2 Şubat 2013 Cumartesi

bu cicimi çok sevdim

 eskimiş çerçevemi beyaza boyayıp dekupaj kağıtları ve hamur kabartmayla süsleyip vernikledim.bu kız resmini gördüğümde çok sevmiştim,çıktısını hemen almıştım pcden.şimdi geçtim karşısına seyrediyorum...


benim için çok zevkli bir çalışma oldu,umarım beğenirsiniz..

bu arada devamlı dişlerimi farkında olmadan ya da uyurken sıkan ben artık çeneme ve boyun kaslarımdaki ağrıya dayanamayıp diş doktoruna gözükünce gece yatarken takacağım bir diş plağına sahip oldum...yaşasın artık bir diş plağım var gece birlikte yatacağız :)))
böyle esprili yaklaşsam da nahoş bir durum; ama bunu kullanmaya devam ettikçe diş sıkma olayım da  son bulacakmış..inşallah ne diyim...benim gibi aynı derdi olanlara belki çare olur diye buradan anlatmak istedim ,diş plağı şeffaf silikon gibi bir şey.dişinin şekline göre 2-3 gün içinde yapılıp veriliyor.alt çene dişlerine takılıyor,diş sıkma sonucu diş minelerinde olan kırılmaları önlüyor,böylece soğuk ve sıcağa karşı hassasiyet de önlenmiş oluyor..ay hiç hoş değil ama buradan fikir vermesi adına resmini yayınlıyorum.tabi temennim kimsenin böyle bir sorunu olmasın...

sevgiler


30 yorum:

  1. Srmayın kızım kullanıyor diş plağından..:)) Hatta kullanmıyor desem daha doğru olur yalnızca komidinin üstünde duruyor. Hiç takmak istemiyor.. :))
    Çerçevenize gelince tek kelimeyle mükemmel.. (Her zaman olduğu gibi..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kızına da çok geçmiş olsun cnm kullansın ama belki işe yarar sıkmak dişlere çok zarar veriyor boyun ve çene kaslarına ağrı yapıyor cnm

      Sil
  2. Geçmişler olsun..
    Çerçeve çok hoş görünüyor ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Ellerine sağlık mor menekşee :) Çok zarif birçalışma olmuş. Yapım aşamalarını da görmek isterdim ;)

    Diş plağın için de şunu söyliim. Çok işe yaradı paylaşımın benim için. Bir arkadaşım var seninle aynı dertten müzdarip. Yarın ilk iş onu arayıp anlatıcam. Teşekkür ederiiim vesile oldun belki de ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet haklısın keşke yaparken resimleseydim aklıma bile gelmedi..bidahaki sefere artık...vesile olursam iyileşmesine ne mutlu bana.

      Sil
  4. çerçeve nefis olmuş.çok beğendim.ellerine sağlık.
    bu arada o problem bendede var.yoğun ankısiyetem var ondan kaynaklanıyormuş.ama bana doktor ilaç verdi (depresyon) kullanmadım oda ayrı.ama hala sorunum devam ediyor.siz kullanın bakalım işe yarayacak mı.geçmiş gitmiş olsun inşallah.sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cipralex diye bir de ilaç veriyorlar depresyon için.sıkmayı önlesin diye...almadım daha...işe yararsa burdan gene paylaşacağım diş plağını..umarım senin de sorunun kalmaz çok can sıkıcı bir durum..çok sağol sevgiler

      Sil
  5. geçmiş olsun. umarım kısa süre kullanarak sıkıntınızdan kurtulabilirsiniz. çerçeve süslemenizi çok beğendim. dekupaj resimleri çok zarif. çerçevenin kendisinde rölyef çalışması mı ysptınız yoksa desenler çerçevede var mıydı acaba? sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. desenler çerçevede vardı cnm rölyef hakkında daha cahilim hiç yapmadım...çok teşekkürler

      Sil
  6. Çerçeve üç boyutlu gibi olmuş çok hoş ellerine sağlık arkadaşım dişler içinde geçmiş olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kabarta kabarta gidince çiçekleri öyle oldu gerçekten çok sağol sevgiler

      Sil
  7. geçmiş olsun....
    Çerçeve çok çok hoş olmuş ellerine sağlık:))))

    YanıtlaSil
  8. Çerçeve çok hoş resmi bende çok beğendim,ellerinize sağlık.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  9. Geçmiş olsun.Eşimde aynı sıkıntıdan dolayı diş plağı kullanıyor.Sıkıntıları çok hafifledi.Hatta birincisi eskidi ikincisi gelmek üzere.Bence mutlaka kullanın.Çerçevenize bayıldım.Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hafiflediğine sevindim cnm gerçekten sıkıcı bişey çok teşekkürler

      Sil
  10. geçmiş olsun canım.


    çerçeven çok güzel, romantik olmuş:)

    YanıtlaSil
  11. çok sağol arkadasım sevgiler

    YanıtlaSil
  12. vay !! bayıldım çok güzel hakikaten geç karşısına seyret:) ellerine ,zevkine sağlık.
    ben de sabahları boyun ağrısıyla kalkıyorum acaba bende dişlerimi sıkıyor muyum ki ? ben bu konuyu düşünem.

    YanıtlaSil
  13. canım sıkıyorsan sadece boynunda değil çenende de çok ağrıoluyor dişlerinde sızlıyor kendin farkediyosun zaten sıktığını inşallah değildir çok sağol sevgiler cnm

    YanıtlaSil
  14. bayıldım çerçeveyede bloğunuza da .daha önce neden dikkatimi çekmemiş diye hayıflandım.takipteyim sizi http://aslininevi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  15. Çerçevenin dışına çıkarmak ne kadar güzel bir akıl! Aklıma yazdım:)
    Çok güzel ve değişik bir çalışma olmuş bence.Ellerine sağlık.
    Dişlerini sıkma huyu bende de var, öyle bir uyanırım ki bazan çenem kaskatı olmuştur.
    Vallahi dişlerimi neredeyse birbirinden ayırmak imkansız gibi olur.Gergin olduğum zamanlarda daha çok tabii.Bana bol bol sakız çiğnememi tavsiye etmişti doktor:) Sakızdan nefret ederim oysa.
    Geçmiş olsun canım, işin de seni biraz hırpalıyor, yine bin Maşallah sana.Böyle güzel şeyler yaratıyorsun.İçimizi açıyorsun.Ellerin dert görmesin.
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  16. slm canısım bu cicini bende cokk sevdim ellerine sağlık canım:)))) bu arada gecmiş olsun bende cok sıkıyorum maleef dişlerimi yaaaa:(((

    YanıtlaSil
  17. ayyyy bu kız da sevılmeyecek gıbı degılkı canım yaaa...bayıldımmmm

    YanıtlaSil
  18. ay cnm benim çok sağol sevgiler

    YanıtlaSil
  19. çok güzel çok beğendim ellerine sağlık:))) banada beklerim... sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gelirim cnm tabi..beğenmene sevindim sevgiler

      Sil
  20. Ellerinize sağlık,beyaz çerçeveleri çok severim.Çok şık olmuş bayıldım :)

    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  21. Çerçeve çok güzel olmuş, ellerinize sağlık. Blogunuza bayıldım, cıvıl cıvıl:) sevgilerimle

    YanıtlaSil