6 Aralık 2012 Perşembe

saklama kabı kapağı mı...

yeni yıl hazırlıklarının başladığını görüyorum bloglarda ,hepsi de çok güzel......gündeme uygun bir pano yapayım dedim...plastik saklama kabının kendi yok kapağı var ..bu iş için biçilmiş kaftan...sadece o mu...tahta çay karıştırma kaşıkları da çit yapmaya uygun...geriye kar resimli bir çıktı aldım mı pc den bu iş tamam...bir de sim kattık mı oldu da bitti işte..



hani benim çataldan resim arkalığı vardı ya ona da yerleştirebilirim,asabilirim de karar veremedim henüz
çatal için tıktık 

45 yorum:

  1. Canım süper olmuş bayıldım ellerine,emeğine sağlık
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Çok yaratıcı oluş canım çok beğendim.ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  3. hadi kolay gelsin canım.maşallah çok beceriklisin.sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol cnm kolaysa başına gelsin diyim mi...

      Sil
  4. İnanılmazsınız, ben böyle becerikli blogger arkadaşları görünce coşup,evde Derya Baykal kılıklı dolanıyorum.Fena değilim ama bu kadar iyi de değilim.Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kendine haksızlık etme ama...çok sağol cnm

      Sil
  5. Aaa süper ben de yapabilir miyim acaba..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kolay bişey tabi yapabilirsin deneyin derim

      Sil
  6. çok şeker bir dönüşüm olmuş bu:)))

    YanıtlaSil
  7. Harika olmuş, :)

    ELlerine sağlık.

    YanıtlaSil
  8. Aaaah bayılıyorum böyle güzel değerlendirmelere, nasıl da güzel olmuuuş... Karıştırma çubuklarından çit ne güzel oluyor değil mi, markette gördüğümde benim de aklıma ilk o geldi de aldım :)Adana şiş çubukları da :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet o şiş çubuklara da bayılıyorum ben de ...çok teşekkür

      Sil
  9. Çok güzel olmuş, ellerinize sağlık ;)
    Bloguma beklerim,
    Sevgiler,
    Sena

    senasensoz.blogspot.com

    YanıtlaSil
  10. Çok beğendim eline sağlık süper olmuş.

    YanıtlaSil
  11. NE HOŞ OLMUŞ ELLERİNİZE SAĞLIK.YENİ YIL HEYECANI İNSANA NASIL ENERJİ KATIYOR DEĞİL Mİ?:))

    YanıtlaSil
  12. Ben bayildim buna kis manzarasi, bu zamanlarda en cok sevdigim..en iyisi sen bunu bana gonder:)) saka saka emegine saglik canim.

    YanıtlaSil
  13. ne demek ver adresi hemen yollayım cnm senden kıymetli mi

    YanıtlaSil
  14. Ah, ne cici olmuş. KOmpozisyona bayıldlım. Ellerin dert görmesin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol senin kadar nerde sen ustasın

      Sil
  15. canımmmm ne kadar gvuzel olmuşşş ellerıne saglık...ben yılbası ıcın hıcbısey yapmıyorum yalnızım sanırım:((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay ay hoşgeldin cnm sağol sevindim döndüğüne.ben de süs diye yaptım zaten hem bizler varız birbirimize yeteriz cnm sevgiler

      Sil
  16. çokk cici bişey :)) ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  17. Olá!
    Passei p/ fazer uma visitinha e dizer q
    tem um selinho p/ vc lá no meu blog
    http://ca-macedo.blogspot.com.br/2012/12/selinho.html
    Espero q vc goste.
    Abraços
    Cilene Macedo

    YanıtlaSil
  18. Çok güzel bir değerlendirme çalışması olmuş, eline sağlık canımcım.. CiCi KaLL.. (^_^)

    YanıtlaSil
  19. ne kadar hoş olmuş yaa :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldin figen abla nerelerdesin ya...çok sağol

      Sil
  20. vay canına ne kadar yaratıcı hem de geri dönüşümü iyi kullanmışsın..tebrik ediyorum...sahi yeni yıl hazırlıkları başladıdeğil mi?

    YanıtlaSil
  21. teşekkür cnm elime geçeni atmıyorum işte bunlar çıkıyor meydana..nereye kadar atmıcaksak..

    YanıtlaSil
  22. çok tatlı, çok güzel,çevreci ve yeni yıla yakışır bir çalışma olmuş. ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  23. Çok yaratıcı olmuş ellerine sağlık.

    YanıtlaSil