27 Kasım 2012 Salı

şişe şamdan

nöbetten gelinilir,şişe boyanır,nöbete gidilir tekrar gelinir şişe peçete dekupajlanır,nöbete gidilir yine gelinir.şişe süslenir verniklenir.böyle böyle bitti sonunda...


şişe bittikten sonra acıkılır ve kreple doyunulur....


krep için :(4 kişilik)
1 yumurta
1 su bardağı un
1 su bardağı süt
tuz
tavayı yağlamak için margarin parçası
İçi için :
200 gr yağsız kıyma
1 kuru soğan
2-3 domates, karabiber
1 yemek kaşığı margarin
soğan ve domatesleri doğrayın,Kıymayı ekleyin kavurun,Domatesleri,tuz ve k.biberi ekleyin ve 5 dakika pişirin.iç hazir.Krep için, un, yumurta ve sütü bir kapta çırpın, Tuzunu ekleyin,tavada az miktar yağı kızdırın.Bir kepçe krep hamurundan dökün ve tavayı sallayarak yayılmasını sağlayın,Önlü arkalı pişirin.Malzeme bitene kadar aynı işlemi tekrarlayın.Kreplerin ortasına iç malzemesini yayın ve rulo yapin.sıcak servise sunun.
afiyet bal şeker olsun...

22 yorum:

  1. hamarat calısan kadın:))) masallahh....şişe ne guzel olmuş öyle...

    YanıtlaSil
  2. sağol cnm ne yapayım işte duramıyorum boş....

    YanıtlaSil
  3. şahane olmuş.soda şişelerini atmamak lazım:)

    YanıtlaSil
  4. :) iyi fikir ayrıca çok güzel olmuş :) ellerine sağlık canım ve tabii afiyetler olsun :)

    YanıtlaSil
  5. Ne güzel olmuş ama renkleri, deseni...ellerine sağlık:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler cnm oyaladı biraz işte zaman yol olsa ..

      Sil
  6. biraz uğraştırmış seni ama değmiş canım.harika olmuş.emeklerine sağlık.krepte nefis görünüyor.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vakit darlığından böyle oluyor işte arkadasım sağol beğenmene sevindim.

      Sil
  7. acil tarafından yeteneksizsinize çıkman lazım :)
    çok güzel olmuş bu şamdan bayıldım... ellerine kollarına sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay cnm ya güldüm bak şimdi çok sağol benden çok var ülkemizde maşallah hanımlarımız marifetli bişeyler üretmeyi seviyoruz nacizane bunlar da benimkiler işte.çok sağol cnm benm

      Sil
  8. Merhabalar, merhabalar, Bloğunuzu Müjde hanım ın bloğundan gördüm hemen koşup geldim. Ne kadar güzel bir bloğunuz var iyi ki gelmişim. Önce blog temanıza blog sayfasına bayıldım.. Sonra kreplere bayıldım. Şişe dekupajı bende yapıyorum ama sizinki çok güzel olmuş bayıldım. Sonra daa pofuduk a bayıldım...:))
    Bundan sonra daha da yakından takip edeceğim bloğunuzu. Eğer siz de benim bloğumu ziyaret ederseniz inanın çok çok sevinirim..
    Çok selam ve sevgilerimle...
    http://kediminhobidefteri.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  9. cnm bu ne güzel yorum böyle çok sağol.. inşallah tekrar uğrar cevabına bakarsın çünkü ben geldim adresine ama sizinle bir paylaşımda bulunmadı dediği için nasıl hareket edeceğimi bilemedim bu ilk başıma geliyor.acaba paylaşımını görmem için yapmam gereken bir işlem var mı varsa ne yapacağımı yazarsan sevinirim.kedi gördüm senin heralde o tatlı şey..tekrar görüşmek üzere sevgiler

    YanıtlaSil
  10. Şişe şişelikten çıkmış, ellerine emeklerine sağlık çok güzel durmuş bana Kütahya seramiğin el işleme çalışmalarını anımsattı rengiyle gülleriyle. Krepler ayrı güzel biz, üzerine sarımsaklı yoğurt ve biberli yağ döküp mantı niyetine sık yaparız bu tarifi, afiyet olsunnnn...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay çok teşekkür ederim hımmm krepleri bir de dediğin gibi denemek isterim sağol

      Sil
  11. Merhabalar ben geldim hemşerim. ben de İzmirliyim.İzmir de olmak ne güzel değil mi? sitenize bayıldım şamdanınız da çok güzel olmuş ellerinize emeğinize sağlık.Görüşmek dileği ile. Sevgi ile kalın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok hoş mobilyalar... değerli yorumun için teşekkür ederim gerçi ben çanakkaleliyim ama zaten birbirine çok benzeyen iki şehirdir ,bu yüzden izmir 2.memleketim ve yaşamak güzel dediğin gibi

      Sil
  12. bayılırım krepe!! hem içinin harcını da ben bol tutarım ohh yeme de yanında yat diyecem ,ama ben dayanamaz yerim yahuu!!
    dekupaj bilince evde ne varsa çiçek açıyor tabii ,şişe de nasibini almış. çok güzel bir rengi ve deseni var . ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  13. ye cnm afiyet olsun ...çok sağol

    YanıtlaSil
  14. Ne kadar güzel paylaşımlarınız var ellerinize sağlık.Blogunuz bir harika
    Sevgiler derya

    YanıtlaSil