28 Ocak 2013 Pazartesi

siyah kurdelalı süveter

 aslında geçen kış ördüğüm süveterim bu...baktım arşivde duruyor hala,paylaşayım,belki beğenip örmek isteyenlere fikir olur dedim...süveterin omuz kısımlarına siyah kurdeladan fiyonk diktim.etek yan kesimlerini yırtmaç gibi açık bıraktım oraları da fiyonkladım...
 ben çok severek giyiyorum..örmek isteyenlere bu model şiddetle tavsiyemdir :)


 26 ocak 2013 cumartesi gündüz nöbetimizden iki anı.....

bu aralar ziyaret edemiyorum sık sık blog arkadaşlarımı.ne olur sizler benim kusuruma bakmayın...sevgiler

28 yorum:

  1. Wow your blog is wonderful and your work very beautiful, congratulations, you are a great artist. Kisses from Spain.

    http://redecoratelg.blogspot.com.es/

    YanıtlaSil
  2. Siyah süeter çok hoş, ama ben şu üzerinizdeki beyaz hırkayı da çok merak ettim, onu da siz mi örmüştünüz, çok tatlı dökümlü birşeymiş:). Selamlar:).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. annem örmüştü 3-4 yıl oluyor..ben de hala severek giyerim evet dökümlü çok sağol

      Sil
  3. emeklerine sağlık canım.güzel günlerde giyersin inşallah.sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. örgünüz güzel olmuş fiyonklanınca dahada bi güzel olmuş ellerinize sağlık
    bu arada beykoz dev. hastanesindemi çalışıyorsunuz acaba?
    yoksa birini sizemi benzetiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım ben izmir şifa üniversitesinde çalışıyorum..hoşgeldin çok sağol sevgiler

      Sil
  5. çok şık olmuş. Ellerine sağlık :)
    hastanenin içi soğuk galiba hırkayla dolaştığına göre Allah kolaylık versin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. filizcim aslında sıcak ama klimalar bi taraftan soğuk üflerken diğer yandan sıcak üflediğinden akım oluyor içerde cnm...yoğun bakımda böyle olması gerekiyor çünkü.Amin arkadasım çok sağol

      Sil
  6. ooo yelek harıkaymıs canımmm ıyı kı paylaştın bayıldım ....ayyy senınde harıkaa örgulerın var hayranlıkla ızlıyorum canım ellerıne saglık..üzerındekı beyaz hırka hazır mı onu damı sen ördun cok şık....yogunlugunu bıldıgımız ıcın kusura bakmayız dıcem ama zaten hıc ıhmal etmıyorsun benı..tesekkurlerrr canıommmm..

    YanıtlaSil
  7. beyazı annem örmüştü 3-4 yıl oldu cnm .çoooook teşekkür ederim öptüm çok

    YanıtlaSil
  8. Eline emegine saglik canim,siyahda cok güzel beyaza ayrica bayildim cokta yakismis iyi günlerde giy insallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sehercim sağol cnm senin güzel örgülerin yanında ne ki sevgiler

      Sil
  9. siyah en sevdiğim renk,zayıf gösteriyor,sizin süveter de tam benlik,çok beğendim,güsel günlerde giyin inşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet çok haklısın siyahı zaten severim de zayıf göstermesi bakımından da tercihim teşekkür ederim sevgiler

      Sil
  10. ellerine sağlık çok şık olmuş güle güle giy :)))

    YanıtlaSil
  11. 10 parmakta 12marifet:)) ne kadar guzel olmus iyi gunlerde giyersin ..sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağol güzel yorumuna sevgiler

      Sil
  12. Ellerine sağlık canım süper olmuş, güle güle giy sevgiler

    YanıtlaSil
  13. ellerine sağlık canım güle güle giy sevgiler:))

    YanıtlaSil
  14. ÇOK GÜZEL BECERİLERİN VAR.SAĞLIK CAMİASINDASIN SEVİNDİM. BENİM GİBİLER VARMIŞ DİYORUM.BANADA BEKLERİM BYE...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldin...ben de herzaman beklerim sevgiler

      Sil
  15. hem calisip hem de boyle maharetler sergilemek.bravo.gule gule giy.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağol cnm zor oluyor tabi ama hobilerim tüm stresimi alıyor

      Sil