17 Ocak 2013 Perşembe

mim ve işler güçler....

nöbet iznindeyim bugün sabah 8 de çıktım normalde eve gelince nöbet stresini atayım diye hobilerimle uğraşırım uyumadan önce..ama içimden bişeyler yapmak gelmiyor.hırkayı bitireyim derken yoruldum heralde ,tembelliğim üstümde...ya da soğuk havalar kanımı dondurup tüm enerjimi aldı...üniversite hastanesi olduğumuzdan beri yoğun bakımda hiç boş yatak olmuyor,gerçekten beyin olarak da fiziksel olarak da bittik diyebilirim...neyse efendim bunlar derin konular fazla uzatmayayım...Allah herkese sağlık versin...inanın hastaların da yakınlarının da durumları çok zor...
 asıl konumuza gelecek olursak;
bişeyler üretemediğim zamanlarda arşivimde eski yaptıklarımdan bulunur nasılsa diye bakarken, ekmek dolabım çarptı gözüme...beyaza boyayıp süslemiştim bir ara...birkaç yerine hamur kabartma dekupaj yapıştırmıştım...

poğaçaları dün yapmıştım gece nöbetine götürdüm giderken...hem tatlı hem tuzlu arası karışık bir tadı var..afiyetle yendi tabiii..bunlar kalanlar..

tatlı tuzlu nun tarifi de şöyle: 
malzeme:1 yumurtanın akı,2,5-3 bardak un,1 pk kabartma tozu,yarım çay bardağı şeker,1,5 çay kaşığı tuz,100 gr erimiş margarin,1 çay bardağı sıvıyağ,1 çay bardağı yoğurt,çörek otu,susam

yapılış:yumurta sarısını ayırıp bir kapta akını ve diğer tüm malzemeyi karıştırıp hamur yapın.istediğiniz şekli verip hafif unlanmış tepsiye dizin.üzerlerine yumurta sarısı sürüp çörekotu ve susam serpiştirin.200 derece fırında pişirin..afiyet olsun...pratik bir tarif yani tam benlik...

sıra geldi mime...kediminhobidefteri  beni mimlemiş canım çok teşekkürler ama ders kitapları harici bir kitap okuyabilmeye vaktim kalmadı ki hiç bu yıl..malum sınavlar..ee çalışma hayatı, elişleri , ev işleri derken ancak ders çalışmaya vakti zor bulan biri olarak bu mim için buraya koyabileceğim resim de budur arkadasım...gerçi safiye sultanı okudum bir ara ama kitap arkadasta ...resim yok yani.bir de aralara sıkıştırabildiğim kadar okuduğum insanın gerçeği adlı kitap var henüz bitiremediğim..



herkese sevgiler
                                   

30 yorum:

  1. Ay canıııımmm nasıl yoğun çalıştığını resmen hissettim bende yazılarından :)
    Umarım daha sakinleşir işler, nöbetli çalışmak hiç bana göre değildir bunu biliyorum çünkü karanlık oldu mu beni kimse tutamaz yatağa gitmek için :) Allah kolaylık versin diyorum onun için, hem de sağlık sektöründe, hem fiziksel olarak güçlü olup ayakta kalmalısın, hem de mental olarak acı çeken o insanlara dayanmalısın, ben ikinci kısmı hiç yapamazdım herhalde ağla ağla biterdim ama insan alışıyordur.... Hele anne olduktan sonraaaa aşimdi çocuk filimlerinde bile ağlama sahnelerine ağlayacak oluyorum :D Neyse :D
    Kız senin ekmek sepeti zaten süslüymüş eskiden de sen daha da süslemişsin güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkürler,Amin canım...hele ki hissettiklerimi anlayışına...bu güzel yoruma ...

    YanıtlaSil
  3. İşin çok zor canım Allah kolaylık versin. Bütün hastalara da sağlık dilerim.
    Ekmek kutusu güzel olmuş eline sağlık poğaçalar da çok lezzetli görünüyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin hülyacım..çok sağol pratik ya tarifi çalışan bayanlar için ideal

      Sil
  4. burdan konuşması zor ama çok stresli olmalı yoğun bakım. Sonuçta hastaların durumunu düşünürsek, yakınları birde.....gerçekten zor bir meslek seninkisi. kolay gelsin....Bu arada ekmek sepetinde çok hoş olmuş ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok stresli cnm bazen ağlamamak için tutatsın kendini bazen de gülmemek için sıkarsın kendini..ne düşünmen gerektiğini bilemezsin falan ...şükür bu halimize...insanların şükretmesini sağlamak için yoğun bakımda gezdirmeli bir kerecik bence..çok teşekkürler

      Sil
  5. Yaptığınız iş gerçekten çok önemli Allah yardımcınız olsun.Ekmek kutusuna tek kelimeyle bayıldım ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında içime sinmediydi ne zamandır öyle duruyor ama baktım bugün beğenildi değişiklik yapmayım ozaman..çok sağol.Amin cnm

      Sil
  6. Kolay gelsin canım, çok yoğun olduğun her halinden belli, ders çalışmaları nasıl gidiyor peki?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nasıl gitsin cnm eh işte diyim...zaman buldukça çalışmak bizim ki..sevgiler

      Sil
  7. MAŞALLAH KUZUM SANA HER ŞEYE YETİŞİYON:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay canııımm çok teşekkür yetişmeye çalışıyorum işte

      Sil
  8. Sevgili arkadaşım, Öncelikle hemen söyliyim çok çok hoş görünüyorsunuz maşallah.. Ben zaman zaman sizin işinizi düşünüyorum. Ben olsaydım gerçekten yapamazdım sizin temponuz gerçekten çok çok yoğun.. Gerçekten Allah yardımcınız olsun inşallah. Bu kadar yoğun işinizin arasında sorumu da cevapladığınız için gerçekten çok mutlu oldum sevgili arkadaşım..:))
    Allah güç kuvvet versin inşallah..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin cnm çok teşekkürler..cevaplamam mı hiç arkadasım seve seve.

