30 Aralık 2012 Pazar

kedili ev kapıları


bu kedili ev kapılarını ne zamandır yapmak istiyordum...sonunda kısmet oldu...gerçi daha sırada bekleyen neler var da...neyse..
resimlerin çıktısını aldım pc den...hamur kabartma da yapacağım için her birinden ikişer tane çıkardım.kapıların zemini için köpük kağıt kullandım.kabartma için de model hamuru.

  tel halka kapı tokmağı ,bodrum işi cam çiçek ve boncuk kapı kolu,masa süslemede kullanılan cam boncuk gözetleme deliği-başka adı var mı ki bunun- oldu.

 şu ara yazıcımdan memnun değilim...çizgi yapıyor hafiften resimlere...neden ki?..

yapmak isteyenlere resimler





hepimizin yeni yılı kutlu olsun canlar...

42 yorum:

  1. SEvgili arkadaşım çok çok profesyonel maşallah bravo ellerine sağlık. En ince detayları bile yapmışsın. Gerçekten çok başarılısın..:))
    Sana çok selam ve sevgilerimi söylüyorum. Eğer bloğumdaki çekilişime katılmak istersen yalnızca çekiliş yazımın altına katılmak istiyorum diye yotum bırakman yeterli..:))
    http://kediminhobidefteri.blogspot.com/2012/12/cekilisim-var-buyrun-gelin.html
    Çok selam ve sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  2. çok sağol cnm yorumumu bıraktım çekiliş için tekrar teşekkür

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık harika olmuşlar.

    pofuduk göbişinden öpüyorum seniiii:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür cnm biz de sizi öpüyoruz

      Sil
  4. çok beğendim,eline sağlık.

    YanıtlaSil
  5. Çok başarılı her bir detay ince ince yapılmış,çok beğendim ellerine sağlık.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de çok zevk alaak yaptım çok teşekkürler

      Sil
  6. :) Çok güzel olmuş bunlar ben hiç anlamam kabartma falan :) Fakat çok güzel olmuşlar elerine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah cnm ben de dikişten hiç anlamıyorum ne yazık ki.ama inan vaktim olsa öğrenmeyi çok isterdim..çok çok sağol

      Sil
  7. her yaptığınızı inceliyorum yorum yazmasamda.Çok zevkli çok ince ruhlu olduğunuz aşikar.Gene bayıldım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de seni ve yaptıklarını çok beğenerek izliyorum yasemincim

      Sil
  8. Çok güzel olmuş bayıldım ellerine sağlık arkadaşım:)sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağol cnm benden de sana kucak dolusu sevgiler

      Sil
  9. Canım sağlıklı,huzurlu bol kazançlı sevdiklerinle beraber musmutlu bir yıl diliyorum.


    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür kucak dolusu sevgiler.yeni yılda tüm dileklerin gerçekleşsin

      Sil
  10. Yeni yılını kutlar, sevgi, sağlık ve mutluluk dolu nice güzel yıllar dilerim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağol cnm mutlu yıllar sevgiler

      Sil
  11. dıleklerının gerceklesecegı bır yıl olsun inşallah canımmm....

    YanıtlaSil
  12. canım,çok güzel bir yıl geçirmeni dilerim.Sevgiler

    YanıtlaSil
  13. canım benim ellerine sağlık bu arada hayırlı mutlu sağlık güzel bir yıl gecirmeni dilerim iyi seneler

    YanıtlaSil
  14. muhteşem olmuş !!renk seçimlerine bayıldım !! ellerine sağlık :)
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  15. 2013 güzellikler getirsin sana sadece, gönlüne göre bir yıl geçirirsin inşallah :)
    yeni yılın kutlu olsun :)

    YanıtlaSil
  16. Yaaa ne kadar hoş olmuş bunlar bayıldım gerçekten elinize sağlık:) tam benlik birşey olmuş çok hamaratsınız maşallah diyorum size..

    YanıtlaSil
  17. Muhteşem. Bu köpük kağıt ve hamur piyasada bulunabilir şeyler midir? Bir muhteşemmmmm!!!!

