15 Aralık 2012 Cumartesi

mim ve pofuduk

sevgili arkadasım  kediminhobidefteri 
beni mimlemiş kendisine teşekkür ederim.özellikle mor menekşeler için...bana yolladığı mor menekşeler annesininmiş ve ben de büyük memnuniyetle aldım...



ne güzeller değil mi...
gelelim mime....
1-Mantığın mı yoksa Duyguların mı ön plandadır?

mantık ön plandadır...başak burcu olunca ....böyle..

2-İnsanlar niye mutlu değiller?Niye gözlerinin önündeki mutlulukları görmüyor ve şükretmesini bilmiyorlar?
mutluluğun ayaklarının dibinde bitivermesini istiyorlar da ondan...
3-Çok para harcayıp keşke almasaydım yada harcamasaydım dediğin bir şey var mı?
ayakkabı...o da ayaklarım sorunlu da o yüzden..hiçbir ayakkabıda rahat etmez içime oturur acısı
 4-Haklı olduğun bir konuda hakkını savunur musun yoksa susmak adalet mi dersin?
sustuğum zaman da olur ama genelde haksızlığa gelemeyen bir yapım var
 5-Tok gözlü müsün yoksa herşeyim olsun diyenlerden misin?
yoğun bakımda çalışan biri olarak sağlığım olsun başka birşey istemem diyorum şimdi...daha önce herşeyi olmasa da çoğu şeyi isterdim...

mutluluk bu bak kedimin hobi defteri....işte pofuduk un kendini sevdirişini izlemek
video



12 yorum:

  1. Ah Allahım maşallah.. Nasıl bir kediş bu böyle.. Ben seyrettim anneme de seyrettirdim.. Bayıldık bayıldık..:))
    O kadar çok seviyoruz ki hayvanları ve hayvanları sevenleri de çok seviyoruz..:))
    Mim cevabın için de ayrıca çok çok teşekkür ediyorum. Sizinle tanıştığıma da daha bir sevindim şimdi..:))
    Çok çok selam ve sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  2. annene çok çok selam sevgiler ...cnm çok sağol..

    YanıtlaSil
  3. Sevgi her kapıdan giriyor
    Kimse eksikliğini hiç yaşamasın dilerim :))))
    İyi pazarlar
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. ben kedilere bayılıyorum..o ne tatlılık yaa :)))

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar menekşeler de kedicik de çok güzeller. Hayatın rengi tadı tuzu bunlar iyi ki varlar:)) sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. doğru diyosun cnm ..sana da sevgler

    YanıtlaSil
  7. Pofuduk cok sekermis yaa..menekselerinde harika..sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pofu gerçekten çok şekerdir...çok sağol cnm

      Sil
  8. Çok tatlı maşallah nasıl da mutlu rahat Ya Rabbim:))).

    YanıtlaSil
  9. bir keyif bir keyif sorma gitsin..çok seviyor böyle okşansın..

    YanıtlaSil