24 Kasım 2012 Cumartesi

seramik hamurundan çerçeve

moralimi ancak yaptığım bişeyi sizlerle paylaşmak düzeltir dedim geçtim post başına...biraz da bilginiz olsun diye yayınladım yoksa niyetim tabiki o hırsıza prim vermek olamaz...desteğiniz ve değerli yorumlarınız için hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim...

havayla kuruyan das seramik hamurundan hiç memnun kalmasam da madem aldım bişeyler yapmaya çalışıyorum.ele adeta sıvanan bu hamuru çıkarmaya çalışırken parmaklarımın derisi gitti sansam da inatlaşıp bir çerçeve yapabildim sonunda...hatta gülle kuş bile becerip kondurdum çerçeveye  ama siz bi de bana sorun bu hamurdan neler çektim..ben mi bilemedim acaba...püf noktası mı var...bilen varsa kolayını bu das denen hamurun yazsın lütfen...
çerçeveyi geçen gün çataldan yaptığım resim arkalığına yerleştirdim.bu çatallardan daha çok yapmalıyım...çatal içintıktık


                                                      

11 yorum:

  1. ÇERÇEVENİZDE SİZİN GİBİ GÜZEL OLMUŞ
    ELLERİNİZE SAĞLIK
    HAYYIRLI AKŞAMLAR

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayırlı akşamlar çok sağol ne güzel yorumlar bunlar

      Sil
  2. çok şık bir çerçeve olmuş canım.gülerek kullan.emeklerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. catal gercekten super olmuş tam buraya göreymiş :)) daha öncede görmüştüm nasıl yaptıgını ve hayran olmustum..cok yakısmış cerceveye...sen savcılıga gıt kuzum hıc de bırakma bence hakkını emegını calması ıcın...

    YanıtlaSil
  4. valla çatalla ne güzel de uyum sağlamış, zorluğa değmiş sonuç çok zarif :)

    YanıtlaSil
  5. Çerçeven çatalla birlikte çok uyumlu olmuş ellerine sağlık:))

    YanıtlaSil
  6. çok beğendim harika arkadaşlara katılıyorum:)))

    YanıtlaSil