14 Ocak 2013 Pazartesi

yoğun bakım hırkam kendisi

dün gece itibariyle nihayet bitirebildiğim hırkamı yayınlıyorum ya rahatım artık..kaç aydır elimdeydi o bakımdan..




hastanede yoğun bakımda giymek için ördüğüm bu hırkanın yapımını dilim döndüğünce anlatayım

resimde gördüğünüz kartopu zambak yünle ördüğüm hırkamda 5 nolu şiş kullandım.6 -7 nolu şişi de kaldırır zira ip kalın..arka 80 ilmek,önler 44 ilmek,kollar 35 ilmek...
kol kesimi 3-2-1 .35 ilmek başladığım kolları yanlardan ara ara artırıp 61 ilmekle bitirdim.
lastik 1 yüz 1 ters.
örgünün düzünde ilk sırada 1 ilmek ters ,1 ilmek örmeden alıp ipi de bu ilmeğin önünden atlatıp diğer ilmeği ters ördüm.böyle bir ters bir ilmek örmeden alınarak sıra sonuna dek ördüm.Arka sırada düz ilmeği ters, ters ilmeği de düz ördüm.atlamayı yaptığım yerlerin üst ilmeği horoşo yani ters denk gelecek şekilde.Örgünün düz kısmına gelince tüm sıra düz, arkasında tüm sıraları ters ördüm.
umarım anlatabilmişimdir...

31 yorum:

  1. Ben hic anlamam orgu isinden sadece duz ormekten baska ama bu hirkaya bayildim..gule gule giy..sevgiler

    YanıtlaSil
  2. model cok guzelmıs canımm ellerıne saglık..denemelıyım bendeeee:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dene cnm sen daha iyisini becerirsin hem benim gibi 3-4 ay da sürmez sevgiler

      Sil
    2. sende cok guzel yapmışsın canım.. evet belkı benım daha cabuk bıter calısmadıgım ıcın 24 saat evde oturunca bıtıyo tabı :)))

      Sil
  3. Eline sağlık canım güzel olmuş iyi günlerde kullan.

    YanıtlaSil
  4. elinize sağlık ama niçin özellikle yoğun bakımda giymek için bence her zaman giyin rengide çok güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım dışarıda çok modelli şeyler tercihim,bu düz bir model olduğu için ve yoğun bakım devamlı havalandırmalardan dolayı soğuk bu da kalın iple.bir de enfeksiyon yönü var tabi...orda giydiğim bişeyi yıkansa da dışarıda üstümde görmek hiç içime sinmiyor,ondan..çok teşekkürler.

      Sil
  5. Ne güzel, ellerine sağlık. Güle güle kullan

    YanıtlaSil
  6. Bu soğuk havalarda sıcacık tutar o şimdi ellerine sağlık rengi ve modeli çok şık güle güle giyin

    YanıtlaSil
  7. Vallahi maşallah ellerinize sağlık. Öyle çok severim ki örgü hırkaları. Ama beceremem diye hiç başlamıyorum..:))
    Bu arada size bir mim gönderdim..:))
    Selam ve sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım ne zamandır uğrayamadım sana çok sağol alırım bi ara mimi..becerirsin de araa küçük işler karıştır ki sıkılma..ben öyle yapıyorum bu tür uzun işlerde

      Sil
  8. ayyy ama çok güzel olmuş bu.ellerinize sağlık.keşke anlatsanız bu modeli çok eskiden yapmıştım ama şimdi hatırlamıyorum.kızıma bu aralar örmek istiyorum:)

    YanıtlaSil
  9. merhabalar mormenekşem öncelikle mesleğini bilmiyordum bir kez daha hayranlığım arttı:))hemşiremisin canım?

    bu arada ellerine sağlık hem modeli hem rengiyle harika olmuş bu hırka güle güle giy canım açıklamalar içinde ayrıca teşekkürler sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol cnm hemşireyim evet çok yoğun bir yerde olsam da elişlerini yapmadan duramıyorum işte..çok çok teşekkürler sevgiler

      Sil
  10. çok güzel olmuş hele ki rengi harika ellerinize emeğinize sağlık güzel günlerde kullanın:))

    YanıtlaSil
  11. Iyi günlerde gülle gülle giy canim cok güzel ve sicacik ellerine saglik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağol sehercim...çok öptüm

      Sil
  12. ellerine sağlık keyifle kullan hırkanı:)))

    YanıtlaSil
  13. Elinize sağlık, örgü işleri zor görünüyor bana hayranım bu çalışmaları yapabilenlere.. hayır arada ördüğüm oldu da çook zorlanıyorum:P)) Çok beğendim düzgün örgünüz sayesinde çok hoş görünüyor.

    YanıtlaSil
  14. memnun olduk tanıştığımıza, çok güzel olmuş kendileri:)eline sağlık.

    YanıtlaSil
  15. ben şişle pek motif denemedim, üşeniyorum açıkçası. valla sen o kadar işin arasında güzel motifli bu hırkayı da örmüşsün ya maşallah diyorum. rengi de çok hoş sağlıklı günlerde giy. hastane ortamında sağlık da en önemli konu .

    YanıtlaSil
  16. haklsın..aslında örgüde uzun işleri sevmem ama örgü hırkalar sıcak tutuyor diye katlandım bu işkenceye desem yeri cnm.çok sağol

    YanıtlaSil
  17. Maşallah çok güzel olmuş rengide çok tatlı ben hiç örgü yapamayan biriyim imreniyorum böyle örgüden birşeyler yapanlara İyi günlerde giy canım Ellerine sağlık..

    YanıtlaSil