16 Kasım 2012 Cuma

köpük kutum

yoğun bakımdaki kan gazı cihazımızın kartuş kutusu bu köpük...atacaklardı benden bir çığlık...atmayın....bu gidişle tıbbi atık madalyası verecekmiş sorumlum bana...
neyse bu çok sıkı iç içe geçen harika köpük kutu atılır mı getirdim eve nöbet çıkışı...boyadım...
eski etaminlerimden çerçeveletmediklerim vardı ,daha önce yayınlamıştım...tıktık
onlardan kutunun boyuna uygun olanı seçtim.kapağını kapladım .ve..........






içi bayağı derin ve geniş..bişeyler koyarım artık...
                                   

19 yorum:

  1. süper bir fikir,kutluyorum meslektaşım seni...

    YanıtlaSil
  2. Waaaov süpsüper olmuş ! Ellerine sağlık canım .

    YanıtlaSil
  3. Çok çok güzel olmuş :) Alırken söylesen inanmazlardı bunu yapacağına eminim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında bazı şeyleri toplarken ben de ne yapacağımı bilmiyorum bişey olur nasılsa deyip aldıydım bunu evet şimdi görseler çok şaşırırlar sağol canm

      Sil
  4. ayyyyy hasrıkaaa olmuşşşş...tek kelımeyle muhtesemm....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür cnm çöpçü müyüm neyim diyorum bazen

      Sil
  5. aaaa şaka gibi.şahane olmuş.ellerinize sağlık.sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. değil mi aynı şeyi bitince ben dedim şaka gibi...sağollllllll

      Sil
  6. süper bir dönüşüm olmuş:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol cnm ne yapıyoruz bundan sonra köpükleri atmıyoruz dicem hastanedekilere...

      Sil
  7. Çok güzel olmuş.
    Sevgiler ^-^

    YanıtlaSil
  8. çok teşekkür ederim hoşgeldin

    YanıtlaSil
  9. çok çevreci ve güzel bir değerlendirme olmuş. çok zarif görünüyor. ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  10. model çok güzel ama..çok beğendim.

    YanıtlaSil
  11. Harika birşey.İnanılmaz güzel olmuş.Yeniyi herkes satın alır önemli olan sıfır maliyetle birşeyler yapmak.Tebrikler.....

    YanıtlaSil