      Sil
  9. canımmm ALLAH yardımcın olsun benım kuzumda hastahanede calıstıgı ıcın cok ıyı bılıyorum bazı aksamlar hıc bızımle konusmadan dısını fırcalayıp dırek yataga koşar ...zor ış ...eskı ekmeklıgınded bayıldım harıka olmus...maşallah arsivinde bayagı iş varmış ha :))

    YanıtlaSil
  10. çok sağol cnm gerçekten zor.kızına da Allah kolaylık versin

    YanıtlaSil
  11. Taktir ediyorum seni, hem zor bir meslek yapıp hem hobilere zaman ayırıp ,bu muhteşem şeyleri ortaya çıkarman az bulunur bir özellik. hastanenin en hamarat, en yetenekli ve de en pozitif hemşiresi sen olmalısın. pozitif ve güzel bir ruhun olduğu yaptığın zarif işlerden belli. Allah sana sağlık, kuvvet, ve sapasağlam bir psikoloji versin. her gün acı çeken insanları görüp hayata pozitif bakabilmek çok güçlü bir kişilik gerektirir. maşallah diyorum. Allah yardımcın olsun. hangi sınavlara çalıştığını merak ettim ? oğlak merakı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. okuduk bitşrdik para kazanıyoruz hala öğrencilikten kurtulamadık mesleğimizin üstünü okuyoruz cnm...okumasan bir dert okusan ayrı dert önlisans lisans master falan diye aşama aşama gidiyoruz bakalım..çok çok sağol cnm moral oldu yorumun bana

      Sil
    2. İnşallah hedeflediğin ne varsa gerçekleşir. Allah kolaylık versin.öğrenmenin sonu yok.

      Sil
  12. allah kolaylik versin zordur eminim isin.ama en guzeli hobilerine de herdaim vakit ayirabiliyorsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zor ne diyim aaa onlara vakit bulmaktan ziyade vakti yaratırım yani..çok sevgiler

      Sil
  13. Ekmekligin kurabiyelerin hersey cok guzel, onca yogunlukta onlari yapabilmekte marifet demeyim zaten yeteri kadar marifetlisinde birde zevklisin..caliskansin..resmin cok hos..cok guzel bir foto..guzel dinlenmeler diliyorum..sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağol ben boş duramıyorum hani tv karşısında uzanıp seyretmişliğim yoktur elimde iş olacak illaki.sevgiler..

      Sil
  14. amin canım amin ALLAH tüm hastalarımıza şifa versin senin işinde zor gözünün önünde hepsi bu arada ekmek dolabım cok güzel olmuş poğacalarında öyle ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  15. ekemek kutuna bayıldım...
    ve sana da :)
    sen bana benziyorsun boş duramama huyunla...ne olcak bizim halimiz böyle ablam :)

    YanıtlaSil
  16. slm.bu kadar işin arasında el işleri ile uğraşmanız çok hoş. sizi takip ederken kendimi gördüm sanki. bende polis memuru olarak görev yapıyorum. elim boş asla duramam:)) zaman zaman çeşitli el işleri ile meşgul olurum. en son gözdem iğne oyası ve bu dekupaj işi. kursuna falan gitmedim sadece internetten araştırarak bir şeyler yapmaya çalışıyorum kendimce. kek fanus harika olmuş bu arada. yanlız bir şey sormak istiyorum. kullandığınız bu boya cam ürünlerin hepsinde ahşap ürünlerde de kullanılıyor mu. açık verniği nereden satın alıyorsunuz.

    YanıtlaSil
  17. çok sağolun benim de iğne oyasına merakım yok...açık vernik izmirdeyseniz kemeraltında ahşap objeler satılan hobi dükkanlarında var.kavanoz içinde satıyorlar..kullndığım boya marshalın sanırım resmini gördünüz herşey boyayabilirsiniz.ahşap ,cam, plastik,karton vs...işinizde kolay gelsin..tekrar teşekkürler sevgiler

    YanıtlaSil
  18. sevgiler mor menekşe:)) bir sorum olacaktı. bu marshall boya ile kullandığınız fırça nedir. çünkü bu boyayla kullandığım fırçamı su ile yıkadım yapış yapış oldu. siz neyle temizliyorsunuz yada ne tür fırça kullanıyorsunuz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgiler...marshall export duvar boyası-iç cephe boyası kullanıyorum ama fırçam hiç öyle yapışmadı.kullandıktan sonr fırçayı su içinde bırakıyorum ya da aralarda dinlenirken beklettiğim halde suda akıveriyor boya.fırçayı hobi dükkanlarından aldım.çok ara verceksem boyaya sabunlu su ile yıkayıp kaldırıyorum kusa zaman ise suda bekletiyorum.fırçayı ahşap boyama ve dekupaj için deyip aldım satıcıdan.iyi günler

      Sil