    YanıtlaSil
  18. sevgili mira güzel yorumuna çok teşekkür...köpük kağıt hani şu marketlerden aldığımız paket tavukların tabakları canm. ya da pizza pide koyarlar içine kapatıp servis edilir onlardan...hamur model ligt hamur diye hobi marketlerde satılıyor.

    YanıtlaSil
  19. Öncelikle cevapladığınız için teşekkürler=) Kaçtır gelip gelip bakmaktan gözlerimi alamıyorum bu dünya güzeli el emeğinizden! Hobi marketlerde model light hamur olarak en kısa sürede arıyorum ve en kısa sürede de deniyorum. Turkuaza olan aşkım yüzünden de fazladan bir hayran kaldım. Çok ama çok güzeller. Eğer zahmet olmazsa üstteki kabartma kısımların nasıl yapıldığı hakkında biraz bilgi alabilir miyim? Bildiğim bir alan değil, ancak bunlara bittim, bittim!!!

    YanıtlaSil
  20. çok sağol mira beğenmene sevindim.ilk kedili ev kapısını anlatayım..nette bu resmi gördüm 2 adet çıktı aldım yazıcıdan.birini kestiğim köpük kağıda dekupaj tutkalıyla yapıştırdım.resme göre köpüğü kestim.2.resimden sadece kabartma yapacağım kısımları kestim.mesela kedi,kapı önündeki terlikler ve çiçekleri kestim.hamuru düz zemine yaydım oklavayla düzleştirip açtım biraz kalınlığını kendin ayarlarsın.kestiğim kediyi hamurun üstüne koydum kenarlarını bistüri ile kestim.bistüri neşterle aynı şey mesleğim gereği ben kolay temin ediyorum.sen bıçak gibi keskin bişeyle kesebilirsin hamuru.kedi resminin arkasına dekupaj tutkalı sürdüm hamura yapıştırdım üstüne tekrar tutkalsürdüm.bunu köpük kağıda yapıştırdığım ilk resimde kedi neredeyse onun üstüne yapıştırınca kedi hamur kabartma olmuş oldu.çiçek ve terlikleri de aynı şekilde yaptım.inşallh anlatabiilmişimdir.sevgiler

    YanıtlaSil
  21. Çoooooook teşekkür ederim, gayet açık ve net anlatmışsınız. Çok iyi anladım ve ilk fırsatta deniyorum, başarılı olursam da olamasam da paylaşıyorum. Sizi de çok meşgul ettim ama son bir sorum var, bu resimleri bulabileceğim bir link önerebilir misiniz? Ben biraz araştırdım ama şimdilik bulamadım. Sizin de bilginiz yoksa elbette araştırmaya devam. Son olarak şunu söylemek istiyorum, o kadar değerli ve güzeller ki... Elinize, emeğinize, yüreğinize sağlık. İçten sevgiler<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yukarıda verdiğim resimlerde kedi resmi olmayanlara kedi resmi olanlardan kesip boş yerlere kabartma yapabilirsin hangini beğenirsen

      Sil
  22. canım o siteyi bulamadım ama yukarı bikaç kedi evli resim koydum onları alıp yapabilirsin beğenirsen....yardımcı olabildiysem ne mutlu paylaşırsan sayfanın adresni versen ben senin blog hangisi bilemedim link çıkmıyor adına basınca..sevgiler

    YanıtlaSil
  23. Benim blogum yok, ancak facebook kullanıyorsanız hem sayfama hem arkadaşım olarak mutlaka görmek isterim sizi.

    http://www.facebook.com/pages/PozitiFrekans/203577219738199 bu sadece kendi yazılarımı paylaştığım sayfam.

    http://www.facebook.com/miraozlem.ozeren bu da kendi hesabım, lütfen teklif gönderin, sevgiyle bekliyorum.

    Resimlere gelince bir harikalar, harika=) Yeter de artar benim için. Sizi biraz yordum ama sonunda hem anladım hem de yapacak materyal buldum. İlginize çok teşekkür ederim. Takipteyim=)

    YanıtlaSil