22 Kasım 2012 Perşembe

nihayet düzenledim




bobin ,kurdelalar,ipler çok karışıyordu.. her kullanışta tekrar tekrar düzeltmek çok vakit kaybıydı benim için.bloglarda arkadaşlarda da benzerlerini görünce ben de yapayım dedim.
yapışkanlı kağıtla kapladığım kutuya yılbaşına az kalmışken gündeme uygun olsun diye yeni yıl süslemelerinden yapıştırdım.yapışkanlı kağıttan çıkan karton ruloya kurdelalarımı sarıp kutunun içine yerleştirdim.böyle daha düzenli oldukları kesin.bobinler için kutunun alt kısmına köpük koyup kürdan sapladım.bu kürdanlara bobinleri geçirince birbirine karışma olayından kurtuldum.

herkese sevgiler

20 yorum:

  1. Kutu kaplaması harika, iç düzeni de pek güzel olmuş.
    Ellerine sağlık.
    Sevgilerimle ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol cnm iç düzeni aslında hala karışık ama neyi nereye sığdırsam bilemedim valla artık

      Sil
  2. Güzel olmuş eline sağlık çok düzenli olmuş bana da lazım böyle bir şey :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet cnm çok gerekli böyle bişey çok sağol

      Sil
  3. bana da bana da lazım!!! karmakarışık benim aksesuarlar ,ipler.. ne güzel görünüyor böyle hepsi düzenli ,rengarenk, çok pratik kullanışlı olmuş . fikrine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen de yap canm hemen al bir kutu eline.çok sağol

      Sil
  4. aaaa cokkk guzel olmuş..ellerıne saglık...fıkır super...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol cnm aslında biraz daha düzenli olabilirdi ama malzeme çok anacım neyi nereye koycamı bilemedim ki

      Sil
  5. cok güzel olmuş canım ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  6. Ellerinize sağlık.Güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  7. Çok çok iyi olmuş,çarpı işi yapıyorum ve 20-25 ipim var çantada çok karışmış durumdalar.Bende onlara bir çözüm bulmalıyım.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen de yap canım iplerine kolay oluyor karışmıyor

      Sil
  8. Çok kullanışlı birşey olmuş ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  9. kutu güzel ama,
    içini karıştırmak daha da güzel olmalı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah iyiliğini versin cep aynacım çok hoşsun

      Sil
  10. ne güzel derli toplu olmuş ellerine sağlık marifetli hatun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağol cnm düzenlendi eskiden deli çıkıyodum karışıklıktan

      Sil