13 Kasım 2012 Salı

aldım

herkese günaydın...nöbetim saat 8 itibariyle bitti.yarın geceye kadar evdeyim...ve çok yoğundu...
son zamanlarda neler almışım...birkaçını paylaşayım dedim....

ilk olarak tarif defterimi paylaşayım..gerçek deriden el yapımı.çok beğenerek aldım kalemiyle birlikte ...


bu kürdanlık çok hoşuma gitti.siyah yere basınca bir adet kürdan çıkıyor ya yandaki küçük delikten..işte ona bayıldım..her nekadar blogumun adı mormenekseler de olsa o çiçeği sevdiğimden ;yoksa renkde maviciyim ben...bir de mantar figürlerine bayılınca almadan olur mu..olmaz
kartopu yünlerini severim...özellikle kartopu aksoft örmesi çok kolay oluyor..ve kalan olursa da 5 e ayrılan bir ip..artanları etamin işlemelerimde kullandım..resimde gördüğünüz mavi renkle meleklerimi işledim mesela.burada
mumluk bisiklet şeklinde ve mavi olması dolayısiyle beni al diye bağırıyordu...dayanamadım tabii.yanındaki küçük şişe ,ilaç flakonu..malum bende çok olur bunlardan..meslek icabı...ipli boncuk doldurdum içine dekor oldu bana...
mavi kalp küpe...kendim de takı taparım ama bunlara bittim....


bir de alıp beyaza boyadıklarım var ...
bu atlar alırken kahverengiydi...bazen ucuza denk gelen rengini beğenmediğim objeleri de alıyorum..yenilerim diye...sanırım eskiciyim ben..evet ben bir eskiciyim...
yunuslar parlak gri,peçetelik mat gri,fener bakır rengiydi alırken...
benden şimdilik bu kadar ...sevgiler

10 yorum:

  1. Hepsi çok cici canım iyi günlerde kullan sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Bütün gece nöbetten sonra,bu güzelliklere yer ayırabilecek enerji harika:))Şu turkuaz renkli defter ve beyaz atlar için çok zevkli bir seçim diyorum.Beğendim.İyi günlerde kullanın.Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. işte bunlar da benim terapim ...çok sağol beğenmene sevindim

      Sil
  3. hepsine bayıldım ama feneri ayrı bir muhabbet duydum ne muhabbeti aşık oldum))) çok güzeller hep iyi günlerde kullan mormenekşeler)) sevgiler

    YanıtlaSil
  4. gecmıs olsun canım:)))ne guzel seyler almışsın ama deftere bayıldım...bır de beyaza boyadıgın meleklı süslere:))yunus larda cok hoşşş...ayyy demekkı hepsıne bayılşmışım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağol..beyaza takıntım var bu ara

      Sil
  5. vayyy ne kadar zevklisin her aldığın ayrı özel, ayrı güzel bayıldım!ne kadar ilginç ve güzel bir deftermiş, hele kürdanlığa ayrı bayıldım ne zekice bir şey yapmışlar yavv.Kartopunun ak-soft yününü hiç kullanmadım ince bir yün mü? tığ işi için çok uygun olur sanırım tam benim sevdiğim yünlerden galiba. hastane ortamında çalışmak da çok zordur eminim ,ben hasta olduğumda bile gitmek istemiyorum o ortama, Allah kolaylık versin.

    YanıtlaSil
  6. sen de zevklisin sağol cnm.örgü bölümümde çantam var aksoft kahverengiyle ördüm tığ işi sanırım fikir verir sana.hastane dersen aman hiç deme ...hele yoğun bakım nasıl zor ve yıpratıcı bilemezsin.ben de kendime hobilerimle terapi yapıyorum işte...

    YanıtlaSil