgiler

      Sil
  13. Kavanozlar harika gozukuyor..bayildim..Bulgur pilavina ise hic hayir demem..ellerine saglik diyorum sevgiyle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağol senin elinin lezzetinin yanında nedir ki...sevgiler

      Sil
  14. Puantiyeli kavanoz müthiş olmuş, çok beğendim; fırında bulgur pilavına ne demeli yeme de yanında yat misali olmuş, ama yok vallahi olsa yerdim:)) ellerinize sağlık, her ikisi de harika görünüyor gözüme, sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canm çok teşekkür beğenmene çok sevindim..benden de sana sevgiler

      Sil
  15. Tarifleriniz ile ilgili sizinle görüşmek istiyorum. Lütfen iletişime geçer misiniz?


    İletişim mail : afiyetleeditor@gmail.com

    YanıtlaSil