10 Aralık 2012 Pazartesi

kedili dekupaj pano

 nasıl yaptım:
kağıt üstüne önce kediyi çizdim.das seramik hamurundan parçalar koparıp ilk ayaklarını yaptım ve ıslatarak kağıttaki çizimin üstüne yapıştırdım.sırayla kuyruk,sol eldeki sepet içindeki sosis,sağ eldeki sepetteki balık,sepetler,gövde,kollar,baş,kulaklar,yüz,sepetten taşan sosisler,boyundaki sosisler...
 niye sırayla diyorum,çünkü ıslatıp yapıştırarak gideceğimiz için sıralama önemli.

boyadıktan sonra kurumasını bekleyip kesikler atarak yanlarda kalan fazlalık kağıdı kesip çıkarıyoruz.kağıt sadece kedinin arkasında kalacak.bıyıkları asetatlı kalemle çizdim.
sonra yerleştirmek istediğimiz zemine objemizi yapıştırıyoruz.ben kalın kartonu pcden aldığım  puanlı resimle dekupajladım üstüne kediyi yapıştırdım.

çocuklarla da yapılabilecek eğlenceli bir faaliyet olduğunu düşünüyorum.bu teknikle daha bir çok kompozisyon yaratılabilir.

23 yorum:

  1. Vallahi maşallah.. Çok zahmetli, çok emekli ve zor bir iş.. Hem de sabır istiyor.. Ama siz gerçekten zor işlerin üstesinden geliyorsunuz. Gerçekten tebrik ediyorum.. Ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  2. sağol cnm ama ben bir haftadır gene giremiyorum sayfana yardım et ne yapmam gerek

    YanıtlaSil
  3. çok şeker olmuş canım.emeklerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. bravoooo be arkadasım ne kadar ugraşmışsın böyle...o kadar koşuşturmanın arasında hemde...superr..ellerıne saglıkk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bunlar bana enerji veriyor galiba...:)sağol cnm

      Sil
  5. Kedicik çok güzel olmuş.
    Emeğine sağlık ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uğraştırdı ama kedicikli ya değer

      Sil
  6. süper olmus arkadasim emegine saglik..

    YanıtlaSil
  7. Ne sirin olmus bu kedicik boyle:))emegine saglik canim:) senin gercek kedinde cok tatli resimden bucuk bucuk bakiyor)))

    YanıtlaSil
  8. ellerine sağlık çok güzellerr :)

    Sibel

    YanıtlaSil
  9. çok sağol cnm kedisi olunca kedili şeylere de ilgisi oluyor insanın....

    YanıtlaSil
  10. canım çok hoş olmuş ellerine ve emeklerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  11. Canım günaydın çok cici olmuş emeğine sağlık sevgiler...

    YanıtlaSil
  12. sağol çok teşekkür ederim cnm

    YanıtlaSil
  13. çok şirin olmuş ellerinize sağlık. Böyle çalışmalar keyifli oluyor değil mi? Sevgiler:))

    YanıtlaSil
  14. evet cnm ya bana hem terapi hem zevkliçok sağol

    YanıtlaSil
  15. cok güzel olmuş canım ya ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  16. harika olmuş!! çok da güzel anlatmışsın yapılış aşamalarını. ellerin dert görmesin çok beğendim :)

    YanıtlaSil