28 Ekim 2012 Pazar

çorap bebeklerim











                                     

18 yorum:

  1. çok sevimliler... ayrıntılar için de teşekkürler...

    YanıtlaSil
  2. Bunlar inanılmaz sevimli olmuş, emeğine sağlık :)))

    http://berry-dew.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Aaaa ne kadar sevimli bebekler..bende istiyorum:))

    YanıtlaSil
  4. eline sağlık mormenekşem, cumhuriyet bayramın kutlu olsun şimdiden...

    YanıtlaSil
  5. ben yorum yazmıstım ama nerde hata yaptım ki yayınlanmamış:((

    YanıtlaSil
  6. Canım ellerine sağlık çok güzel uygulamışsın .
    nacizane bir önerim olacak darılmazsın umarım:)boncuk değilde düz elyaf daha iyi duruyor parçalı görüntü yok olur o zaman
    sevgiler .
    Bayramımız kutlu olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tamam cnm düz elyaf kullanırım ilk yaptım önerin için çok sağol iyi bayramlar

      Sil
  7. hepinize çok teşekkür hoşgeldiniz

    YanıtlaSil
  8. Bayıldım, blogunuzda ne güzel şeyler var. El emeği göz nuru,bunlarda şirin ötesi...

    YanıtlaSil