14 Aralık 2012 Cuma

dün bugün işteyken


dün bugün evdeyken

reçelli muffin

malzeme
1 yumurta
3/4 bardak şeker
1/2 bardak sıvıyağ
2 kaşık yoğurt
2,5 bardak un
1 tatlı kaşığı  tarçın
1 çay kaşığı karbonat veya 1/2 pk kabartma tozu
vişne reçeli

yapılışı
yumurta ve şekeri çırpın.sıvıyağ,yoğurt  ekleyin.karıştırın.-malzemeler fazla karıştırılmayacak-un.tarçın,karbonat ilave edip karıştırın.-ben bunu 6 lı silikon kalıpta yaptım-silikon kalıbı hafif unlayın.karışımdan kaşıkla silikon kalıbın yuvalarına doldurup 170 derecede 20 dakika pişirin.fırından çıkarıp hafif soğuyunca çukur yerlere vişne reçeli koyun..
afiyet olsun
bu da peçetelik...metal renkliydi.çok eski...beyaza boyayıp vernikledim.

dün bugün böyle geçti...herkese sevgiler...

29 yorum:

  1. Ay ay hastane hatta bir yoğunbakım sanırım
    Ne güzel meslektaşım ne tatlı çıkmışsın
    Ben de bir sağlıkçıyım muffinlerde harika görünüyor.Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hımm meslektaşız demek memnun mu oldum diyim üzüldüm mü diyim bilemedim...yani aynı kaderi paylaştığımız için üzüldüm mü diyim dedim.malum zorlukları çok..yoğun bakım maalesef.mesleğimiz için en zor en yorucu bölüm.neyse sevindim gene de hoşgeldiniz.çok sağolun

      Sil
  2. :) Çok tatlısınız hanımefendi, hem marifetli hem çalışan, hem hayansever, son kare beni bitirdi;)) bu arada diğer güzellikler güme gitti zannetmeyin, hepsi çok hoş peçetelik çok güzel olmuş, keki ise bir buradan uzanıp almak isterdim, ellerinize sağlık:).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel yorumunuza çok teşekkürler.sevgilerimi yolluyorum burdan size

      Sil
  3. Çok nefis görünüyor.:) Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  4. Özellikle beyaz hırkanıza bayıldım.. Kedişiniz de pek tatlı maşallah.. Hayırlı işler ve hayırlı Cumalar diliyorum..
    Selam ve sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım her yorumunun altına yazıyorum.ben senin sayfana giremiyorum ne denediysem bilemedim.çok sağol gelmiyorum sanma...

      Sil
    2. Sevgili arkadaşım ben sana hemen bloğumun adresini yazıyorum. Bir de burdan dene ne olur. Çünkü bugün seni mimledim.. atta annemin menekşelerinin resmini bile koydum. Haydi bir kez daha dene inşallah olur...
      http://kediminhobidefteri.blogspot.com/

      Sil
    3. cnm çok sevinçliyim çünkü biraz önce sayfandaydım oh be rahatladım..mimini de aldım inşallah yarın cevaplıcam

      Sil
  5. Canım çokkk tatlı çıkmışsın peçetelik ve muffinler süper emeğine sağlık sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. muffinleri çok merak ettim nefis görünüyor canım,bu arada sende en az onlar kadar tatlısın.öpüyorum...

    YanıtlaSil
  7. dene cnm çok hoş oluyor...gerçi sen mutfağın uzmanısın maşallah...sevgiler

    YanıtlaSil
  8. güzel,havalı,şirin, şevkatli,marifetli, hamarat ve de çok çalışkan bir hemşiresin maşallah diyorum sana :)her gün bir şeyler yapıp üretiyorsun, enerjin hep yüksek olsun inşallah :)
    Allah mesleginde kolaylık versin :)
    oyyyy reçelli tatlıya bayıldım ... bayıldım...
    afiyet olsun... yanında da çay ohhhh ne güzel yenir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o tatlıları yiye yiye hem tatlı hem tombiş olduk zaten bak..çok sağol cnm...amin...

      Sil
  9. hem çalışıyosun hemde bu kadar beceriklisin .maşallah canım.nazar değmesin.sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. ne kadar neşeli fotolar bunlar:)

    YanıtlaSil
  11. Ellerinize saglik,yiyenlere afiyetler olsun

    YanıtlaSil
  12. Ne kadar özel bir mesleğiniz var. Böylesi meslekler gönül işidir çünkü.İnsana direkt hizmet en zorudur. Ayrıca muffinler iştah kabartıyor.ellerine sağlık.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  13. cok güzel görünüyorlar :) blogunuzu cok sevdim bende bloguma beklerim sevgiler :)

    http://prensesin-masali.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  14. cokgüzel görünüyorlar Blogunuzu cok sevdim bende Prenesin masalina beklerim sevgiler :)

    http://prensesin-masali.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  15. off...
    hastane...hayatımın yarısı oralarda geçti:)
    kolaylıklar diliyorum,
    işten sonra mutfak sana tatil gibi geliyor olmalı,
    mis kokular buraya kadar geldi:))

    YanıtlaSil
  16. sağol cnm ...e biraz öyle oluyor.sevgiler

    YanıtlaSil
  17. Hem çalışıp üstelik en yoğun bakımda,hemde böyle güzellikler yapan hatunlara herzaman imrenmişimdir...
    Pçetelik çok hoş olmuş harka bir fikir içinde minik bir etamin panoyla bile hoş olur..Bende bulmalıyım bu tarz bişey..
    ellerine sağlık..
    sevgiler...

    YanıtlaSil