9 Aralık 2012 Pazar

ufak tefek işler

geçen hafta yapıp yayınlayamadıklarım bunlar....
hani ben maviyle beyazı çok seviyorum ya...bu sepet ham ham gözüme çarpıyordu, maviş maviş boyadım,eski tokadan söktüğüm süsle fiyonkladım..şimdi daha iyi...banyomda yerini aldı...
 eski kottan organizer yaptım...bakalım daha yeri belli değil ..ben şimdilik resim için bunları yerleştirdim ceplere...

anahtar askılığı boyayıp süsledim...ama memnun değilim...daha sonra değişiklik yapacağım...
sıvı sabunluk dekupajladım...

konserve kutusu boyayıp dekupaj yaptım....
kısaca çabuk biten şeylerle ilgilendim bu hafta...zira çok yoğunum şu aralar....sevgiler




14 yorum:

  1. Bir ara bende elime geçen her sepeti boyamıştım. Sepetler boyanınca daha bir kişilik kazanıyor sanki...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. doğru diyosun sepetler boyanmaya müsait bir malzeme..makyajsız olmuyorlar ille süs gerek

      Sil
  2. bence anahtarlıkda dahil hepsi çok güzel.

    YanıtlaSil
  3. Vallahi maşallah ne kadar yaratıcısınız.. Ben özellikle eski kot pantolondan organiser yapmanıza bayıldım. Çok güzel akıl etmişsiniz. Ayrıca dekupajlarınız da harika.. Sizin yaptıklarınıza baktıkça çok imreniyorum vallahi ellerinize sağlık..:))
    Selam ve sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnm çok sağol ama ben senin bloga 1 haftadır geliyorum giremiyorum.bir yolu mu var bilemedim

      Sil
  4. Her bir çalışma çok güzel olmuş.
    Emeğine sağlık.
    Mutlu pazarlar ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol cnm ancak bakabildim yorumlara o yüüüüüüüüüüzden sana iyi gecelerrrrrrr

      Sil
  5. Hepsi birbirinden güzel olmuş. Emeğine ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  6. ah ahh mor menekşem..
    bende bilakis o anahtarlığı bir sevdimki sorma gitsin !!
    :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür sonradan başka bir şey düşündüm de ondan içime sinmedi

      Sil
  7. Kendinize haksızlık etmeyin hepsi gayet iyi olmuş ellerinize sağlık. Sevgiler:))

    YanıtlaSil
  8. cnmmm çok sağol biraz vakitsizlikten özensiz oldular sanki ne bileyim..

    YanıtlaSil