20 Ocak 2013 Pazar

cumartesi böyle geçti...

herkese selamlar,iyi pazarlar,siz bu postu okurken ben pazar nöbetinde olacağım :)
boş zaman buldukça yapıp kavanozlarda sakladığım bir kurabiye bu...pratik olması bakımından kendisiyle aramız iyi...
bu kez kuş üzümü ve mandalina kabuğu rendesi kullandım yaparken...sabah işe giderken ya da nöbete; yanıma alıyorum bazen; bazen aniden biri gelince kavanozlarda hazır oluyor..gerçi hemen herkesin bildiği bir tarif ama gene de bulunsun...
malzeme:
200 gr margarin,1 yumurta,1,5 bardak pudra şekeri,1 paket vanilya,2,5-3 bardak un,mandalin kabuğu rendesi,kuş üzümü
yapılış:
yumuşatılmış margarini çırpıp mandalin kabuğu rendesi,pudra şekeri,yumurta,vanilin,kuş üzümü ekledim.tekrar çırptım.azar azar un ekleyerek sertçe bir hamur yaptım.streç filme sarıp buzdolapta 30 dk beklettim.merdaneyle açtığım hamurdan bardakla parçalar kesip unlu tepsiye dizdim.tepside boş kalan yerlere de hamurdan kalan küçük parçaları şekillendirip dizince işlem tamam oldu ve 180 derece önceden ısıtılmış fırında üstleri pembeleşinceye kadar pişirdim.soğuyunca pudra şekeri serpilebilir.
afiyet olsun..
horozlu maviş kavanozum da bu gün bitti...
makasımı peçete dekupajladım

arada ders çalıştım..
çantamın ön kısmını pc den aldığım çıktıyla dekupajlayıp objelerle süsledim
 eski hali dümdüzdü..yapmadan resimleseydim keşke,unutmuşum...kağıtla mı süsledin yırtılmaz mı derseniz,birkaç kat dekupaj tutkalı ve verniği sürünce kağıt sertleşip deri gibi oluyor..
kullandığım dekupaj deseni de alttaki resim....

bir cumartesi daha böylece bitmiş oldu...

47 yorum:

  1. Canım iyi nöbetler, Allah kolaylık versin.25 sana çalışan biri olarak bilirim, çalışma hayatının zorluklarını O horozlu kavanozun var ya bayıldım ona gerçe makasla çantanda çok güzel ellerine sağlık Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgiler beğenmene sevindim arkadasım

      Sil
  2. Maşallah dolu dolu ve verimli yaşamışsın. İyi nöbetlerrr :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol güzel bir gün olsun sevgiler

      Sil
  3. Canım emeğine sağlık süslü süslü her obje bayıldım.Kurabiyeler içinde ellerine sağlık sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Yine birbirinden güzel çalışmalar yapmışsın ellerine sağlık. Çantayı ayrıca çok beğendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol cnm çantayı severek kullanıyorum gerçekten beğenmene sevindim

      Sil
  5. Valla bravo sana, dersler, iş derken hobilerine de vakit ayırıp bir de kurabiye yapmışsın, maşallah sana mor menekşe hanım, kolay gelsin mesayinde sana, sevgiler:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağol cnm hele hobilerime...?hiç vakit bulmaz olur muyum

      Sil
  6. hem keyifli hem bereketli bir cumartesi olmuş.kurabiyeler ağız sulandırıyor.afiyet olsun.kavanozun mavisi çok hoş kabartması da öyle.makasa bayıldım bende denemek istiyorum ama en ufak bir kalınlık olsa dekopajda makası kullanırken rahatsız eder elimi diye düşünerekten hep vazgeçtim:)
    çantaya gelince çok şık olmuş bambaşka bir hava gelmiş.ellerinize sağlık ve güle güle kullanın..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hiç makas rahatsız etmiyor canım ,güzel yorumların için çok teşekkürler...

      Sil
  7. kurabiyeler nefis olmuş canım.kıyır kıyır.ayrıca şu makasada bayıldım doğrusu.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. kurabiye canımı çektirdi, mavi kavanozun rengi iştahımı açtı, çanta dekupajı moda aşkımı depreştirdi ,hele makas beni benden aldı ne güzel makas olmuş yahuu :)ellerine sağlık :)
    nöbet kolay gelsin :)

    YanıtlaSil
  9. aaaa canım ben bılmıyordum bu tarıfı..özellıkle saklanabılır olması cok guzel..afıyet olsun tatlım...kavanozunda harıka olmuş ellerıne saglık...iyinöbetlerr tatlımmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tadı çok hoş oluyor denemelisin cnm...çok sağol

      Sil
  10. ÇOK VERİMLİ BİR CUMARTESİ OLMUŞ , İYİ NÖBETLER BU ARADA BENDE NÖBETTEYİM.. :( TARİF UYGULANMAK ÜZERE KAYDEDİLDİ... KAVANOZA BAYILDIM :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çk sağol cnm..kolay gelsin iyi nööbetler

      Sil
  11. hamaratlığını tebrik ederim canım.Zaten güç bir mesleğiniz var ama çok marifetlisin,ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  12. çok hhamarat bir gün olmuş:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet cnm nasıl geçti anlamadım sağol

      Sil
  13. Dekupaj resmini ve kurabiye tarifini hemen kaydettim arkadaşım. Sana gerçekten Maşallah.. Allah işinde de yardımcın olsun..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. al arkadasım ne demek...çok sağol Amin cnm

      Sil
  14. İyi nöbetler Allah kolaylık versin.Makasa bayıldım çok güzel bir fikir tebrik ederim.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  15. Ben bloğunu gezerken sen şimdi nöbettesin.Allah kolaylıklar versin horozlu kavanoza bayıldım ellerine sağlık verimli bir cumartesi geçirmişsin :)

    YanıtlaSil
  16. geldim arkadasım 12 saatlik ya evdeyim şimdi.Amin..teşekkürler

    YanıtlaSil
  17. Merhabalar arkadaşım vallahi tebrikler hem çalış hem de böyle üret,helal olsun ne diyeyim.Ben şu horozlu kavanozu çok sevdim aldım kaçıyorum:))sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. üretmesem işimde verimli olamam gibi geliyor bana hep cnm bunlar doping bir nevi ...çok sağol..al cnm ne demek

      Sil
  18. ellerine sağlık her biri ayrı şık ve nefis olmuş

    YanıtlaSil
  19. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  20. ellerinize sağlık mormenekşelerr hepsi birbirinden güzel olmuş ama ben en çok horozlu kavanozu beğendim.. çünkü Denizli'liyim :D

    YanıtlaSil
  21. horozlu kavanozu kaptım, kurabiyeleri de yedim kaçıyorum :)))

    YanıtlaSil
  22. Kurabiyeler nefis, icinde saklanilan kavanozlar ise bir harika..ellerine saglik canim..

    YanıtlaSil
  23. Hayırlı kandiller güzel hemşire :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayırlı kandiller tatlı arkadasım

      Sil
  24. Kandilin mübarek olsun arkadaşım.sevgiler...

    YanıtlaSil
  25. Yanıtlar
    1. teşekkürler sana da iyi kandiller cnm

      Sil