22 Şubat 2013 Cuma

papyonlu patik


bir arkadasımın doğacak oğluşuna ördüm patikleri .ben çok sevdim bu modeli...papyonlu ve düğmeli oluşuna bittim....resimde büyük gibiler sanki ama aslında küçücükler...rukişcim de çok beğendi...



menüde mi ne var...fırında unlu kabak...
yemek konusunda usta falan değilim ..malum çalışınca insan pratik şeylere yöneliyor..bu tarif de onlardan biri...
malzeme
4-5 kabak
un
sıviyag
yogurt
tuz

yapıliş
bu yemek çok hafif oldugundan kizartmadan daha iyi..patlıcanla da oluyor.geçelim tarife.kabakları soyup halka halka dograyın.yagladiginiz fırın tepsisine dizin.ben ince ince dograyıp bazilarini ust uste de diziyorum,zira kabaklar pişince azicik kaliveriyor,dizilen kabaklara elinizle birkaç tutam göz karari un serpin.biraz daha yag gezdirip yine az un serpip fırına verin.ben tuz eklemiyorum,kendi tuzu yeterli oluyor bana göre.fırından çikip ılininca yogurdu uzerine dökün,harika ,hafif ,yumuşacık bir tat oluyor,dilerseniz sarımsak ve pulbiberli de olur da ben sade yaptım.
sevgiler...


22 yorum:

  1. Patikler çook çok şirin olmuş ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Çok şeker olmuş patikler. Güle güle giysin yavrucak. Ellerine sağlık. Yemekte güzel görünüyor. Afiyet olsun canım:)

    YanıtlaSil
  3. Patiğin çok şeker
    Kolay gibi görünüyor benimde bir erkek bebek patiği örmem gerekiyordu
    Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kolay cnm hem zevkli yapımı da..sağol

      Sil
  4. Masallah masallah neler yapmissin yine ,ellerine saglik canim.

    YanıtlaSil
  5. patikler çok şeker olmuş canım.gülerek giysin bebiş.ellerne sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Aaa patikler çok cici.. Çok sevdim... Harika olmuşş. Anneme de gösterdim bebek yeleği örüyor o da şu an yanına da bu patikleri yapabilir takım olur..
    Kabakla yapılan her türlü yemeğe bayılırım.. Burdan enfes görünüyor.. Afiyet olsuuuunnn...

    YanıtlaSil
  7. çok şirin bir patik olmuş, ne de yakışır Allah bilir o küçücük ayaklara .
    çok ilginç ve pratik bir tarifmiş, tadı nasıl merak ettim.anneme anlatayım da yapsın.
    ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol cnm ..tadı mükemmel hafif bir yemek mutlaka yapın cnm

      Sil
  8. Aaa. bayıldım ben bu tarife. Hemen deneyeceğim. Sağol tatlım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu tarif gerçekten çok hafif.kabak kızartmasından çok daha güzel oluyor...sevgiler

      Sil
  9. Patik çok şirinmiş gerçekten, ama kabak tarifi de bir o kadar enteresan doğrusu.. son derece hafi birşey diye düşünüyorum. Ellerinize sağlık:) Yemek olayına pek hayır diyemem:).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol cnm dene derim çok haff ve lezzetli

      Sil
  10. çok cici bir patik olmuş canım .. tahmin ederim bebeğin anneside çok beğenmiştir. sevgilerimle

    YanıtlaSil
  11. çok sağol cnm çok beğendi ..sevgiler

    YanıtlaSil
  12. bu patiği neden görmemişim çok şekerrrrr!renkklerine modeline hasta oldum.zaten bebek aksesuar ve kıyafetlerine bakmayı çok seviyorum.ellerine sağlık canım.bebişte güle güle kullansın..

    YanıtlaSil
  13. sağol cnm kolay da oluyor bu model...

    YanıtlaSil