2 Kasım 2012 Cuma

etamin aşk..ve tatil...

bugün itibariyle 10 gün kalan iznimi aldım... oh mis....yapılacak birsürü iş var beni bekleyen ama;evde olmak ,istediğim saatte yatıp kalkmak,hobilerimle ilgilenmek,sizleri zaman derdi olmadan ziyaret edebilmek çok hoş olacak..benim için lale devri başladı yani...
ilk işim kemeraltına (izmir)gitmek...zira malzeme almam gerekiyor...hamur kabartma denemek istiyorum....daha hiç yapmadım..bakalım nasıl olacak ..çok hevesliyim..bu arada tavsiyeler itinayla alınır ..bilgilerinize...
gitmeden etamin aşk adlı panomu paylaşayım...



yapmak isteyenler için grafik bu...ama aldığım siteyi bulamadım linki yok elimde...


herkese kucak dolusu sevgiler....

17 yorum:

  1. ellerinize sağlık çok güzel olmuş tablonuz ( : şimdiden iyi tatiler ve kolay gelsin. ben de etamin yapmak istiyorum farklı örnekler arıyorum ama bulamıyorum. öneriniz var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sayfamın sağ tarafında etamin başlıklı bloglara bir gir derim...teşekkür ederim...

      Sil
  2. ne güzel olmuş kuşların aşkı eline sağlık:)tatil için de sevindim dinlen bir güzel arkadaşım..

    YanıtlaSil
  3. ne guzel canım tatıle gırmene sevındım senın adına bana hayat hep tatıl artık şükürler olsun kı:)))aslında bızım adımızada sevındım bu tatılde bıze bol bol guzel şeyler göstereceksın gıbı hıssedıyorumm:)) ayrıca bu ask panosuna da nbayıldım harıka olmuşş...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol cnm...ne güzel ALlah bana da göstersin inşallah hep tatil olacağım günleri

      Sil
    2. amin canımm..inşallah gelecek elbnet o gunler sanada ...hele bı yaşlan da:))

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. sağol yapıyorum işte kendi çapımda bişeyler

      Sil
  5. ohhh 10 günde insan neler çıkartır bir dolap kıyafet dikebilirim mesela :) iyi tatiller

    YanıtlaSil
  6. dikiş bilseydim keşke...sağol cnm

    YanıtlaSil
  7. ohhhh gözünüz aydın olsun darısı benim başıma inşallah.bloğunuzun müziğine bayılıyorum. beni çok rahatlatıyor ve başka alemlere götürüyor.

    YanıtlaSil
  8. iyi tatiller,kışın izin kullanmanında güzel yanları oluyor bence de.

    YanıtlaSil
  9. Canım çok cici olmuş ellerine,emeğine sağlık sevgiler...

    YanıtlaSil