14 Kasım 2012 Çarşamba

eski ahşap yeni pano

dekupaj işini sevdim...eski bir ahşap vardı yer döşemede kullanılanlardan...nicedir ben birşey yaparım bundan da diye annem saklıyormuş...ee durur muyum görünce ...durmam...


bu arada yaptığım keki de paylaşayım...bildiğimiz limonlu kek...




malzeme
3 yumurta
3 bardak un
2 bardak şeker
1 bardak sıvıyağ
1/2 limon kabuğu rendesi
1 bardak süt
1 paket vanilya
1 paket kabartma tozu
kuş üzümü

yapılış

yumurta şeker ve vanilyayı çırpın.süt,sıvıyağ ekleyip çırpmaya devam edin.fırını 150 derecede ısıtmaya başlayıp un,kabartma tozu,limon kabuğu rendesi,kuş üzümü karıştırın.yağlanmış unlanmış kalıba dökün.ben silikon kalıp kullandım.20 dakika pişirip fırını açarak keke kürdan batırıp kontrol edin ve 20 dakika daha pişirin...

12 yorum:

  1. tepsi nefis..
    o keki de yirim ben yirim :)

    YanıtlaSil
  2. ayyyyyy bayıldım resme....cok cok guzel canım yaaaa ellerıne saglık..kekıde görunce canım cektı ..gidim de yapim barii:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol cnm hadi yap da bana da gönder malum bizimki bitti de

      Sil
  3. pano çok hoş olmuş, romantik bir havası var....

    YanıtlaSil
  4. Renkler ve desenler çok zarif!
    Kek çok lezzetli görünüyor da biri yapsa ben yesem :) Belki size bir uğramak lazım ne dersiniz?

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağol gel izmirdeysen beklerim

      Sil
    2. İstanbul'dayım :( Kek hevesi kursakta kaldı şimdi iyi mi?

      Sil
    3. izmire gelirsen mutlaka haber ver öyleyse...

      Sil
  5. Renk, desen, obje seçimlerin nasılda benim zevkimle uyuşuyor. Ellerine sağlık. Pano çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol çok sevindim çünkü ben de çok beğeniyorum senin yaptığın herşeyi..kalp kalbe karşı derler

      Sil