12 Kasım 2012 Pazartesi

kek fanus hamur kabartma

kek fanusumu ne zamandır yenileyeceğim...nasip olmamıştı.hamur kabartmayı deniyorken iznim bitmeden ona da el attım...artık tatil son buldu... iş başlıyor..bu gece nöbetçiyim...
bakalım fanusumun yeni şeklini beğenecek misiniz...







fanusu ve diğer objeleri boyamada kullandığım boya marshall export duvar boyası-iç cephe boyası...arkadaşlar merak etmiş resmini çektim.bu boya ile ne boyadıysam çok memnunum.üstünde akrilik özellikli dekoratif iç yüzey boyasıdır yazıyor.fanusu boyarken sünger kulandım.vernik olarak  kavanozlara doldurulmuş açık vernik kullanıyorum.bir markası yok yani...açık parfüm gibi bişey 


bunlar da bulduğum mutfak dekupaj desenlerinden birkaçı












http://magicmoonlightfreeimages.blogspot.com/
http://imagensdecoupage-borboleta-azul.blogspot.com/ dan alıntı

18 yorum:

  1. Hepsi harika ve çok güzel emeklerinize sağlık sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. cıvıl cıvıl ne güzel olmuş:))

    YanıtlaSil
  3. Ben çok beğendim. :)

    Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  4. hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  5. Fanus çok şeker olmuş , tatlı günlerde kullanın ;)

    YanıtlaSil
  6. bayıldım fanusa canım.harika olmuş.ellerine sağlık.gülerek kullan.sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. bayıldımmm..harıka olmuş ekllerıne saglık canımm...iş başladı demek haa...ıyıydık böylee:))) ALLAH kolaylık versın tatlımm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iyidik valla..birazdan gitcem 20 de nöbet alcam sabah 8 de çıkcam nöbetten...kahvaltıda görüşürüz cnm.çok sağol

      Sil
  8. Offff... Güzelliğe bakar mısın? O kadar çarpıcı görünüyor ki. Ellerine sağlık. Sprey boya mı kullandın, fırça ile mi sürdün boyayı. Ne kadar düzgün görünüyor. Kullandığın boyanın markasını verebilir misin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canm senin için boyanın resmini yukarıya ekledim.bir iki de not düştüm.senin gibi usta birinin beğenmesi çok hoş

      Sil
    2. Çok teşekkür ederim. Ben masumum valla mormenekşe. İnan usta filan değilim. :))

      Sil
  9. Kek fanusu cok guzel olmus ama ne ile kapladiniz onu??? Goruntusu nu cok beyendim..elinize saglik..ve is hayatinda kolayliklar olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kaplamadım cnm boyadım boyam çok güzel de ondan.çok sağol

      Sil
  10. ellerinize sağlık çok güzel olmuş iyi günlerde kullanın.kullandığınız boya yıkamaya elverişlimi acaba bilgilendirirseniz sevinirim:)

    YanıtlaSil
  11. sevgili adsız boyadan çok memnunum yıkıyorum siliyorum hep aynı ...sevgiler

    YanıtlaSil