21 Aralık 2012 Cuma

horoz mumluk

 das havayla kuruyan seramik hamurunu elle şekillendirerek yaptım bu mumluğu...gerçi bu hamur ömrümü yedi ama az kaldı zaten bitsin diye savaşıyorum..
 hamurdan parça alıp horoz şekli verip orta kısmını mum girecek kadar çukur bıraktım.ibik kısımları,kuyruk  ve yaprakları hamurdan aldığım küçük parçalardan yapıp yapıştırdım.elimde olan boncuk,çiçek ve taşlarla süsledim.mumu simlendirip içine yerleştirdim.yeni yıla da uygun bir obje oldu...



yanındaki silindir mumluğu ipek flaster makarasından yapmıştım hatırlarsanız daha önce
burada tıktık

23 yorum:

  1. çok güzel ortama neşe katıcak bir çalışma olmuş Ellerinize sağlık :)Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Vallahi maşallah. Ellerinize sağlık. Ben horoz yapmaya kalksam ya at çıkardı ortaya ya dinozor.. :)) O derece beceriksizim bu konuda..
    Mükemmel bir yılbaşı mumluğu olmuş.. Güzel bir yılbaşı geçirmeniz dileğiyle..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay cnm güldüm bak şimdi...yaparsın yaparsın...çok sağol sevgiler cnm

      Sil
  3. Çok güzel olmuş bence hamur bitmesin çok güzel çalışmalar çıkıyor ortaya ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ömrümü yedi bu hamur bitsin cnm çok sağol sevgiler

      Sil
  4. ayyy cokkkk şirinnn cokkk şıkkkk...bayıldımmmm

    YanıtlaSil
  5. çok şirinnnn ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol cnm bakarsın tavuk ailesini falan yaparım belli olmaz

      Sil
  6. ellerine sağlık canım ne kadar şirin bir mumluk olmuş bu benimde hiç kaabiliyetim yoktur bu tür hobilerle hiç uğraşmadım :))tebrik ediyorum seni,sevgiler

    YanıtlaSil
  7. ben de beğendim, ellerine sağlık. :)

    YanıtlaSil
  8. cok güzel olmuş canım ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  9. Çok başarılı ve sevimli bir çalışma olmuş ellerinize sağlık.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  10. Harika bir çalışma, çok da başarılı olmuş. ellerine sağlık.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağol cnm çok teşekkür ederim

      Sil
  11. Makarna Yilbasi agacida cok sirin:) eline saglik..

    YanıtlaSil