14 Kasım 2012 Çarşamba

çataldan resim arkalığı

eski bir çatalı resimdeki şekilde karga burunla kıvırıp şekil verdim....sonra boyadım vernikledim..
kırmızı mı kırmızı yüzük kutumu beyaza boyayıp dekupaj,dantel ve simli iple süsledim...nöbete gitmeden yayınlayayım istedim.sabah görüşmek üzere...


daha adi bir çatalla yapılırsa kıvırması kolay ,şekli de düzgün olur...benim elimde kalan bu tek çatal bayağı kalın ve ağırmış bu iş için...



bir de badem şekeri kutusu vardı elimde onu da boyadım, dekupajlayıp kapağını bu çatala yerleştirdim.o şekil duruşuna da bir bakın..

                                             

27 yorum:

  1. aman ne de yaratıcı olmuş.pek beğendim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu tip kıvırmayal biçok şey yapalabilir...canm çok sağol

      Sil
    2. ay nöbetten çıkınca bak yazamadım bile kıvırmayla yapılabilir

      Sil
  2. Vallahi süper bir akıl bu!
    Çatal avına çıkıyorum, herkesten bir tane alsam neler yaparım neler:)
    Ellerine sağlık, iyi nöbetler menekşem.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım..daha neler yaparsııııın mesela resmi önden tutan kıvrık yerinden bir çiviyle duvara monte edip resmi arkadan tutan sap kısmına perdeyi geçirirsin.2 çatalı karşılıklı duvara monte ettin mi al sana perde tutucu mu diyolar ondan..anlatabildim mi ki ben bunu...

      Sil
    2. Bizim kafalar aynı çalışıyormuş yaaa :))

      Sil
  3. çok güzel olmuş.emeklerine sağlık...

    YanıtlaSil
  4. Ayyy menekşecim, ba-yıl-dım.Ellerine sağlık ne güzel bir fikir ve objeler güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler ilknurum sağolasın

      Sil
  5. aaa ne kadar ilginç bir çalışma ellerine sağlık,harika olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. değil mi ama...ben de çok severek çalıştım ama çatal kıvırmak zor oldu biraz..sevgiler

      Sil
  6. aaaa bu cok harıka bır fıkır olmuş...bayıldım...supersın canım yaaa..ellerıne saglık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. perdeleri de tutturabiliyosun bu çatalı duvara çivileyip mutfak perdeleri için ideal çok sağol canım...

      Sil
  7. çatal fikrine bayıldım. Şimdi eski çatalları toplamak lazım. Annem bir kısmını çatıya kaldırmıştı d iye anımsıyorum. Bir ona sorup deneyeyim bu fkrini....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. topla canım düşünsene bunlardan birkaçtane yapıp aynı yerde sergilenebilir çocukların resimlerini koyup...çok teşekkür

      Sil
  8. merhaba,
    çok güzel paylaşımlarınız var bende beklerim bloguma
    sevgiler

    YanıtlaSil
  9. meğerse çatal ne güzel şeylere dönüşüyormuş yahuu! benim çatalla yaptığım tek şey makarna, salata gibi şeyleri mideme tıkıştırmaktan ibaret. vallahi bravo!! çok güzel bir değerlendirme olmuş, çok şık duruyor. dekupaj da biliyorsun daha ne olsun, 10 parmağında 10 marifet hanımlardansın maşallah:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bundan sonra makarnaları mideye indirirken hep beni hatırlarsın artık canm ah ah bu çataldan neler olurdu diye:)çok teşekkür

      Sil
  10. Ne yaratıcı insanlar var hayran kalmamamk imkansız sevgiler canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağol cnm sana da benden sevgiler

      Sil
  11. Merhabalar:)çok yaratıcı olmuş.paylaşım için teşekkürler
    Bloğuma beklerim sevgiler:)

    YanıtlaSil
  12. Ben bunu görmemişiiiim, ne güzel bir fikiiir, bodrumda biryerlerde olması lazım çatallar, arşivime alayım da unutmayayım (gerçi gene unutuyorum ya)... :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sevindim ziyaret ve yorumunuza..hoşgeldiniz..çok teşekkür ederim

      Sil
  13. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil