12 Aralık 2012 Çarşamba

etamin siyah aşk

bu grafikten yaptım 
iş bitimi de bir börek iyi gider mi....gider



Malzemeler :
5 Adet hazır yufka
2 Adet yumurta
1/2 su bardağı sıvıyağ
maden suyu ,tuz,susam
1 /2paket fiyonk makarna
tuz

Yapılışı :
yufkaları, yağlanmış tepsiye teker teker dizerken, aralarına yumurtalı, yağlı, tuz ve yoğurtlu karışımdan koyun, haşlanmış makarnaları yufkaların üzerine serpiştirerek bu işleme devam edin,Sonra en üst yufkayı kapatin ve üzerine yağlı yoğurtlu ve yumurtalı karışımı dökun,sonunda da maden suyunun yarısını üzerine dökun,susam serpin, 200 derece fırında pişirın.Afiyet Olsun.


20 yorum:

  1. ellerine sağlık canım cok güzel olmuş afiyet olsun sitene gelince canım etamin işlemek istiyor inş bende yaparım bi ara bu güzel calışmalarıdan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yap cnm etamin çok zevkli çok rahatlatıcı

      Sil
  2. brek ço lezzetli gzüküyor...grafiğinde ayrı güzel. etamin insanı deşarj ediyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet etamin gerçekten öyle...sağol

      Sil
  3. Ellerinize sağlık çok hoş..

    YanıtlaSil
  4. Ellerinize saglik ikisi de cok hos gorunuyor.Etamin yeni yapilacaklar listemde ama bir turlu el atamadim :(
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. çok beğendim arkadaşım, ellerine sağlık hatta beğenip deseni alayım dedim ama izin vermiyor, süpersin bende bunu nasıl yapabilirim tarif edermisin, çünkü öyle oluyorki bazı korsan sitelerde benden habersiz benim kayıtları alıp sanki kendileri yapmış gibi yayınladıklarını gördüm eğer mahsuru yoksa banada tarif edebilirmisin, çok karmaşık değilse bende denerim, sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bloguna yorum bıraktım cnm kilit kodu da kaldırdım gel al sevgiler

      Sil
    2. canım yaa, üzüldüm şimdi bak, aslında güzel bişey sağ tık engeli, resimlerini çalıp başka sitelerde yayınlamak isteyenler çalamaz güzel bir fikir, bende kendi bloguma koyayım diye sormuştum, çok incesin saol. Bu desende pek hoşuma gitti açıkcası, hemen aldım tatlım, çok öpüyorum...

      Sil
  6. şablonun tamamı da çok hoşmuş, ellerine sağlık:))

    YanıtlaSil
  7. Ohhh ellerine sağlık çok güzel olmuş. Tamamını yapsam d açok güzel olurmuş, yastık üzerine falan mı diktin pano mu yapacaksın merak ettim :)
    Ve afiyet ola evet yorgunluğun sonunda hamur işi ben de severim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol cnm bunlardan mini mini panolar yaptım yatak odasında bir köşe oldu...svgiler

      Sil
  8. Gençlik dönemlerimde ne çok yapmıştım bu işlemelerden şimdilerde yine gündemde ne güzel..

    Börekk hımm çayda var alıversem o dilimi olur mu..:)

    YanıtlaSil
  9. aşk ayaklarını yerden kesmiş kadının. güzel, romantik bir etamin çalışması olmuş :) işin sonunda yenen böreğe de ben aşık oldum, ortada aşık olunacak adam olmadığı için benim payıma börek, çörek düşüyor zaten :)
    çok beğendim, hem böreği, hem kara sevda etamin çalışmasını :)
    ellerine sağlık :)
    afiyet olsun:)

    YanıtlaSil
  10. Hem el isi hem yemek isi..marifetli bayan:)) Borek ten bende istiyorum:))

    YanıtlaSil
  11. afiyet olsun canm al ne demek...çok sağol

    YanıtlaSil